Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaanko alusta?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaanko alusta?
Ystävyys voidaan aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikesta.
Samoin, Olen myös tehnyt mielestäni selväksi, miten haluaisin tulevaisuuden menevän. Luulen että sitä ei tiedä vielä kukaan, kuinka se on mahdollista. Anteeksi pyyntösi oli mielestäni askel parempaan.
Nyt en ymmärrä että mikä anteeksipyyntö? Onko tässä sitten riidelty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä saisi sinut ottamaan yhteyttä kaivattuusi?
Ei mikään, ei ole tarvetta sellaiselle
Miksei? Oletko se nainen, joka kaipaa etäältä eikä halua kaivattunsa tietävän, että kaipaa?
En varmaan, koska en keksi, mistä hän sen saisi tietoonsa. Emme siis ole missään tekemisissä keskenämme, kunhan vain välillä mietin häntä. Ei meidän välille ole tarkoitus tulla mitään.
God morgon min favoritkollega.
Saknar dig 🤗
Kiitos sinusta rakas L. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden ei ole pakko tulla julki koko maailmalle, riippuu miten asiat haluat hoitaa. Itse olen matalan profiilin kannalla, enkä halua kenellekkään pahaa. Mutta en halua että minua enää ajetaan kertaakaan nurkkaan, osaan kyllä puolustautua ja puolustaa kenestä välitän.
Kyllä, olen matalalla profiililla eläjä muutenkin. En ole sinua ainakaan sinne nurkkaan ajanut enkä sellaista toivokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden ei ole pakko tulla julki koko maailmalle, riippuu miten asiat haluat hoitaa. Itse olen matalan profiilin kannalla, enkä halua kenellekkään pahaa. Mutta en halua että minua enää ajetaan kertaakaan nurkkaan, osaan kyllä puolustautua ja puolustaa kenestä välitän.
Mikä se totuus on ?
Tää kaipuu vie minut kokonaan, on minussa kuin kotonaan... Hyvää alkavaa viikkoa ihanalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinua ajatellen ja ikävöiden tämäkin viikko alkoi, saispa nähdä sinut. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa risuleualle. 🧡🤗 Kiva tietää, että sulla ja mulla samansuuntaiset ajatukset ja toiveet. Suukko ja halaus
Terv. pikkuvaalea
Huomenta Jappis,toivon sinulle mukavaa päivää.
Huomenta! Kuulen kuinka sydämesi huokaa. Niin minunkin. Halaus.
Kiitos jollekkin kuka pitää minista huolta. Hieman on ohjelmaa..
Viikon ensimmäinen päivä tuntuu ihmeen keveältä. Se johtuu sinusta.
Hyvää viikkoa sulle. Toivottavasti olet terveenä. Kaikenlaisia tauteja liikkeellä😔
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinusta ja siitä, mitä on.
Samoin! 💝
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän liian kevyt
Jos aamu menee pukeen, saatetaan nähdä, pysy esillä <3
Vierailija kirjoitti:
Kumpa saisimme toisemme pian.
Heti kun annat tunnisteen