Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedetäänkö karaokessa joku laulu yhdessä?
Harvan kanssa onnistuu hyvin. Joskus kyllä äänet soivat hyvin yhteen.
Varmaan sivu Ei sillä äänellä ole väliä, vaan sillä että ollaan yhdessä kaivatun kanssa laulamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan pakopelin suunnittelijaa.
Kuka tämä on?
Digiman
Eikä haittaa vaikka kapula minulla olisikin, haluasin vain mahdollisuuden palauttaa sen mahdollisimman pian ja kunnolla.
Tuun vielä hulluksi tän takia
Vierailija kirjoitti:
En odota välittämistä joltain ihmiseltä joka ei edes tunne minua, mutta jos vetovoima ja kiinnostus on molemminpuolista, niin se kyllä ajaa läheisyyteen.
Voi se ajaa etäisyyteenkin. Joskus järki voittaa tunteen. Sivusta.
Tunnut jo niin kaukaiselta siellä omassa elämässäsi. Ei silti, eksyt edelleen ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä haittaa vaikka kapula minulla olisikin, haluasin vain mahdollisuuden palauttaa sen mahdollisimman pian ja kunnolla.
Kunhan et heitä sitä rattaisiin jälleen. 🙃😉
Vierailija kirjoitti:
Lauantaipäivään selvät terveiset suklaasimmulta sinisimmulle. Toivottavasti selvisit eilisestä. 🤭
Kiitos, toivottavasti sinä selviät tästä ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Taas tällaista toistamista, mutta muista väläytellä niitä lisävaloja, mikäli liikuskelet näillä kulmilla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluan minäkin rakkautta osakseni. Eräältä INFP-naiselta, mutta jos supply-demand ei toimi välillämme niin pitää kattoo muualle.
Oletko itse mies vai nainen ja tietääkö se nainen kaipuustasi mitään?
Tiesi sen verran että annoin hänelle yhteystiedot kirjekuoressa muutama joulukuu sitten. Eipä ole ottanut yhteyttä. Sinne katosi ihanuus kuin tuhannen tuiterissa oleva tyyppi katuojaan suoralla tiellä. Olen mies.
Onhan tarina. Jos siitä jo monta vuotta, yrittäisin unohtaa ja mennä eteenpäin, vaikka helpommin sanottu kuin tehty. Kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti elämä kohtelee lempeämmin tästä eteenpäin. Sivusta.
Helpommin sanottu kuin tehty. Varmaan on jo jonkun ihanan miehen kainalossa hän. Minä täällä viltin alla vaan istuskelen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnut jo niin kaukaiselta siellä omassa elämässäsi. Ei silti, eksyt edelleen ajatuksiin.
Sama. Elämä jatkuu uusien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaipäivään selvät terveiset suklaasimmulta sinisimmulle. Toivottavasti selvisit eilisestä. 🤭
Kiitos, toivottavasti sinä selviät tästä ;)
Sun silmäniskusta? En ole oikein koskaan selvinnyt siitä irl silmäniskustakaan. "Vähän huumorilla, kato" ja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et heitä sitä rattaisiin jälleen. 🙃😉
Tämä sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota välittämistä joltain ihmiseltä joka ei edes tunne minua, mutta jos vetovoima ja kiinnostus on molemminpuolista, niin se kyllä ajaa läheisyyteen.
Voi se ajaa etäisyyteenkin. Joskus järki voittaa tunteen. Sivusta.
Noh tarkoitinkin omaa tilannettani. Toisilla voi olla toisin, mutta itse en tosiaan odota välittämistä, vaan muita, roihuavampia asioita alkuun. Ja kun tilanteeseen ei liity esim. varattuja perheellisiä ihmisiä eikä ole koskaan mihinkään tilanteeseen liittynyt, niin minun elämässäni on aina pätenyt tuo, että vetovoima ajaa läheisyyteen kyllä, jos sitä molemminpuolisesti on.
Voisit tuoda suklaapusun sovinnoneleenä. 👩🏫
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut puolihullu ihan ensikohtaamisesta lähtien, mutta olen taitava piilottamaan sen puoliskon... 🤭
Se väline oli nopeuttamaan sisäistä tutkiskeluasi. En tiedä menikö ihan mönkään. Ensimmäisen omani sain kuusivuotiaana, harmi kun en kerennyt kiittää antajaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tuoda suklaapusun sovinnoneleenä. 👩🏫
Ihan mitä haluat... Mansikka vai vanilja?
Kuka tämä on?