Pieni penis
Miksi naiset usein pitää pientä penistä huvittavana
Kommentit (26)
Valitettavasti itse ei voi päättää peniksensä koosta, vaan sen on saanut synnyinlahjana.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti itse ei voi päättää peniksensä koosta, vaan sen on saanut synnyinlahjana.
Näinhän se menee, mutta noin surkea aloitus vaatii kyllä yhtä surkean kommentin!
Kaikki pieni on ihanaa ja söpöä, kaikki iso puolestaan pelottaa ja satuttaa.
Pieni penis on huvittava. Paitsi sitten jos yrittää panna sellaisen kanssa, sitten se on surkuhupaisa.
Minullakin on pieni, mutta hyvin kaunis penis, ja lempeästi pörisevä peräpää.🤗
se on varmaan just sopivan kokoinen
Mulla on iso ja pelottava muna. Vaimo aina voihkii ja kiljahtelee kauhusta ja pelosta kun naidaan. Saattaa jopa hutaakin!
Kaikki ovat arvokkaita juuri sellaisena kuin ovat . Olkaa ylpeitä itsestänne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso ja pelottava muna. Vaimo aina voihkii ja kiljahtelee kauhusta ja pelosta kun naidaan. Saattaa jopa hutaakin!
Teet hölmöksi itsesi täällä. Ei ihme että vaimo pelkää.
Joka pilkkaa penistä, sietäköön itse ulkonäköön liittyvän pilkan. Niin, miltä se sitten tuntuu. Minulla on ollut kaksipuolisoa, ensimmäisen menetin vakavaan sairauteen. Toisella miehelläni oli komea ulkonäkö, lihaksikas keho, ja hyvin pieni penis. Toinen on hintelä, minua pienempi ja kevyempi, mutta penis kookas. Molempia olen rakastanut, enkä kerro kumpi kuoli, kumman kanssa elän nyt. Kumpikin mies parasta a- luokkaa.
Mä oon hoikka ja poikamainen ja mulla on kymmensenttinen penis erektiossa. Tykkään sheivata sen ja kassit posliiniks ja "vahingossa" paljastuu pieni kaluseks pukkarissa tai saunassa. On tosi kiihottavaa, kun turhautuneet ukkomiehet huomaa että niillä on isommat ja alkaa vaivihkaa esitellä pojulle alfakullejaan ja aika usein oon päässy tekeen lähempääkin tuttavuutta niiden kalujen kanssa. m21
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hoikka ja poikamainen ja mulla on kymmensenttinen penis erektiossa. Tykkään sheivata sen ja kassit posliiniks ja "vahingossa" paljastuu pieni kaluseks pukkarissa tai saunassa. On tosi kiihottavaa, kun turhautuneet ukkomiehet huomaa että niillä on isommat ja alkaa vaivihkaa esitellä pojulle alfakullejaan ja aika usein oon päässy tekeen lähempääkin tuttavuutta niiden kalujen kanssa. m21
Onhan se kiva haaveilla!
Mä oon lihaksikas, komea mies, mutta vaan 20cm penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva haaveilla!
Mitään haaveile, viimeks eilen sain melkein kakskyt senttistä ensi suuhun ja sit pojupilluun. Oon varmana saanu enemmä kullii ku sä. Peace! m21
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lihaksikas, komea mies, mutta vaan 20cm penis.
Unohtui mainita että vaikka onkin vaan 20cm niin on kuitenkin onneks kova kuin kivi, ja sopivan paksu. Ja kestävyyttä löytyy kans.
Peniksensä koolle kukaan ei voi mitään, mutta sydämen sivistystä, sitä voi jokainen lisätä.
Vinkki vitonen kaikille, ostakaa ISO auto, tai semmonen joka kulkee kovaa ja pitää kovaa ääntä! Unohtakaa kohteliaisuus liikenteessä.
Näin toimiessa, naiset hullaantuu!
Vierailija kirjoitti:
Peniksensä koolle kukaan ei voi mitään, mutta sydämen sivistystä, sitä voi jokainen lisätä.
Sydän pumppaa verta. Kognitiiviset toiminnot tapahtuvat aivoissa, eikä mitään "sydämen sivistystä" ole olemassakaan.
Niinkö sulle on käynyt? Otan osaa!