Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hvettiä, Facebook kaverimäärä näkyy tosiaan nyt kaikille. Poistankin koko profiilin, en halua tulla leimautuneeksi erakkososiopaatiksi

Vierailija
01.12.2024 |

Sillä kaverimääräni on periaatteesta 0. Olen mukana ainoastaan osta/myy ryhmien ja paikkakuntani Puskaradion ja muutaman yrityksen seuraamisen takia.

En oo ikinä tajunnu mikä järki näissä kaverilostoissa on.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA profiileilla näkyy nykyisin kavereiden määrä. Ei löydy sellaista asetusta, jolla sen voisi muuttaa.

Vierailija
22/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKILLA profiileilla näkyy nykyisin kavereiden määrä. Ei löydy sellaista asetusta, jolla sen voisi muuttaa.

EI NÄY VIELÄ KAIKILLA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli tuossa kaverimäärän näkymisessä on verkostoitujille, että jos tulee kaveripyyntö joltain oudolta tai vaikka jonkin tapahtuman järjestäjältä. Jos sillä on 500-5000 kaveria ja profiili on perustettu vuonna 2008, niin se on luultavasti oikeasti se henkilö. Jos sillä on kolme kaveria ja profiili perustettu viikko sitten, niin en minä kuulu niihin henkilöihin, joille ne ensimmäiset kaveripyynnöt lähetetään, ts. kyseessä on feikkiprofiili tai muu huijari. 

Tosin jos jonkun vanha tili on kaapattu ja nimi ja kuva vaihdettu, niin silloin tuokaan ei päde. On paskamaista, että face ei halua kitkeä valeprofiileita ja identiteettivarkauksia. Jos näitä huijareita ilmiantaa, tulee vain vastaus, että yhteisönormeja ei ole rikottu. Tästä päätellen face hyötyy jotenkin itse näistä huijareista tai saattaa jopa itse olla niiden takana. Sen sijaan voit saada bannia, jos julkaiset vääränlaisen mielipiteen. Tähän kun lisätään se, että face tuuttaa esiin pelkkiä mainoksia nykyään ja myy tietosi kaikille, niin facen tarina vetelee jo viimeisiään, ellei meno muutu pian. 

Vierailija
24/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sieltä nykyään myös ketkä katsoo profiilia, jos joku käy katsomassa

No se ei sentään näy.

En kyllä ymmärrä näitä Facebookin sisäisiä muutoksia. Taannoin pystyi katsomaan kenen tahansa tykkäykset, mutta se toiminto onneksi poistui. Oli vaan muutaman päivän.

Vierailija
25/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄY VIELÄ KAIKILLA!

Kyllä vaan näkyy! Käyhän katsomassa.

Vierailija
26/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄY VIELÄ KAIKILLA!

Edellyttäen, jos on kavereita. Mutta jos ei ole niin sitten ei näy.

Vierailija
27/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainostajien tarttee tietää kannattako satsata.

Vierailija
28/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sieltä nykyään myös ketkä katsoo profiilia, jos joku käy katsomassa

Ei ole ikinä näkynyt. 

Vierailija
29/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylpeä 0 kavereista, jos olisin facessa.

Vierailija
30/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänköhän vuoksi en pääse ryhmään, kavereita kaksi, luulevat varmaan feikkiprofiiliksi🙄

Vierailija
31/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄY VIELÄ KAIKILLA!

Olen käynyt katsomassa JA EI NÄY!

Vierailija
32/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänköhän vuoksi en pääse ryhmään, kavereita kaksi, luulevat varmaan feikkiprofiiliksi🙄

Se on se syy. Minä loin facebook-profiilin vasta tänä syksynä enkä päässyt mihinkään ryhmään, koska näkivät, ettei minulla ollut kuin 4 tai 5 kaveria ja profiilini on uusi. Nyt kavereita on yli sata ja pääsen ryhmiin.

Vierailija
33/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ylpeä 0 kavereista, jos olisin facessa.

Minkä takia? 

Vierailija
34/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄY VIELÄ KAIKILLA!

Kyllä näkyy! Et osaa katsoa oikeasta kohdasta.

Vierailija
35/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Jotkut ryhmät arvioivat profiilit sillä perusteella, vaikuttaako feikiltä, eivätkä he välttämättä osaa katsoa oikeita asioita. Kannattaa lähettää ylläpitäjälle viesti, että haluan ryhmään, koska... Olen oikea ihminen enkä feikkiprofiili, vaikka minulla ei olekaan facekavereita omasta halustani.

Vierailija
36/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta. Itselläni jotain vajaa 40 kaveria. Todellisuudessa 3, joiden kanssa edes viestittelen. Itseäni ei enää juuri haittaa. Nuorten puolesta sääli, koska tuo helposti turhia paineita tuollainen heille. Etenkin niille, joilla on ihan hyvä syy, ettei se kaverimäärä näkyisi kaikille.

Vierailija
37/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jotkut vielä on fb:ssa. Muutama vuosi sitten sinne tuli joukkokato, samassa lähdin itsekin. En ole katunut. Alkoi jengi olla enemmän eläkeläistä, ei mulla enää ikä riittänyt. 

Vierailija
38/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Jotkut ryhmät arvioivat profiilit sillä perusteella, vaikuttaako feikiltä, eivätkä he välttämättä osaa katsoa oikeita asioita. Kannattaa lähettää ylläpitäjälle viesti, että haluan ryhmään, koska... Olen oikea ihminen enkä feikkiprofiili, vaikka minulla ei olekaan facekavereita omasta halustani.

No täytyy laittaa, kummallista että dissataan jos ei halua pitää monta kaveria. Kuitenkin ihan omalla naamallakin olen ja monta eri kuvaa näkyvillä.

Vierailija
39/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, itse myös käytän fb puskaradio ryhmien takia. Ystävyydet ovat reaalielämässä. Ihan sama jos leimaannun jonkun randomin tuntemattoman tyypin mielestä vaikka miksi.

Random mies on vastuullinen, random käyttää kondomia!

Vierailija
40/118 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄY VIELÄ KAIKILLA!

Kyllä näkyy! Et osaa katsoa oikeasta kohdasta.

Kyllä osaan. Joillekin näkyy, mutta ei missään nimessä KAIKILLE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi