Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
M kaipaan sua hulluna. Tulen aina rakastamaan sua. T
Olihan meillä hauskaa sen kerran. Muuta yhteistä ei ollutkaan. -M
Rakastan sinua Henna varmaan aina, se ei muutu, mutta täällä tulee hulluksi, joten pois jään täältä.
Hyvää yötä ihanalle Päivänkakkaralle ja silloiselle pienelle kissankellolle. Tulkaa uniini.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös oppinut että ihminen vaikuttaa alitajunnallaan haluamattaan koko ajan tulevaisuuteensa, siksi pään pitää olla kunnossa. Mikroilmaisut, katseet nopeat tilanteet jne.
Tähän en ite usko. Sen verran usein ne luonteeltaan paskimmat ja ilkeimmät tyypit on pärjänneet lopulta parhaiten. Joskus opiskellessakin sortui ajattelemaan, että joku ei kyllä kelpaa minnekään itsekkään ja ilkeän luonteensa takia. Sitten just se onkin heti opintojen jälkeen jossain huippupaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran? Kerran päivässä lupasit.
Oon odottanut millon kuulen susta. Kuulisinpa perjantaina. Ja pääsis vihdoin näkemään sinut. Siitä on niin kauan
Vierailija kirjoitti:
" You come from nothing, you're going back to nothing- what have you lost? Nothing!"
Siksi pitää elää. Menneet ovat menneitä. Elämää ei kannata ottaa liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran? Kerran päivässä lupasit.
Eri sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä piti kai vielä lisäksi kysyä kaivatulta, että koetko sinä olevasi sama ihminen kuin 5 tai vaikka 10 vuotta sitten?
Sisäisesti aika lailla kyllä. Ulkokuori rapistuu.
Itse toteasin, että en todellakaan koe olevani sama ihminen kuin 5-10 vuotta sitten. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tunteilla leikkiminen voi johtaa elämänmittaiseen traumaan. Muistakaa se.
Juuri näin. Älkööt ryhtykö sellaisiin toimiin.
Lupaan monta kertaa päivässä! Oikealle.
Kaipaushulluus. Sitä tämä kai on? Tai siltä ainakin tuntuu. Eikö tästä voitaisi päästä johonkin suuntaan eteenpäin? Hyvää yötä sinulle, näe onnellisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikket sä kaipaiskaan, niin olisi ollut ihanaa, että eksyt tänne lukemaan. Sulle oli monia viestejä. Tunsin välittömästi tuttuutta. Herätit luottamusta. Ihastuin. Näiden vuosia aikana yhä tuntuu pahalta ajatus luopua. Siksi en sano hyvästi. Tiedän jotain tulevaisuudesta ja siinä kohtaamme. Kun et tunnista mua, niin voin sanoa, että näyssä rakastelimme.
Kerro jotain kaivatustasi?
Ensikohtaaminen ja toinen olivat avoin ja välitön. Hän jäi hieman juttelee, vaikka ei olisi tarvinnut. Hymy ulottui silmiin. Nopsa katseensa kiinnosti. Rauhallinen olemus. Miellyttävä ääni. Hän otti huomioon. Kolahti niin ettei aiemmin. Herätti mussa perhoset.
Hyvää yötä, ihana. Sellaiseksi olen sinua kutsunut irl. Et varmaan muista, mutta ei se haittaa.
Munkin kirjoittamiset on näemmä boikotissa, no ei voi näemmä mitään.
Takalaiton pusu ;)