Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Tai sinä näet mut sieltä ilmastointikanavasta
Haluaisin sopia asiat, saada välit kuntoon ja mahdollisesti ystävystyä, mutta sen näkee vasta sitten.
Itse asiassa tuota voisin kavatun kanssa pelailla, klassikko vailla vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sopia asiat, saada välit kuntoon ja mahdollisesti ystävystyä, mutta sen näkee vasta sitten.
Tämä sopii minulle.
Minä pyysin sulta anteeksi montakin kertaa. Sä annoit anteeksi, mutta et luota ja varsinkin kun rikoin monta kertaa sen että halusin suhun yhteyden. En vain halua olla hetkeäkään erossa sinusta. Kerroin meistä hänelle, senkin tiedät. Sanoin rakastavani häntä. Se on totta rakastan häntä, siten etten halua hänelle mitään pahaa, mutta rakastan sinua. En haluaisi satuttaa ketään. Senkin sinä tiedät. Sinä vaan täydennät minua paremmin kuin kukaan muu. Sinun kanssasi voin tehdä niitä asioita, jotka on mulle tärkeitä. Sä saat mut lentämään. Jos säkin rakastat mua, niin miksei me voitais olla ainakin ystäviä taas. Tosin mun täytyy myöntää, että mun sydän ei kestä tätä enää. Haluasin suojella sua kaikelta. (m(lastwa21:38)>n(lastwa21:27))
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko exän kanssa olla ystävä?
Aamuvarhain mietin, että olisi surku ja sääli, jos ei päästäisi koskaan lähekkäin.
Kun kaksi kuolevaista kohtaa, heidät täytyy saada kohdakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikesta.
Tarkoittaako tämä sitä, että emme enää näe? Jos, niin annapa vinkkiä, kenelle. Tarvitsen jonkun töytäisyn, jolla pääsen ketjusta pois lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin sulta anteeksi montakin kertaa. Sä annoit anteeksi, mutta et luota ja varsinkin kun rikoin monta kertaa sen että halusin suhun yhteyden. En vain halua olla hetkeäkään erossa sinusta. Kerroin meistä hänelle, senkin tiedät. Sanoin rakastavani häntä. Se on totta rakastan häntä, siten etten halua hänelle mitään pahaa, mutta rakastan sinua. En haluaisi satuttaa ketään. Senkin sinä tiedät. Sinä vaan täydennät minua paremmin kuin kukaan muu. Sinun kanssasi voin tehdä niitä asioita, jotka on mulle tärkeitä. Sä saat mut lentämään. Jos säkin rakastat mua, niin miksei me voitais olla ainakin ystäviä taas. Tosin mun täytyy myöntää, että mun sydän ei kestä tätä enää. Haluasin suojella sua kaikelta. (m(lastwa21:38)>n(lastwa21:27))
Samoja ajatuksia useilla varmaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko exän kanssa olla ystävä?
Melestäni olisi helpompi ulkopuolisen kannalta, ja ystävänä voisin jopa arvostaa...
Vierailija kirjoitti:
Aamuvarhain mietin, että olisi surku ja sääli, jos ei päästäisi koskaan lähekkäin.
Älä mieti.
Mä saan kyllä ne suloisimmat henkilökohtaiset viestit yhdeltä ihan irl elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä epäluulot kumpuavat ?
Vierailija kirjoitti:
Ihaninta oli, ku tapasi sut. Viimein. Olis vielä ihanampaa, kun voisi olla yhteydessä. Muistan sut aina ihanana hymyilijänä. Onneksi sulla oli aikaa tulla olohuoneeseen, rakastuin meinaan siellä, ikkunan edessä. Sul oli valkoiset kolmen raidan tennarit tuona päivänä. Kauniita unia. ***** ****.
Tarvitaan tarkentavia. Mitä tein silloin olohuoneessa? Entä minkä väriset raidat tennareissa? Mitä päälläni oli sinä päivänä, esim. millainen kampaus, millaista vaatetusta? Mikäli olet hän, osaat vastata näihin.
Kaffet tulille, että pysyy silmät auki! Väitän heränneeni ennen sinua ja univelassa voitan myös.
Nyt on sellainen fiilis että kuvittelin 90% ainakin ja olin psykoosissa...
Mut ilmastointityyppi though
Sydän painaa ainakin tuhat kiloa.
Mutta tämä on siis tilanne nyt, mennään näin.
"Rakas, minusta ei ole tullut pallukka" 🙂
Ansku ajatuksissani.