Satisfyer ja epätasainen käynti
Eli ongelmani on että omistan neljä (+yksi joka rikki, ja yksi jonka palautin eli kaikkiaan 6!) Satisfyeriä ja jokaisessa toimii ykkös teho ja olisikohan kakkos teho. Sitten kolmonen ja nelonen ehkä jopa vitonen ruksuttaa epätasaisesti eli tuntuu että murjoo klitorista ja sitten ne loput tehot ovat tasaisia käynniltään.
Tämän vuoksi joudun hyppäämään sieltä alatehoilta noiden viallisten tehojen yli, liian voimakkaisiin tehoihin, kun se ykkönen ei alun jälkeen riitä. Sama ongelma siis aivan jokaisessa. Womanizer taasen käy tasaisesti mutta maksaa älyttömästi. Onko todellakin niin että Satysfierissä on tällainen tyyppivika vai miten ihmeessä kohdallani on osunut näin monta samalla vialla varustettua?
Haluaisin ostaa uuden, mutta pelkään että saan seitsemännen paskan.
Kommentit (7)
Joku Reiska naapurista voisi osata korjata ne. Lähtökoht nykyään on että kaikki tuotetaan halvalla ja jälki on huonoa.
Minun Satisfyerini ei toiminut, joten vaihdoin sen uuteen, joka sekään ei toiminut kunnolla. Sitten ostin pienen Womanizerin, ja sitä olen käytellyt jo pari kolme vuotta.
Itse olen pienestä asti tuntenut suurta mielenkiintoa purkaa ja korjata kaikkia koneita. Monesti vika on mitättömän pieni. En tykkäisi huonoa jos naapuri toisi toimimattoman hieromasauvan korjattavaksi. Ottaisin sen korjaamisen haasteena, jos se on ylipäätään purettavissa.
Häpeä voi vain olla este.
Olisi joskus kiva seurata yksityisnäytöksessä kun käytätte Statyferiänne. Itse voin katsella ja käyttää teidän käytettyä pikkuhousujanne. Olisiko 100 euroa sopiva.
Niitä on tosi hankala korjata, kaikki osat on valettu vesitiiviiksi paketiksi! Mutta kyllä naapuria voisi silti yrittää auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Minun Satisfyerini ei toiminut, joten vaihdoin sen uuteen, joka sekään ei toiminut kunnolla. Sitten ostin pienen Womanizerin, ja sitä olen käytellyt jo pari kolme vuotta.
Todella kummallista että laatu on tuollaista. Itselläni on toki Womanizer myös mutta sen akku on mennyt huonoksi vuosien saatossa. Pitänee vaan investoida uudelleen kunnolliseen jos Satisfyer ei laatua osaa valmistaa.
Ap
Vaihda tulpan johdot tai uusi kaasutin! Vika on selvästi sähköissä tai bensan saannissa! Tulppien vaihtoakin kannattaa harkita! Ai niin, onko miehestä mitään apua ihan livenä?