Mikä on pahinta, mitä ihmiselle voi tapahtua?
Tavalliselle ihmiselle, ei mitään ultraraakuksia, sotajuttuja tms.
Kommentit (113)
Oman lapsen kuolema. Mulla ei ole lapsia mutta en silti hetkeäkään epäile etteikö se olisi pahin.
Pahaan onnettomuuteen joutuminen, aivovaurio, muistisairaus, perheenjäsenen kuolema, pahoinpitelyn tai kidutuksen uhriksi joutuminen, hidas ja kivulias kuolema, krooninen hermokipu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakava sairastuminen esim. pahanlaatuinen syöpä.
Voi ei..! Tämä tulee sinulle yllätyksenä..
Me kaikki sairastumme vakavasti. Paitsi jos tulemme tapetuiksi tai kuolemme onnettomuudessa
Eihän kaikki sairastu vakavasti!
T. Eri
Nähdä uimahallin suihkussa, kun emakko lypsää maitoa kaakeleille.🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Varmasti yksilöllistä. Jollekin esimerkiksi aviomiehen kuolema on pahinta mitä voi tapahtua, mutta toiselle jokin muu. Ja jos joku ei ole naimisissa miehen kanssa, niin silloinhan se ei ole edes teoriassa mahdollista että aviomies kuolisi.
Näin juuri. Se pahasta pahin asia ei ole kaikille yksi ja sama. Vähän vaikea verrata ja mitata eri ihmisten kokemuksia.
Nähdä kahvilassa kun porsinut emakko imettää julkisesti.🤢🤮
Jos peräpää pörähtää kiivaasti julkisesti nolossa tilanteessa.😲
Vierailija kirjoitti:
Pahaan onnettomuuteen joutuminen, aivovaurio, muistisairaus, perheenjäsenen kuolema, pahoinpitelyn tai kidutuksen uhriksi joutuminen, hidas ja kivulias kuolema, krooninen hermokipu
En ymmärrä, eihän noi ole mitenkään toisiinsa rinnastuvia, ja osa on täysin tavallisia. Jokaiselta, joka riittävän pitkään elää, kuolee lopulta joku perheenjäsen, tyypillisesti oma vanhempi. Huomattavasti pahempiakin kokemuksia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen kuolema. Mulla ei ole lapsia mutta en silti hetkeäkään epäile etteikö se olisi pahin.
Itselleni oman lapsen kuolema toi vapautuksen ja helpotuksen tunteen. En ole kertonut tätä kenellekään. Muut tietysti olettavat, että tämä on pahinta, mitä minulle on sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee kahvilassa emakon imettämässä niin kannattaa ilmoittaa valvovalle viranomaiselle. Eläimet eivät kuulu ravitsemusliikkeeseen.
Jos vaimon römpötin menee piloille porsiessa.🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni oman lapsen kuolema toi vapautuksen ja helpotuksen tunteen. En ole kertonut tätä kenellekään. Muut tietysti olettavat, että tämä on pahinta, mitä minulle on sattunut.
Oliko narkomaani vai vaikeasti vammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen syrjäyttäminen yhteiskunnasta on pahempi kokemus kuin rais k aus
Miten miehiä syrjäytetään? Eivätkö he tee sen itse omilla valinnoillaan, esim. jättämällä kouluttautumisen väliin?
Miehet ei saa apua koulussa tai kotona lapsena eikä miesten ongelmat kiinnosta ketään.
Kuinka niin? Suurin osa tukitoimista koulussa menee pojille. Äidit auttavat poikiaan, joskus liikaakin. Ongelma on siinä, että me emme voi auttaa, vaikka haluaisimmekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko narkomaani vai vaikeasti vammainen?
Jälkimmäinen. Koen vapautuneeni suuresta taakasta. Minua pidettäisiin hirveänä ihmisenä, jos kertoisin tästä julkisesti. Voi olla, että melkoiset haukut tulee täälläkin.
Tällä hetkellä tuntuu pahimmalta se, että joutuu elämään elämänsä ilman ihmistä, jota rakastaa... Tunteet molemmanpuoleisia, mutta ei ainakaan vielä ole valmis jättämään vaimoaan. Tämä syö ihmistä sisältäpäin, syönyt kohta neljä vuotta :/
Jos käy niin kuin Schumacherille. Tunnistat ympärillä olevat ihmiset,ja ehkä ymmärrät asiat ja puheen, mutta et pysty puhumaan, liikkumaan..
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi leima, dg terveydenhuollosta ilman, että on siitä sairaudesta oikeasti kyse. Silloin ei tietenkään mikään lääke edes ole toimiva. Loppuelämän ajan se leima vaikuttaisi todennäköisesti sotealojen kanssa tekemisiin joutuessa (ja ehkä muidenkin tahojen?) eli ei välttämättä tulisi enää oikein kuulluksi missään tai juuri missään. (Toki onhan olemassa sanonta: hullukaan ei tieltä eksy )
Jep. Jos joku 'erehtyy' dissosioimaan eli käyttämään mielikuvitusta trauman yli selviämiseksi niin se helposti leimataan psykoosiksi. Psykoottinen ihminen EI KOSKAAN tajua omaa tilaansa eli hänet passitetaan pakkohoitoon toisten puolesta, dissosioiva kylläkin joten kuten tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaunis ilta Pietarissa?
Mizusaru_Catnap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi leima, dg terveydenhuollosta ilman, että on siitä sairaudesta oikeasti kyse. Silloin ei tietenkään mikään lääke edes ole toimiva. Loppuelämän ajan se leima vaikuttaisi todennäköisesti sotealojen kanssa tekemisiin joutuessa (ja ehkä muidenkin tahojen?) eli ei välttämättä tulisi enää oikein kuulluksi missään tai juuri missään. (Toki onhan olemassa sanonta: hullukaan ei tieltä eksy )
Jep. Jos joku 'erehtyy' dissosioimaan eli käyttämään mielikuvitusta trauman yli selviämiseksi niin se helposti leimataan psykoosiksi. Psykoottinen ihminen EI KOSKAAN tajua omaa tilaansa eli hänet passitetaan pakkohoitoon toisten puolesta, dissosioiva kylläkin joten kuten tajuaa.
Takaumat, flashback:stä kyllä tajuaa niiden olevan traumoista johtuvaa. Onko ne sitten aina dissosiaatiota vai jotain muuta, kun ei ainakaan mitään psykoottisuutta ole.
En ymmärrä aloitusta. Ne "ultraraakuudet" ja "sotajutut" tapahtuvat tavallisille ihmisille. Kenelle tahansa voi sattua mitä tahansa.
Tämä on tärkeä asia pitää mielessä.