Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kuluu viimeinen päivämme tiimalasissa, voinko antaa sinulle vielä vastauksia?
Annapa kuulua.
Mihin haluat vastauksia?
Kaivatun kanssa se toimisi pontevasti ja ripeästi. Pelkkä ajatuskin tuppaa johtamaan toimintaan.
Tulit luokseni kesken tiskin 😘 sinua.
Oikeasti se, että toisen on pitänyt mennä hetkeksi eri tilaan rauhoittelemaan itseään, sai huomaamaan, että kyllä tässä jotain on meneillään. Rakastan sua, mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemme säännöllisesti, ja se on parasta. MITKÄÄN maailman someyhteydet ei ole yhtään mitään siihen verrattuna, kun näkee livenä ja aistii tunnelmaa, on katseet ja eleet ym.
Tämän takia olen täällä...
Tulin tänne kauan sitten ennen kuin tiesin edes koko ihastuksen olemassaolosta mitään. Nykyään käyn vaihtelevasti, ja tänne on hyvä laittaa joskus jotain ilakointia jos on sellanen olo sen jälkeen kun on nähnyt ihastuksen, mutta ei viitsi ketään ns. oikeaa ihmistä riivata :D
Mitään kaipailuviestejä en tänne ihastukselle laita, koska en halua, mutta sellasta ilmeisesti lapsellista tunnelmointia jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia tulille:
🔼 Minulla on irl-yhteys kaivattuun.
🔽 Minulla ei ole irl-yhteyttä kaivattuun
Onhan meillä mutta ei varsinaisesti käytössä tällä hetkellä
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kuluu viimeinen päivämme tiimalasissa, voinko antaa sinulle vielä vastauksia?
Annapa kuulua.
Mihin haluat vastauksia?
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Näemme säännöllisesti, ja se on parasta. MITKÄÄN maailman someyhteydet ei ole yhtään mitään siihen verrattuna, kun näkee livenä ja aistii tunnelmaa, on katseet ja eleet ym.
Katseet ja kosketukset, tunne tänne ajoivat, vaikkei enää nähdäkään.
Olen ollut täällä sydän levällään, ja tulen sitä olemaan irl tulevaisuudessakin. Sinä saat minut heti kun haluat. Vai oletko pettynyt kun olen täältä lähdössä? En voi viettää elämääni odottaen tänne viestiä ja kaivata jotain näin kovasti. Tiedän olen hieman itsekäs, mutta en ole mielestäni keneltäkään mitään ylivoimaista vaatimassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin haluan minäkin rakkautta osakseni. Eräältä INFP-naiselta, mutta jos supply-demand ei toimi välillämme niin pitää kattoo muualle.
Oletko itse mies vai nainen ja tietääkö se nainen kaipuustasi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se, että toisen on pitänyt mennä hetkeksi eri tilaan rauhoittelemaan itseään, sai huomaamaan, että kyllä tässä jotain on meneillään. Rakastan sua, mies!
Naisena vastaan kokemuksen vastaavaan: sain paniikkikohtauksen, kun kiinnostunut mies tuijotti ja tuijotti ja oli aiemminkin yrittänyt tehdä tuttavuutta. Ahdistuin niin pahoin ja sain paniikkikohtauksen ja häntä vilkaistuani jouduin pakenemaan. Kyse ei mistään ihastumisesta vaan aidosta kauhusta. Mies oli aivan hirveä, enkä olisi millään tavoin voinut kuvitella häntä ystäväksikään. Ei kaikki paot ole ihastumisia. Voi olla aivan päinvastaista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluan minäkin rakkautta osakseni. Eräältä INFP-naiselta, mutta jos supply-demand ei toimi välillämme niin pitää kattoo muualle.
Mikä
sun persoonallisuustyyppi on?
INFP psykologin lausunnon mukaan. Jonkun verran INFJ. Mut ei jaksa tätä persoonahömppää enää 🤯 Kaipaan "Yumia" ja en usko että nähdään enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tilanne tuollainen, kun saa nähdä livenä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan kokemuksen vastaavaan: sain paniikkikohtauksen, kun kiinnostunut mies tuijotti ja tuijotti ja oli aiemminkin yrittänyt tehdä tuttavuutta. Ahdistuin niin pahoin ja sain paniikkikohtauksen ja häntä vilkaistuani jouduin pakenemaan. Kyse ei mistään ihastumisesta vaan aidosta kauhusta. Mies oli aivan hirveä, enkä olisi millään tavoin voinut kuvitella häntä ystäväksikään. Ei kaikki paot ole ihastumisia. Voi olla aivan päinvastaista. Sivusta.
Kyllä sen housuista näkee, jos on nähdäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä?
Tiedät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tilanne tuollainen, kun saa nähdä livenä. Sivusta.
Joo en enää muunlaista harrasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapa kuulua.
Mihin haluat vastauksia?
Kuka olet?
Ihminen joka kaipaa aivan liian lujaa, tehdäksensä sen foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies vai nainen ja tietääkö se nainen kaipuustasi mitään?
Tiesi sen verran että annoin hänelle yhteystiedot kirjekuoressa muutama joulukuu sitten. Eipä ole ottanut yhteyttä. Sinne katosi ihanuus kuin tuhannen tuiterissa oleva tyyppi katuojaan suoralla tiellä. Olen mies.
T. Siinäpä vasta ajattelemisen aihetta.