Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikävä bill gatesin johtajuutta

Vierailija
02.12.2024 |

kuulostaa ehkä oudolle mutta mun mielestä bill gates oli hyvä esikuva. minua lohdutti monina yksinäisinä hetkinä x-box ja ohjaimen ottaminen kouraan, varsinkin kun tiesi että se ensimmäinen oli konsoli jonka suunnittelussa bill oli mukana.

kun minä pelasin halo2:sta niin minulle tuli olo että tässä pelissä oli sitä jotain bill gatesin suurta mielenmaisemaa mukana, jos ei hän ollut pelin teossa mukana niin ainakin hän oli sitä sitten pelaamassa sen valmistumisen myötä ja varmasti tekijät ajattelivat myös että maailman rikkain ihminen tulee sitä testaamaan ja se oli huipputasoa joka viihdyttäisi jopa kuningasta.

hänen johtajuutensa mikrosoftilla myös loi turvallisuutta tuote ympäristössä ja sen käyttämisessä.

hänen julkisuuskuvansa oli myös moitteeton jos vaikka vertaa elon muskiin, jonka "sekoilut" voivat luoda jopa pelkoa.

myös bill gatesin perhe elämä tuntui konservatiiviselle verrattuna elon:iin, jolla on vissiinkin 12 lasta eri naisien kanssa. bill ei olisi koskaan tehnyt moista.

olen ollut pettynyt miten internetissä bill gatesia on dissattu senkin jälkeen kun hän jätti mikrosoftin, ja yhtiön nykyisistä ongelmista syytetään häntä.

minä olen aiempien windows käyttöjärjestelmien suuri fani, mutta seiskan jälkeen kehitys lähti jotenkin väärään suuntaan. muistaakseni joku 2019 päivitys tai 2020 päivitys windows 10:iin teki koko järjestelmästä epäluotettavan ja huonon eikä luottoa yhtiöön enää juuri ole muutaku vain vanhan säilyttäjänä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan