Mikä on kun ei löydy kiinnostavaa miestä? Miehet tuntuu hullaantuvan, mutta itsellä ei synny mitään tunteita
Tuntuu hankalalta, kun miehillä tuntuu syttyvän "tunteet" ja kiinnostus heti, itse en vain pysty innostumaan, vaikka ihan hyviä tyyppejä oonkin tavannut.
Ahdistaa kun miehet hullaantuu niin älyttömästi. Itsellä herää vain tunne, että en halua kovin pitkään herättää toivoa, kun sitten tuntuisi entistä ikävämmältä tuottaa pettymys.
Ehkä naisenakin haluis vähän jahdata 🤔
Ja oon 50v, jos se nyt vaikuttaa johonkin
Kommentit (82)
Jaa, no minulla se on yleensä toisinpäin, eli minä ihastun helposti, mutta mies ei.
Sulla on täsmälleen vastakkainen ongelma kuin minulla:
Ihastun tosi helposti miehiin, usein jo ekojen treffien aikana. Mutta en yksinkertaisesti kykene saamaan ketään miestä ihastumaan takaisin itseeni. Heiltä tulee kaverikortti aina, jos ei ensimmäisten niin viimeistään toisten treffien jälkeen.
Ei ne miehetkään hullaannu, mutta helpon pillun toivossa esittävät.
Ymmärrettävää jos on kovinkin kaunis ja kiinnostava nainen. Eihän miehet voi koskaan olla läheskään yhtä korkeatasoisia henkisesti tai ruumiillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hei, sen aika tulee vielä. Itse tuskailin aivan samaa vuosikausia. Vuosikymmenen oikeastaan. Mullakin on ns. paketti kunnossa niin muhun ihastuttiiin tosi herkästi mutta vaikka tapasin toinen toistaan mukavampia miehiä niin kukaan ei vaan tuntunut miltään, ei herättänyt mitään tunteita. Kunnes sitten se tapahtui. Tapasin miehen jonka kanssa rakastuttiin. Kyllä sitä kannattaa odottaa eikä pelkästä velvollisuudentunnosta jäädä mihinkään puolivillaiseen.
Kiitos, tämä lohduttaa. Jotenkin alkoi tuntua siltä, että tätä tämä on aina eikä koskaan tuu muuttumaan
Ap
Ikää 47 ja aivan sama ongelma. Miehet ihastuu yhden, kahden tapaamisen jälkeen ihan täysillä, ja kun omia samanlaisia tunteita ei ole niin turha jatkaa, kun miehelle ei riitä että katsotaan tuleeko hommasta mitään, vaan alkaa hirveä roikkuminen viikkokausia eikä uskota vaikka sanookin, että en ole kiinnostunut.
Eikä nämä todellakaan ole vaan sen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 47 ja aivan sama ongelma. Miehet ihastuu yhden, kahden tapaamisen jälkeen ihan täysillä, ja kun omia samanlaisia tunteita ei ole niin turha jatkaa, kun miehelle ei riitä että katsotaan tuleeko hommasta mitään, vaan alkaa hirveä roikkuminen viikkokausia eikä uskota vaikka sanookin, että en ole kiinnostunut.
Eikä nämä todellakaan ole vaan sen perässä.
Ei munkaan mielestä ole tuntunut, että olisivat sen perässä. Juuri ne vastapuolen tunteet on se, minkä takia ei halua antaa liikaa toivoa
Ap
Ai siis, kun juodaan se kuppi kahvia, ja siinä tunti turistaan, niin odottelet että alkaisi sukat pyöriä jo jaloissa?
Ehkä kannattaa antaa lupaavalle kandille pari kolmekin treffikertaa? Oootko kokeillut semmoista?
Vau mikä jumalatar siellä :-D Kai sun täytyy muuttaa kriteereitä joiden perusteella haet. Tai ehkä voit yrittää olla vähemmän kaunis, ihana ja seksikäs. Kun kaikki sinuun ensisilmäyksellä rakastuu. Mutta et kai voi, koska olet - kuten itse annat ymmärtää - yli 50-vuotias venus jota kaikki haluaa.
Onko tämä pilailualoitus,
mahdollisesti? 🤔
👍
😄
Juu, jatkakaa ihmeessä!
🥳
Samaa täällä, minua on jopa kosittu viime vuosina kolmeen kertaan, luvattu kuuta taivaalta, taloudellista hyvää, huolenpitoa jne.
Ei vaan kiinnosta. Toivottavasti vielä joku joskus sytyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vau mikä jumalatar siellä :-D Kai sun täytyy muuttaa kriteereitä joiden perusteella haet. Tai ehkä voit yrittää olla vähemmän kaunis, ihana ja seksikäs. Kun kaikki sinuun ensisilmäyksellä rakastuu. Mutta et kai voi, koska olet - kuten itse annat ymmärtää - yli 50-vuotias venus jota kaikki haluaa.
Luulisi jossain vaiheessa alkavan pääkopassa raksuttaa jos kaikki ihastuu heti ihan päättömästi, että kyse on kusettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
mahdollisesti? 🤔
👍
😄
Juu, jatkakaa ihmeessä!
🥳
Miksi olisi? Tuollaista se kauniille ja fiksuille naisille joskus on.
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä, minua on jopa kosittu viime vuosina kolmeen kertaan, luvattu kuuta taivaalta, taloudellista hyvää, huolenpitoa jne.
Ei vaan kiinnosta. Toivottavasti vielä joku joskus sytyttäisi.
Nuo on kaikki 🚩🚩🚩
Oikein tyypillistä rakkauspommitusta, jota narskut harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi jossain vaiheessa alkavan pääkopassa raksuttaa jos kaikki ihastuu heti ihan päättömästi, että kyse on kusettamisesta.
Jotkut naiset vain ovat sellaisia että miehet ihastuvat ja rakastuvat heihin helposti. Tunnen pari, ja olen kateellinen.
Eräs ystäväni on sellainen, että valehtelematta joka ikinen mies jonka hänet tapaa, häneen rakastuu täysin epätoivoisesti. En ihmettele, on huippu tyyppi ja todella kauniskin. Sitten nämä miehet rypevät itsesäälissä kun eivät kelpaa tälle.
Itsellä menee niin, että jos miehestä ei tule oksettavan tai epämiellyttävä olo, tapaan useammin. Ne kemiat voivat herätä myöhemmin. Mutta sanon kyllä miehelle suoraan, että en voi luvata mitään. Moni kyllä suuttuu tästä, mutta jos suuttuu, niin sitten mies ei ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
mahdollisesti? 🤔
👍
😄
Juu, jatkakaa ihmeessä!
🥳
Kyllä tämä itseäkin hämmästyttää pitkän parisuhteen jälkeen
Ap
Oot käynyt liian vähän treffeillä. Itsellä meni 10 vuotta. Mahtava löytyi
Vierailija kirjoitti:
Oot käynyt liian vähän treffeillä. Itsellä meni 10 vuotta. Mahtava löytyi
Olen 58v, asuttu muutama vuosi yhdessä
Hei, sen aika tulee vielä. Itse tuskailin aivan samaa vuosikausia. Vuosikymmenen oikeastaan. Mullakin on ns. paketti kunnossa niin muhun ihastuttiiin tosi herkästi mutta vaikka tapasin toinen toistaan mukavampia miehiä niin kukaan ei vaan tuntunut miltään, ei herättänyt mitään tunteita. Kunnes sitten se tapahtui. Tapasin miehen jonka kanssa rakastuttiin. Kyllä sitä kannattaa odottaa eikä pelkästä velvollisuudentunnosta jäädä mihinkään puolivillaiseen.