Kiitos "ihanalle" työterveyslääkärille joka puuttui painooni. Ollaan tässä nyt masennussaikulla taas ja mietin minne voin tehdä valituksen?
Millähän oikeudella nää lääkärit puuttuu toisen painoon?
Siis mitä se lääkärille yhtään kuuluu että paljonko painan ja palkonko on ylipainoa?
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiselle lekurille kannattaa vastata, että kerro jotain mitä en jo tiedä.
No mitä sä tulet lääkärin vastaanotolle jos jo tiedät että paska olosi johtuu ylipainosta? Haluat rasvaimun siinä heti? Pysy kotonas ja liho lisää sika.
Ja rasvaimun jälkeen kilot palaavat niin kuin on käynyt tuttavalleni joka kävi rasvaimussa ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle työterkka vittuili painosta 2kk synnyttämisen jälkeen, kun vielä imetin :D Olisi voinut olla hupaisaa jos hän ei olisi ollut ihan tosissaan. No eipä tule käytettyä enää työterveyttä
2 kk synnytyksestä pitää olla takaisin normaalipainossa. Ilmeisesti et ollut siis normaalipainoinen ennen raskauttakaan, tai lihoit yli sen 15-20 kg, jonka sikiö, lapsivesi ja lisääntynyt verimäärä painaa.
Oletko syönyt kahden edestä lapsuudesta saakka?
Heh. Olin nuorena alipainoinen ja kun aloin urheilemaan, paino nousi tasaisesti lihasmassan mukana (en kuitenkaan nostellut painoja, eli rakentanut kehoa tietoisesti). Raskauden myötä tuli reippaasti nestettä ja myös rasvaa, kuten kuuluukin. Nykyään olen takaisin normaalipainon alapäässä, kun en ole enää urheillut aktiivisesti vuosiin, enkä kerännyt r
Huoli pois, hyvät palstalaiset
Ei tällä hullulla ole lasta. Ja vaikka olisikin, on se huostaanotettu.
No mitä sä tulet lääkärin vastaanotolle jos jo tiedät että paska olosi johtuu ylipainosta? Haluat rasvaimun siinä heti? Pysy kotonas ja liho lisää sika.