Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos "ihanalle" työterveyslääkärille joka puuttui painooni. Ollaan tässä nyt masennussaikulla taas ja mietin minne voin tehdä valituksen?

Vierailija
02.12.2024 |

Millähän oikeudella nää lääkärit puuttuu toisen painoon?

Siis mitä se lääkärille yhtään kuuluu että paljonko painan ja palkonko on ylipainoa?

Kommentit (525)

Vierailija
521/525 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet lihava ja tiedät että olet mutta muka masennut kun lääkäri puhuu siitä? Oletko jotenkin tyhmä?

Kummallista, että pitää masentua, jos painosta huomautetaa, jos kerran sitä painoa liikaa on.

minulle työterveydessä sanottiin, että pitää alkaa painoa tarkkailemaa, koska oli muutamassa vuodessa tullut 5kg lisää. Painoin 67 kg ja olen 168 cm.

Aloin siinä sitten miettimään, että kuinka paljon sitä painoa on kohta jos sama meno jatkuu. Aloitin heti pienentämään ruoka-annoksia ja jätin herkut vähemmälle. 

Olen ihan kiitollinen tuolle työterveyshoitajalle, että pysäytti tuon painon nousun alkuunsa. helppoa se on 5 kg pudottaa, kun jos pitäis alkaa pudottamaan 50 kg.

Vierailija
522/525 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran silmätulehduksen takia lääkärille ja hän otti asiakseen alkaa paasata ylipainostani. Kaikenlaisia törppöjä sitä onkin. 

Hyvä kun sanoi totuuden 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/525 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallero masentuu kun palleroa sanotaan palleroksi? Ap on varmaan näitä nykyajan nuoria naisia jotka ovat j ä ä tä vä n lihavia, ja kävelevät pingviinikävelyä. Ihan naisena on todella järkyttävää katsella tuollaista. Kuten nollarilla eräs ystäväni ihmetteli, "miten voi olla noin nälkä?!"

Ja sun haukkumisesi auttaa miten?

Odotan vastaustasi.

Okei, vastaukseni on että olen onnistunut laihtumaan itsekin, tosin normaalipainon ylärajoilta mutta tiedostin olevani lihava. Minulle silloin työterveyslääkäri väitti ettei ole ylipainoa. Miksi pitäisi paapoa ja väittää että kaikki on ok, jos lääkärikin asiasta sanoo, on siis todella obeesi? Ja selvästi paljon ongelmia tunnepuolella jotka ratkaistaan, tadaa, syömällä lisää. Ja syyttämällä inhottavaa lääkäriä. Tuollaista ajattelua näkee näissä satakiloiset siskot-realitysarjoissa joissa tunnekäsittely lapsen tasolla.

Vierailija
524/525 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuh miten ilkeitä kommentteja, täälä näköjään kannatetaan koulukiusaamista oikein joukolla.

Puuttukaa ilkeilyyn jos haluatte että lapsenne kiusaamiseen puututaan.

Lääkäri kommentoi ihan syystä potilaan ylipainoa= koulukiusaaminen.

Jees...

Vierailija
525/525 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kaupungilla ihan järkyttävän lihavia nuoria ihmisiä.  En tarkoita nyt mitään ylipainoa tai lihavuutta vaan ihan järkyttävää sairaalloista painoa.  Mistä ihmeestä tällaisissa tapauksissa on kyse?  Näitä nuoria pitäisi kyllä auttaa.  Näkyvät usein olevan poikia.

Sama ajatusmaailma, ainoa, että mun näkemäni todella lihavat nuoret ovat yleensä tyttöjä. Asun yläasteen ja ammattikoulun välissä. Karmeaa katsottavaa, kun esim. hoikan 4-kymppisen ystäväni 15-vuotiaalla tyttärellä on sellainen vatsa, että näyttää kuin raskaana olisi. Ja samanlaisia tapauksia taapertaa päivittäin vastaan. Varsinkin tuossa K-kaupan kulmilla, kappas vaan. En siis sano, etteikö lihavia nuoria olisi pojissakin, itse vain olen kiinnittänyt väkisinkin huomiota tyttöjen lihavuuteen, kun viimeksi en kävelytiellä mahtunut koirani kanssa kahden teinitytön ohi vaan oli väistettävä pientareelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän