Kiitos "ihanalle" työterveyslääkärille joka puuttui painooni. Ollaan tässä nyt masennussaikulla taas ja mietin minne voin tehdä valituksen?
Millähän oikeudella nää lääkärit puuttuu toisen painoon?
Siis mitä se lääkärille yhtään kuuluu että paljonko painan ja palkonko on ylipainoa?
Kommentit (535)
Milläs ihmeen oikeudella lääkäri puuttuu toisen kehorauhaan?? Saanen kysyä??
Jospa lääkäri on nähnyt miten paljon vaivoja ja sairauksia ihmiset ovat hankkineet itselleen lihottamalla itsensä ylipainoiseksi....
Uskomaton surkimus! Lääkäri sanoi ylipainoiseksi, niin "yhyy masentaa, sairaslomaa ja masennuslääkkeitä mulle ja heti".
Vierailija kirjoitti:
Minulle työterkka vittuili painosta 2kk synnyttämisen jälkeen, kun vielä imetin :D Olisi voinut olla hupaisaa jos hän ei olisi ollut ihan tosissaan. No eipä tule käytettyä enää työterveyttä
2 kk synnyttämisen jälkeen....ei vittuillut, silloin käydään kyllä ihan kunnallisessa neuvolassa, koska ollaan äitiyslomalla, ja silloin eivät kuulu työterveyshuollon palvelut!
Lääkärien pitäisi vähän ymmärtää että tuollaisesta kommentoinnista seuraa vain lisäherkuttelua ja painonnousua....
Huhuh miten ilkeitä kommentteja, täälä näköjään kannatetaan koulukiusaamista oikein joukolla.
Puuttukaa ilkeilyyn jos haluatte että lapsenne kiusaamiseen puututaan.
Voiko peilinvalmistajan haastaa oikeuteen, koska peilissä mä näytän rumalta ja lihavalta.
Joko läski on aloittanut painonsa pudottamisen vai makaako psykiatrisessa sairaalassa "masennuksensa" vuoksi?
Ai nyt ei saa mainita terveyteen vaikuttavasta ylipainosta mitään? Senkus jatkatte kotona sohvalla turvatilassa tv:n edessä mässäilyä. Älkää kuitenkaan soittako lanssia paikalle, kun suonet ovat tukossa, jos ei kerran neuvot kelpaa
Oma lihavuus on masennuksen syy, ei lääkäri tai muu joka ilmiselvän asian sanoo ääneen.
Ehkä olikin jonkun sanottava totuus. Ihan siitä lihavuudestasi masennus johtuu. Oikein lääkäriltä.
Ns kehopositiivinen saikulla nyt..tällä kertaa syy masennus..loppua saikuille ei näy ..Tämä on vasta alkua AP!
lääkäri puuttui jalassani olevaan haavaan. laittoi siihen laastarin ja minä niin masennuin. mitä se haava lääkärille kuuluu. nyt olen ollut 4kk saikulla masennuksen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Joko läski on aloittanut painonsa pudottamisen vai makaako psykiatrisessa sairaalassa "masennuksensa" vuoksi?
Sulla ainakaan ei ole lääkitys kohdillaan.
ei lääkäri ole mikään terapeutti joka taputtaa sua päähän kun oot niin hyvä tyttö ja syöny pullasi hyvin
Tosiasioista on ihan turha suuttua tai loukkaantua. Pääsee paljon helpommalla, jos myöntää ne itselleen kieltämisen tai selittelyn sijaan. Eihän lääkärikään kirjaa tai puhu ylipainosta, jos sitä ei ole.