Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g: oletko tyytyväinen lapsellesi antamaasi nimeen?

Vierailija
14.09.2008 |

minä olen , mutta yhden nimen olisin voinut laittaa vierasperäiseen muotoon..mutta on se nyt suomalaisena nimenä kans hyvä..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etunimeen olemme molemmat tyytyväisiä

Vierailija
22/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi vallan toinen niminen 5v jos olisin saanut itse päättää,mutta kompromissina olemme tähän nimeen päätyneet ja enää en tietenkään osaa kuvitella toisen nimistä poikaa meille :)

Mutta kieltämättä joskus mietityttää,et olis se ollut se mun vaihtoehto parempi,mies on ihan tyytyväinen tähän kompromissinimeen...

Nyt toinen massussa tulossa ja tämän suhteen en anna periksi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, että lasteni nimet olisivat erityisen hyvät tai hienot, mutta sillä hetkellä ne tuntuivat parhaimmilta, enkä muuta osaisi tällä hetkellä ajatellakaan.

Vierailija
24/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä miehellänikään ollut valittamista. Nyt kolmas tulossa, eikä olekaan mitään sellaista nimeä tiedossa, mikä "kolahtaisi" heti, niinkun nämä kaksi aiempaa.

Vierailija
25/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien etunimet oli ja on edelleen parhaimmat nimet :) Esikoisen toinen nimi on perintönä isältänsä, ei ole suosikkinimeni mutta tietysti suostuin siihen, että se lapselle annetaan.

Vierailija
26/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoin harkitut jo raskausaikoina.

Vierailija
27/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin kolmeen! siis kaikkien kolmen lapsen nimiin :). kaikilla lapsilla kaksi nimeä.

Vierailija
28/28 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne loput nimet ovat vähän niin ja näin. Täytyy myöntää että ne on vähän roiskittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan