Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Your last words were " forgive me for everything! " I said, " I will, will you forgive me for everything? " You didn't answer.
Kenen viimeiset sanat ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Et osannut rakastaa. Myönnä se edes itsesi takia.
Ketä olisi pitänyt rakastaa? Kaksisuuntainen tie ja on hemmetin hankala rakastaa hietä, jotka kuvittelevat voivansa mitätöidä, sulkea ulkopuolelle ja peilata omat epävarmuutensa itsensä ulkopuolelle ja silti vaativat, että heitä rakastetaan sellaisina kuin he ovat. Kyllä heitä varman rakastettaisiin sellaisina kuin ovat, mutta olisi silkkaa itsepahoinpitelyä hakeutua suhteeseen, jossa yritetään painaa alemmaksi, jotta puoliso voisi kokea olevansa ylempänä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä siitä hyödyn ???
Sisäistä hyvinvointia. Näkyy elämässäsi myöskin.
Olen huono häviäjä. Harmittaa. En vain voi tälle mitään. Mielelläni unohtaisin ja olisin iloinen, mutta en pysty. Mieli vain täyttyy ajatuksista, että olen epäarvostettu ja huonompi kuin muut.
Pääni alkaa olemaan kunnossa, alkaa jo kroppa ja fyysinenkin puoli kiinnostamaan.
Moi! Viisi vuotta sitten näihin aikoihin mulla oli hyvin hämmentynyt olo. Eräs Veikka meinaan aiheutti huimaavaa tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei luonnostaan osaa rakastaa, vaan mies joutuu opettamaan tuon tärkeän taidon naiselle.
Oot hauska, kälyn luona käymässä?
Naisen kuuluu kuunnella, ei opettaa.
Paitsi jos osaa opettaa. Miehen tulisi kestää viisasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä.unia. Olet mielessäni kun käyn nukkumaan. Ikävöin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
****o. Ikävä.
💛🖤
Kenelle tämä on?
*miehelle*🖤💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä käppänälle pitäisi antaa joku mitalli.
Mistä hyvästä?
Ahkerasta viestien kirjottelusta.
Tulee kohtapuolin vähenemään todella rajusti, tai siirryn vasemmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen puhelias, herkkä ja tutustun helposti uusiin ihmisiin niin minun pitäisi olla varovaisempi.
Mutta tämä elämä on osallistuvaa havoinnointia, oppia ikä kaikki.
Miten varovaisempi? Etkö ymmärrä ihmisiä riittävän hyvin vai oletko hieman tahditon välillä? Hyvä että teet hyviä havaintoja hyvinvointisi tueksi.
Minä elän aina hetkessä. Minä ihastun ja minuun ihastutaan. Stressi voi johtaa siihen että tiukassa tilanteessa epäilen liikaa. Olen ikään kuin Matti Nykänen joka luuli että Jasper varasti hänen karkkinsa.
Okei, kuulostaa ihan kivalta. Kannattaa mainita sille toiselle nuo fiilikset, se auttaa ymmärtämään sinua paremmin. Olen rohkeasti avoime
Kprjaan tähän sen että väkivalta on aina väärin. Jos joku epäilee jotain niin se ei oikeuta mihinkään väkivaltaan ei ketään kohtaan.
Haluaisin nähdä tulevaisuuteen. Vieläkö olet siellä mukana ja missä roolissa. Mutta haluaisin myös mennä elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä tulevaisuuteen. Vieläkö olet siellä mukana ja missä roolissa. Mutta haluaisin myös mennä elämässä eteenpäin.
En ole missään ensi vuonna. Et näe minua vissinä. Eikä moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei luonnostaan osaa rakastaa, vaan mies joutuu opettamaan tuon tärkeän taidon naiselle.
Oot hauska, kälyn luona käymässä?
Naisen kuuluu kuunnella, ei opettaa.
Naisen kuuluu vedellä palleista silloin kun äiti-issuemiehen suusta pääsee sammakoita. Sivusta tilin just ketjuun ja näemmä heti pitää alkaa opettaa
I ollut yllätys, että heti olit palleille menossa.
Minäkin tulin vasta parin viestin ajan.
Tulit varmaankin feministin viestin ajan. Se
Kohtuullinen toiminta on jo mukava yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään ensi vuonna. Et näe minua vissinä. Eikä moni muukaan.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Palelu ja panetus :(
Ootko lukenu mun ajatukset. Oli kiva olla tänään lähelläsi.
Ikävästä on täälläkin yksi pää räjähtämäisillään. Rakastan sua niin paljon. Kauniita unia.<3