Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hvettiä, Facebook kaverimäärä näkyy tosiaan nyt kaikille. Poistankin koko profiilin, en halua tulla leimautuneeksi erakkososiopaatiksi

Vierailija
01.12.2024 |

Sillä kaverimääräni on periaatteesta 0. Olen mukana ainoastaan osta/myy ryhmien ja paikkakuntani Puskaradion ja muutaman yrityksen seuraamisen takia.

En oo ikinä tajunnu mikä järki näissä kaverilostoissa on.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli tuossa kaverimäärän näkymisessä on verkostoitujille, että jos tulee kaveripyyntö joltain oudolta tai vaikka jonkin tapahtuman järjestäjältä. Jos sillä on 500-5000 kaveria ja profiili on perustettu vuonna 2008, niin se on luultavasti oikeasti se henkilö. Jos sillä on kolme kaveria ja profiili perustettu viikko sitten, niin en minä kuulu niihin henkilöihin, joille ne ensimmäiset kaveripyynnöt lähetetään, ts. kyseessä on feikkiprofiili tai muu huijari. 

Tosin jos jonkun vanha tili on kaapattu ja nimi ja kuva vaihdettu, niin silloin tuokaan ei päde. On paskamaista, että face ei halua kitkeä valeprofiileita ja identiteettivarkauksia. Jos näitä huijareita ilmiantaa, tulee vain vastaus, että yhteisönormeja ei ole rikottu. Tästä päätellen face hyötyy jotenkin itse näistä huijareista tai saattaa jopa itse olla niiden takana. Sen sijaan voit saada bannia, jos julkaiset vääränlaisen mielipiteen. Tähän kun lisätään se, et

Vanhan kaapatun tilin lisäksi feikkitilillä kaveritkin voi olla feikkejä, jotkut avaavat oikean tilin vasta nyt, moni oikea tilinomistaja ei halua kerätä fb-kavereita jne.

Kävijämäärä näyttäisi vaan olevan taas yksi uusi keino yrittää sitouttaa ei-aktiiviset käyttäjät entistä verkostoituneemmiksi palvelun käyttäjiksi, ja lisätä siten firman mainostuloja.

Juurihan uutisissa oli, miten meta vaatii eu-sääntöjen perusteella pääsyä kaikkiin iphone tietoihin. Joten eu yrittäessään suitsia somejättien valtaa itse asiassa antaakin niille sitä lisää.

Vierailija
102/118 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä oli alle 1000kamua,heh..hölmöä.Poistin välillä profiilin ja Kamut.Nyt 0kaveriaTälle myös ryhmät tärkeät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mulla on 10 kaveria ja yli puolet niistä sukulaisia. 😂

Vierailija
104/118 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vieläkään mahdollista piilottaa kavereiden lukumäärää? Täähän on rikollista Facebokilta

Vierailija
105/118 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Aivan helvetin sama, en edes käy facessa kuin tosi harvoin. Ja olen poistanut kavereista ajat sitten kaikki randomit joita en tunne millään tavalla, oisko yhteensä joku 20-50 kaveria, en muista

Miksi sulla ylipäätään oli randomeita kavereina ja vielä tuolalinen määrä??

Vierailija
106/118 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko vieläkään mahdollista piilottaa kavereiden lukumäärää? Täähän on rikollista Facebokilta

Minäkin haluaisin saada kaverimäärämän piiloon. Mielestäni se, kuten kaverilistakin, on yksityisasia, eikä kuulu muille. En esittele myöskään ryhmiä, joihin kuulun tai tykkäämiäni sivuja. Vaikka kyseessä on some, halutessaan käyttäjän kuuluisi mielestäni pystyä rajaamaan ja rajoittamaan sen näyttämiä ja käyttämiä tietoja. 

Eikö yksityisyydensuoja koske somea ollenkaan?

Samasta syystä en käytä instagramia kun seuraajia ja tykkäyksiä ei voi piilottaa muilta. 

Vierailija
107/118 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin saada kaverimäärämän piiloon. Mielestäni se, kuten kaverilistakin, on yksityisasia, eikä kuulu muille. En esittele myöskään ryhmiä, joihin kuulun tai tykkäämiäni sivuja. Vaikka kyseessä on some, halutessaan käyttäjän kuuluisi mielestäni pystyä rajaamaan ja rajoittamaan sen näyttämiä ja käyttämiä tietoja. 

Eikö yksityisyydensuoja koske somea ollenkaan?

Samasta syystä en käytä instagramia kun seuraajia ja tykkäyksiä ei voi piilottaa muilta. 

Jatkoa äskeiseen:

ja päinvastoin on hienoa, että halutessaan joku muu voi laittaa jakoon ja julkisiksi kaikki mahdolliset tiedot, vaikka minä en.

Vierailija
108/118 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edelleenkään ole tullut muutosta kaverimäärän näkyvyyteen, eli sitäkö ei edelleenkään saa piiloon?

Vierailija
109/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä

Vierailija
110/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnosta jotkut facebookprofiilien kaverimäärät?? :D:D Oikeasti, miettikää nyt suomalaisten luonteenlaatua. Hyvä jos normisuomalaisella on edes viittä ystävää. Eikä siinä ole mitään vikaa. Itsekin olen ihan rauhassa sosiaalinen erakko. Mutta sen verran pitää olla itsetuntoa, vaikka kuinka suomalainen olisikin, että sinne facebookkiin ei tarvitse kerätä naurettavaa 500 kaverin kaverilistaa parturista, nuohoojasta ja viikonlopun baarituttavuuksista alkaen. 

Vierailija
111/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sieltä nykyään myös ketkä katsoo profiilia, jos joku käy katsomassa

Toivottavasti ei!!!!

Vierailija
112/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, pääsee taas porukka kiusaamaan lisää :(

Onko toi ollut mahdollista kauankin?

Vierailija
113/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni noin 7 kk sitten alkoi porukka valittamaan tästä ihan facebookille, mutta eivät tehneet asialle mitään, vaikka porukka alkoi poistaan tilejä. Poistin itsekin kun en muutenkaan käytä enää.

Vierailija
114/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti  ihmisellä on vain muutama ystävä, kaikki muut ovat korvattavissa olevia tuttuja.

Vierailija
115/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Siis oikeasti. Onko sillä mitään väliä? Minusta ei.

Vierailija
116/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Siis oikeasti. Onko sillä mitään väliä? Minusta ei.

Samaa ihmettelen.

Vierailija
117/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä ymmärrä, et miks niitä kavereita pitää olla paljon ja sit niitä tykkäyksiä myös?? 

Vierailija
118/118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni noin 7 kk sitten alkoi porukka valittamaan tästä ihan facebookille, mutta eivät tehneet asialle mitään, vaikka porukka alkoi poistaan tilejä. Poistin itsekin kun en muutenkaan käytä enää.

Mitä 😬 No nyt ymmärrän yhden tyypin wttuilut 😪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi