Kiitos "ihanalle" työterveyslääkärille joka puuttui painooni. Ollaan tässä nyt masennussaikulla taas ja mietin minne voin tehdä valituksen?
Millähän oikeudella nää lääkärit puuttuu toisen painoon?
Siis mitä se lääkärille yhtään kuuluu että paljonko painan ja palkonko on ylipainoa?
Kommentit (463)
Toivottavasti masennuit läskeistäsi etkä siitä, että joku huomautti läskeistäsi.
olipas ilkeä lääkäri? liekö joku ruippana itse???
Näytä niille- pudota painoa tee selvä suunnitelma. Tsemppiä!
Timo juo paljon normaaliväestöä enemmän alkoholia ja tämä näkyy myös ulospäin. Meni lääkäriin valittamaan mm. kaatuilun aiheuttamia vammoja ja muita ongelmia kuten lisääntynyttä käiten vapinaa, muistiongelmia.
Törkeä lääkäri kehtasi kommentoida että juo liikaa!
Miten lääkäri tuo potilaalle esiin, että ei ole järkevää kantaa mukanaan kymmenien kilojen ihrataakkaa?
Se että menee ylipainoisena lääkäriin on sama kuin menisi humalassa. Kyllä lääkärin pitää puuttua ruoan liikakäyttöön.
Valita sille taholle joka tunkee ruokaa suuhusi.
AP, on kyllä aika herkkä lumihiutale, tosin varmaan aika painava sellainen...
Kene se on sanottava jos ei lääkärin, ellei ite tajuu että on sairaaloisen lihava?
Vierailija kirjoitti:
AP, on kyllä aika herkkä lumihiutale, tosin varmaan aika painava sellainen...
Kene se on sanottava jos ei lääkärin, ellei ite tajuu että on sairaaloisen lihava?
Patologin.
Ylipaino on terveysriski ja vakava ylipaino vakava riski. Ihan peruskamaa. Musta on mustaa ja valkoinen valkoista.
Terveyskeskuksessa hoidetaan terveyttä.
miten pitkän sairasloman saa pitää jos joutuu kokemaan jotain tuollaista??
itsekin masentuisin. mua ahdistaa et siell voi olla vaaka tai tulee puheeks paino... siks en mee lääkäriin..
Vaa'an näkeminen on sellainen asia mikä estää mua menemästä lääkäriin. Ehkä sata kertaa olen saanut varattua ajan, mutta lopulta perunut sen.
AP on nyt sekoittanut mielipahan ja masennuksen.
Mielipahasta ei pitäisi saada saikkua.
Sovi lääkärin kanssa etukäteen ettei puheeksi oteta painoa ja elintapoja yms. koska koet niistä ahdistusta.
Mitenkäs ap tänään, oletko päässyt painossasi laskusuuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ap tänään, oletko päässyt painossasi laskusuuntaan?
No mitä luulet tuollaisen jälkeen!!! 😡 Ärsyttää tuollainen vihjailu, kiitos kun pilasit mun perjantain!! Tuhoankin nää viikonlopun herkut kaikki saman tien.
tee valitus!!!!!