Mitä hvettiä, Facebook kaverimäärä näkyy tosiaan nyt kaikille. Poistankin koko profiilin, en halua tulla leimautuneeksi erakkososiopaatiksi
Sillä kaverimääräni on periaatteesta 0. Olen mukana ainoastaan osta/myy ryhmien ja paikkakuntani Puskaradion ja muutaman yrityksen seuraamisen takia.
En oo ikinä tajunnu mikä järki näissä kaverilostoissa on.
Kommentit (118)
No en edelleenkään näe kaikkien kavereiden kaverimäärää. Riippuu varmaan millaiset asetukset ovat.
Jos Facebookissa kaveri määrä on 0, niin se ei näy kenellekkään. Siinä ei lue mitään. Monet ihmiset ovat Facebookissa ihan vain sen takia kun Facebookissa myös paljon julkaisuja. Ole ihan huoleti.
Oon nähnyt tästä ulkomaisiakin keskusteluja, eli ei oo meidän joidenkin omaa keksintöä.
Vierailija kirjoitti:
No en edelleenkään näe kaikkien kavereiden kaverimäärää. Riippuu varmaan millaiset asetukset ovat.
Kävin äsken asetuksissani. Siellä on valittuna Vain minä kohtaan, keille kaverilista näkyy. Sen alla on teksti, jossa kerrotaan että kavereiden lukumäärä on Julkinen. Ja tuota ei saa mistään muutettua. Eli näkyy kyllä kaikille.
En nähnyt, kun kävin katsomassa.
En ole ikinä kiinnittänyt huomiota kenenkään kaverien määrään.
Jos ei olisi väliä, miksi poistaa profiili jotta muut eivät näe?
Niinpäs muuten näkyy se kaverien lukumäärä heti nimen alapuolella. Vaikka olis piilotetut kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Niinpäs muuten näkyy se kaverien lukumäärä heti nimen alapuolella. Vaikka olis piilotetut kaverit.
Edellyttää siis, että olette kavereita? Joltain random-tyypiltä et tuota näe?
Miksi mennä Facebookkiin tai muuhunkaan someen jos ei ole kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken asetuksissani. Siellä on valittuna Vain minä kohtaan, keille kaverilista näkyy. Sen alla on teksti, jossa kerrotaan että kavereiden lukumäärä on Julkinen. Ja tuota ei saa mistään muutettua. Eli näkyy kyllä kaikille.
No eipä näy kaikkien kaverit mulle. Osa näkyy, mutta osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellyttää siis, että olette kavereita? Joltain random-tyypiltä et tuota näe?
Vilkaistuani myös joidenkin ei-kaverien profiileja, myös heillä oli kaverien lukumäärä näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on pitää profiili julkisena. Tai yleensä olla siellä luovuttamassa yksityisyytensä mainostajille.
Mä lähdin sieltä jo 10 vuotta sitten. En ikinä ymmärtänyt mihin facea pitäisi käyttää. Yksityiset keskustelut hoidan muualla eikä muiden ihmisten tarvitse tietää mun parisuhdestatusta tai muutakaan. Eikä mua kiinnosta mitä jollekin vanhalle koulukaverille kuuluu. N40
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ihmetyttää ihmiset joilla +500 kaveria, mutta jos julkaisevat jotain saavat alle 10 tykkäystä. Eli ovat hyväksyneet kavereiksi kaikki mahdolli
////
Mutta sitä enemmän kirjoittavat yksityisviestejä. Saatan vastata niihin vasta muutaman kk päästä.
Stalkkaajia on monta sataa. Todella huvittavaa.
Menin sinne luonnonsuojelun takia ja perustin eräään sivuston liittyen luonnonsuojeluun . Tämä luonnonsuojelukeissi on vielä kesken.
Yksityisviestit eivät edes liity asioihin, vaan he ovat kiinnostuneet muuten vaan minusta.
Sitten mulla oli muutama sata kaveri pyyntöä monta kuukautta. Toivoin että olisivat lähteneet pois
Eivät lähteneet. Lopulta hyväksyin kavereiksi. Ja siitä seuraa aina, että taas lähettävät yksityisviestejä.
Useimmiten jaan sinne jonkin uutisen ja häivyn saman tien.
Olisi kiva jos he olisivat kiinnostuneita uutisista ja peukuttaisivat.
Ei. Usein olen jutellut siellä yksityisesti kellon ympäri ihmisten kanssa
Mutta ei. Ovat kiinnostuneita minusta.
Haluaisin olla omissa oloissani ja keskittyä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä Facebookkiin tai muuhunkaan someen jos ei ole kaverei
///
Siinä on se järki, että siellä on oikeasti tärkeitä uutisia tai muuten tärkeää tietoa, jos osaa hakea niitä.
Itse ei hävettäisi, jos olisi 0 kaveria, mutta yli 1000 kaveria kyllä hävettäisi ja paljon!
Siis kelle se näkyy, jos kavereita on nolla? Jollekin random ryhmäläiselle? Sitä tuskin kiinnostaa, ettei Sirkalla Tohmajärveltä ole Facebook-kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Itse ei hävettäisi, jos olisi 0 kaveria, mutta yli 1000 kaveria kyllä hävettäisi ja palj
///
Höh. Mitä väliä sillä on?
Onko vielä ihmisiä keitä kiinnostaa näin kauheasti muiden tekemiset ja jokin FB - kaverien määrä?
Kaikenlaista. Hienoja matkoja, lapsia ja lapsenlapsia on syntynyt. Niitä on ollut mukava seurata ja katsoa.