Mikä on pahinta, mitä ihmiselle voi tapahtua?
Tavalliselle ihmiselle, ei mitään ultraraakuksia, sotajuttuja tms.
Kommentit (113)
Totaaliyksinhuoltajan sairastuminen parantumattomaan kuolemaan johtavaan sairauteen. Olisi kauheaa kuolla tietäen että pieni rakas lapsi jäisi yksin.
Yksinäisyys. Turvallisten ihmissuhteiden puute. Kärsimys on loputon eikä siihen löydy helpotusta vaikka kuinka itkee ammattilaisella ja kirkossa. Ne ei tuo sulle sen lämmin ja merkityksellisyyden olo.
Jos mun pitäisi ki duttaa ihmistä niin laittaisin sen yksin ja katkaisin kaiken häen ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen kuolema.
Tämä. Ei mitään pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen kuolema.
Kyllä pahempi olisi jos lapsi katoaisi eikä löytyisi ikinä.
Lapsesta asti kidutetuksi niin henkisesti kuin fyysisesti joutuminen.
Uudesti syntyminen ja eläminen uudesti sen saman kurjan elämänsä päivästä päivään.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei ole tarkoitusta/merkitystä ,omaa paikkaa elämässä.
Vaikka kuolis yhtäkkiä niin kukaan ei kaipais etes,ollenkaan.
Ehkä ku ruumis mätänis niin joku soittas huoltofirmalle asiasta.
Eli mulle on tapahtunut se pahin.
No suomessa äitiyteen liittyy r aiskaamista, terrorismia, lapsenryöstöä, vastasyntyneen mutilointia ja muuta äitiysväkivaltaa. Synnyttävistä naisista 100% menee läpi tämän prosessin, ja sen jälkeen siittäjä saa ja valtio saavat omistusoikeuden lapseen. Mielestäni tämä on suht karmeaa sekä naisille että lapsille ja se tapahtuu täysin standardisoidusti. Ja tämä on se best case scenario suomessa synnyttämiessä, asiat voivat edetä paljon pahemminkin
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys, rahattomuus, syrjäytyminen.
Onko nämä jonkun mielestä oikeasti pahinta mitä voi tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys. Turvallisten ihmissuhteiden puute. Kärsimys on loputon eikä siihen löydy helpotusta vaikka kuinka itkee ammattilaisella ja kirkossa. Ne ei tuo sulle sen lämmin ja merkityksellisyyden olo.
Jos mun pitäisi ki duttaa ihmistä niin laittaisin sen yksin ja katkaisin kaiken häen ympäriltä.
Erakon unelma
Ex kaverilla oli aikalailla kauhee setti.
Ekaks kuoli isä.. muutama kk 30v vaimo kuoli vatsayöpään... Muutama kk tästä veli kuoli.
Pari v tästä kaveri suri kokoajan ja oli ihan romuna. Sit iski itseensä syöpä ja menehtyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys, rahattomuus, syrjäytyminen.
Onko nämä jonkun mielestä oikeasti pahinta mitä voi tapahtua?
Jos katsotaan tavanomaisia epäonnisuuksia, niin kyllä. Varsinkin syrjäytyminen voi olla ihmiselle musertava ja raastava kokemus, joka voi johtaa vaikeisiin mielenterveysongelmiin ja lopulta itsemurhaan. Ei voi vähätellä.
Irtaantua ruumiistaan kun yrittää nukkua.sielu ei kestä maanpäällistä helvettiä, tuskaa. Koet syvän loputtoman ahdistuksen, kehon tunnet muttet voi liikkua, kylmenet, katselet ylhäältä omaa kehoasi.
Käärmeen purema. Kyy on myrkyllinen!
Näön, kuulon tai liikuntakyvyn menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen kuolema.
Enpä tiedä. Itse olen katsonut oman aikuisen lapseni kärsimystä viimeiset 8 vuotta. Olen juuri miettinyt, olisiko kuolema pikemminkin armoa. Meille kaikille.
Jos se jotain tajuais,niin lekurit ois sen huomanneet jo ajat sitte. Locked in-syndrooma on asia erikseen sitte.