Mitä hvettiä, Facebook kaverimäärä näkyy tosiaan nyt kaikille. Poistankin koko profiilin, en halua tulla leimautuneeksi erakkososiopaatiksi
Sillä kaverimääräni on periaatteesta 0. Olen mukana ainoastaan osta/myy ryhmien ja paikkakuntani Puskaradion ja muutaman yrityksen seuraamisen takia.
En oo ikinä tajunnu mikä järki näissä kaverilostoissa on.
Kommentit (118)
Isolle osalle vain yhteiset kaverit näkyvät, mutta ei koko kaverimäärää, mitää nyt muutaman selasin läpi.
Minä en missään nimessä halua olla facebookissa..
Vahingossa kerran yhden ryhmän vuoksi perustin tiliä ja ensimmäisenä Tama ehdotti kaveriksi entistä pomoa jonka kanssa en ole missään väleissä..poistin heti tilin..
Nyt minulla on tili feikki nimellä ja prepaid liittymällä
Kuka sitä sitten katsoo, jos sulla on 0 kaveria?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Facessa ainoastaan parin ryhmän takia.
En käytä sitä muuhun tarkoitukseen, joten en edes hyväksy kaveripyyntöjä.
Sama syy.
En hyväksy systemaattisesti yhtään kaveria.
0 kaveria 😂
Facebookille jatkuva kasvu on elämän ja kuoleman kysymys. Senhän huomaa siitäkin, kun se jatkuvasti masinoi näitä uusia ja uusia kaveriehdotuksia. Ja skannaa läpi sun sähköpostilaatikkoa, kaveriehdotusten toivossa.
Varmaan tämä "uudistus" on taas yksi keino luoda kaverienhankintahysteriaa?
Sehän kesti yllättävän kauan, siis Face. Mä en koskaan ehtinyt lämmitä sille, joten en tiedä, mitä menetin. Teidän jutuistanne päätellen en mitään merkittävää.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kesti yllättävän kauan, siis Face. Mä en koskaan ehtinyt lämmitä sille, joten en tiedä, mitä menetin. Teidän jutuistanne päätellen en mitään merkittävää.
Onneksi liityi aikoinaan, koska muuten olisin ihan pihalla sukulaisten asioista. Vanhemmat niistä ennen kertoivat, mutta heidän kuoltuaan olen turvatunut Facebookiin vaan. Hyvä se on tietää, mitä suvussa kuitenkin tapahtuu.
Minä liityin aikoinaan erilaisten ryhmien takia. Minulla on yksi kaveri ihan silmän lumeeksi. Ei haita pätkääkään ihmettteleekö joku asiaa.
Mitä helvetin väliä montako kaveria on? Miksi ylipäänsä välitätte muiden mielipiteistä.
Enemmän mua ihmetyttää ihmiset joilla +500 kaveria, mutta jos julkaisevat jotain saavat alle 10 tykkäystä. Eli ovat hyväksyneet kavereiksi kaikki mahdolliset.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ihmetyttää ihmiset joilla +500 kaveria, mutta jos julkaisevat jotain saavat alle 10 tykkäystä. Eli ovat hyväksyneet kavereiksi kaikki mahdolliset.
Ne julkaisut eivät välttämättä näy toisten seinillä. Mulla näkyy vain tietyt kaverit ja muuten käyn erikseen katsomassa kavereiden profiilit
Miksi face olis turha,olen monessa kiinnostavassa ryhmässä,ei tulisi mitään,enkä tietäisi niin paljon asioita kuin facen kautta. Samoin eri tarjousten laita, kun sanomalehtiä ei tule + uutiset kun TV:tä ei ole. Samalla tiedän sukulaisten ja tuttavien kuulumiset.
Facessa voi viestiä ihan hyvin olematta kaveri. Mulla on paljon sellaisia kontakteja, vain pari kaveria. Ei kiinnosta yhtään mitä siitä joku kurkkija ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Tee siis 500 feikkiprofiilia ja lisää ne kavereiksi ja toistensa kavereiksi.
Tietoturva-asiantuntijat ovat viimeiset 10 vuotta neuvoneet piilottamaan kaverilistan. Sen avulla on nimittäin helppo tehdä sinun profiilistasi valeprofiili kuvakaappausten jne avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee siis 500 feikkiprofiilia ja lisää ne kavereiksi ja toistensa kavereiksi.
Tietoturva-asiantuntijat ovat viimeiset 10 vuotta neuvoneet piilottamaan kaverilistan. Sen avulla on nimittäin helppo tehdä sinun profiilistasi valeprofiili kuvakaappausten jne avulla.
Nyt riittää kun lisää vaan yhtä monta kaveria kun näkyy montako on. Ei voi piilottaa!!
En käytä Facea kuin viihdykkeenä ja shoppailuun, tyyliin seuraan naistenhuonetta, yhtä hullua kissaryhmää, viherkasveihin liittyvää ryhmää ja joitain myyntiryhmiä. Kommentoin tosi harvakseltaan mitään enkä päivitä omaa seinääni. Olen kyllä noissa myyntiryhmissä törmännyt sellaiseen että joku random alkaa vaatimaan että ryhmään pitäisi hyväksyä vain sellaisia joilla on paljon kavereita, kun se kuulemma tuo luotettavuutta, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi liityi aikoinaan, koska muuten olisin ihan pihalla sukulaisten asioista. Vanhemmat niistä ennen kertoivat, mutta heidän kuoltuaan olen turvatunut Facebookiin vaan. Hyvä se on tietää, mitä suvussa kuitenkin tapahtuu.
Mitä siellä tapahtuu?
Se on myöhäistä. Kaikki on jo nähnyt erakkoprofiilit.
Vierailija kirjoitti:
Se on myöhäistä. Kaikki on jo nähnyt erakkoprofiilit.
Erakkoprofiilit ovat monesti varmaan niiden, jotka ovat muutenkin vetäytyviä, introverttejå tms. Ainakin minä olen tuollainen ja muös vähän fb-kavereita. Ei siis mikään yllätys, mutta toivoisi että lukumäärän saisi piiloon. Surettaa kyllä esim. kaikki kiusatut. Entistä vaikeampaa heillä, kun kaikki näkevät kaverimäärän. Ei ole ihan loppuun asti mietitty uudistus.
En minäkään näe heiltä, joilta on piilotettuna.