Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Että semmonen kauppareissu :)
Vierailija kirjoitti:
Sydän painaa ainakin tuhat kiloa.
Mutta tämä on siis tilanne nyt, mennään näin.
Voitko purkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun kaksi kuolevaista kohtaa, heidät täytyy saada kohdakkain.
No ei ihan tälläkertaa osunu... :D
Joku yksittäinen hakkeroi pyörittää meitä kaikkia. (löysin viestisi) Onko hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaffet tulille, että pysyy silmät auki! Väitän heränneeni ennen sinua ja univelassa voitan myös.
Vaarallinen laji, aletaanko harrastamaan vällyjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Joku yksittäinen hakkeroi pyörittää meitä kaikkia. (löysin viestisi) Onko hauskaa?
Sydämmeni on avoin, kiitos noista.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan kyllä ne suloisimmat henkilökohtaiset viestit yhdeltä ihan irl elämässä.
Kiva sulle! Täällä sitä kuitenkin mainostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämmeni on avoin, kiitos noista.
Muutama taitaa olla huti, mutta ei sen niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan kyllä ne suloisimmat henkilökohtaiset viestit yhdeltä ihan irl elämässä.
Minä en. En ole koskaan saanut sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et saa keneltäkään yhtään suloista viestiä trollukka.
Näin unta, jossa kaksi ihmisiä olivat onnellisia löydettyään toisensa. Sanoivat "että vielä tässä iässä!" Ulkopuolisena sitä katselin ja olin heidän puolestaan iloinen.
Onko sulla miellyttämisen halua suhteessa kaivattuun?
Vierailija kirjoitti:
Että semmonen kauppareissu :)
😏
Ehkä tämän Coelhon tarinat ovat kuitenkin sinun Mastermind... Sen verran erikoisia sattumia...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämän Coelhon tarinat ovat kuitenkin sinun Mastermind... Sen verran erikoisia sattumia...
En ole ikinä lukenut Coelhoa jotain sitaattia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sopia asiat, saada välit kuntoon ja mahdollisesti ystävystyä, mutta sen näkee vasta sitten.
Tarvitseeko exän kanssa olla ystävä?
Melestäni olisi helpompi ulkopuolisen kannalta, ja ystävänä voisin jopa arvostaa...
Ja tämä ulkopuolinen ei ole kaivattuni.
Luulin jo että olit tuon "Coelho"n takana, mutta et olisi niin fiksu ja rakastava.