Pieni penis
Miksi naiset usein pitää pientä penistä huvittavana
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat arvokkaita juuri sellaisena kuin ovat . Olkaa ylpeitä itsestänne.
Melkoista huumoria. Tyhjä tölkki on mua arvokkaampi. Siitä kun saa sentään vähän rahaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Peniksensä koolle kukaan ei voi mitään, mutta sydämen sivistystä, sitä voi jokainen lisätä.
Sivistän naisen pillua mun isolla munalla. Pienimunaset ei valitettavasti voi siihen mitään lisätä.
Onneks on vahva sydän niin on siten myös kova kulli. Sivistän sydäntäni punttisalilla.
Mina on kongo, mina hosu iso kurpa, kurpa on 27cm pitka, suomi mies ei parja mina.
Vierailija kirjoitti:
Mina on kongo, mina hosu iso kurpa, kurpa on 27cm pitka, suomi mies ei parja mina.
Voiih, minä olen vaan tällanen pikkumunanen suomalainen valittava ämmämies, joka itkee joka yö itsensä uneen kun toivoo että olis sen katkaravun tilalla samanlainen kongokyrpä.
Noh, ainakin "voin sivistää sydäntäni", sillä muutakaan en voi. Paitsi toki olla tosi herkkä ja itkeä, sekä näyttää tunteita.
Monesti pohdin, millaista olisi olla nainen ja olla vastaanottajana 27cm kongolaiselle munalle, mutta vain mielenkiinnosta. En ole kaapissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiih, minä olen vaan tällanen pikkumunanen suomalainen valittava ämmämies, joka itkee joka yö itsensä uneen kun toivoo että olis sen katkaravun tilalla samanlainen kongokyrpä.
Noh, ainakin "voin sivistää sydäntäni", sillä muutakaan en voi. Paitsi toki olla tosi herkkä ja itkeä, sekä näyttää tunteita.
Monesti pohdin, millaista olisi olla nainen ja olla vastaanottajana 27cm kongolaiselle munalle, mutta vain mielenkiinnosta. En ole kaapissa!
Varma hjuva kirjotus, mina vain ei ummarra suomi hyva.
Oletko kuullut metaforista?