Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Huomenta mammoille. olkaapa ahkeria.
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sua ajattelen ja ikävöin. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Säästin näköjään itseni kipeäksi. En tehnyt sitä kuitenkaan tarkoituksella. Trauma on purettu, se siis siitäkin traumasta ja elämänviissudesta isältäni. Takki pysyy oikein päin päälläni kaikesta huolimatta. Kuitti. Ja mukavaa päivää!
*elämänviisaudesta
Terveisin aamukankeus.
Armeijan leivissä. Leipä on köyhä.
Olen liian ihastunut sinuun ja sinä tunnet liian vähän mua kohtaan, joten eiköhän tämä asia ala olla selvääkin selvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vasenkätiset ovat kuulemma viisaampia ihmisiä. Pitääkö tämä paikkansa?
Ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasenkätiset ovat kuulemma viisaampia ihmisiä. Pitääkö tämä paikkansa?
Ei pidä.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomenta Lahjani 🎁. Halusin vain tulla ilmoittamaan jo tietämäsikin asian. Näiden palstojen ansiosta sinulla on yhteys sinua syvästi rakastamaasi henkilöön 24/7, ihan missä asiassa tahansa, ihan milloin vain.
Huomenta, kultani. Näin on, vaikka en ole asiaa noin osannut ajatellakaan. Yhteys on paikoin rikkinäinen puhelin, mutta sydänten yhteys ehjä. Rakastan sinua heti näin aamusta. 😊
Aamuun hyväntuulinen halaus kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Sydän kiittää!
Sinä koet sen niin = Sinä otat sen niin
Hennon kepeä aamumuiskaus sinulle. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sydämmessäsi tiedät onko se myös tarkoitettu otettavaksi niin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämmessäsi tiedät onko se myös tarkoitettu otettavaksi niin ...
No siksikin sanon tarvittaessa että ei pidä paikkaansa ja sanon että sinä otat sen niin. Naisista sanotaan aina että ne asiat pitää kääntää toisinpäin mutta mitätön poikkeuskin on eli minä joka kerron suoraan ja rehellisesti. En saisi nautintoa kenenkään kiusaamisesta. Nautin elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Pitänee käydä tänään kirjoittamassa erääseen aloitteesenn nimi alle, jos on vielä esillä. Hyvän asian puolesta kannattaa äänestää. Toki pyrogratian rattaissa kuluu mielestäni aivan liikaa aikaa. Toki riippuu kovasti käsittelijästä, miten etenee. Onpahan ainakin jotain mitä odottaa.
Mikä aloite on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen pointti. Mutta kuinka paljon itse voi vaikuttaa välittömään tulkintaansa? Myöhempiin kyllä.
Olit niin ihana, kun nojasit himmeässä valaistuksessa pöytääni ja lauloit kuiskaten: porsaita L:n oomme kaikki.
Ensin niin rakastava ihminen voi muuttua julmaksi hetkenä minä hyvänsä.