Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni penis

Vierailija
02.12.2024 |

Miksi naiset usein pitää pientä penistä huvittavana

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksensä koolle kukaan ei voi mitään, mutta sydämen sivistystä, sitä voi jokainen lisätä.

Sydän pumppaa verta. Kognitiiviset toiminnot tapahtuvat aivoissa, eikä mitään "sydämen sivistystä" ole olemassakaan.

Oletko kuullut metaforista? 

Vierailija
22/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat arvokkaita juuri sellaisena kuin ovat . Olkaa ylpeitä itsestänne.

Melkoista huumoria. Tyhjä tölkki on mua arvokkaampi. Siitä kun saa sentään vähän rahaa.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksensä koolle kukaan ei voi mitään, mutta sydämen sivistystä, sitä voi jokainen lisätä.

Sivistän naisen pillua mun isolla munalla. Pienimunaset ei valitettavasti voi siihen mitään lisätä.

Onneks on vahva sydän niin on siten myös kova kulli. Sivistän sydäntäni punttisalilla.

Vierailija
24/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina on kongo, mina hosu iso kurpa, kurpa on 27cm pitka, suomi mies ei parja mina.

Vierailija
25/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina on kongo, mina hosu iso kurpa, kurpa on 27cm pitka, suomi mies ei parja mina.

Voiih, minä olen vaan tällanen pikkumunanen suomalainen valittava ämmämies, joka itkee joka yö itsensä uneen kun toivoo että olis sen katkaravun tilalla samanlainen kongokyrpä.

Noh, ainakin "voin sivistää sydäntäni", sillä muutakaan en voi. Paitsi toki olla tosi herkkä ja itkeä, sekä näyttää tunteita.

Monesti pohdin, millaista olisi olla nainen ja olla vastaanottajana 27cm kongolaiselle munalle, mutta vain mielenkiinnosta. En ole kaapissa!

Vierailija
26/26 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiih, minä olen vaan tällanen pikkumunanen suomalainen valittava ämmämies, joka itkee joka yö itsensä uneen kun toivoo että olis sen katkaravun tilalla samanlainen kongokyrpä.

Noh, ainakin "voin sivistää sydäntäni", sillä muutakaan en voi. Paitsi toki olla tosi herkkä ja itkeä, sekä näyttää tunteita.

Monesti pohdin, millaista olisi olla nainen ja olla vastaanottajana 27cm kongolaiselle munalle, mutta vain mielenkiinnosta. En ole kaapissa!

Varma hjuva kirjotus, mina vain ei ummarra suomi hyva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi