Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syö epäterveellisesti

Vierailija
29.10.2025 |

Ja se häiritsee ja jopa ällöttää minua. Juustoa paljon, makkaraa, nakkeja, ultraprosessoitua. Kun käymme ulkona syömässä, valitsee hän AINA liharuoan, ei vahingossakaan kasvispainotteista ruokaa. Junttimaista !

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ulkona käy porkkanoita syömässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaista on ulista vauvapalstalla miehen syömisistä. 

Vierailija
4/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ulkona käy porkkanoita syömässä?

Voi sitä lanttuakin tilata.

Vierailija
5/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttimaista on ulista vauvapalstalla miehen syömisistä. 

Miehelläni on myös penis ja perse, olen nähnyt molemmat. Ap

Vierailija
6/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aikuinen ihminen joka saa syödä ihan just sitä mitä haluaa. Eli lopeta narina ja sopeudu tai eroa. Mä en kyllä itse katselisi kaltaistasi vastenmielistä vinkuja eukkoa hetkeäkään et on sulla ainakin pirun pitkä pinnainen mies. Toivottavasti älyää ottaa sinusta eron. Mies parka. 

Vierailija
7/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on aikuinen ihminen joka saa syödä ihan just sitä mitä haluaa. Eli lopeta narina ja sopeudu tai eroa. Mä en kyllä itse katselisi kaltaistasi vastenmielistä vinkuja eukkoa hetkeäkään et on sulla ainakin pirun pitkä pinnainen mies. Toivottavasti älyää ottaa sinusta eron. Mies parka. 

Jos olet mies, vaimosi on varmaan norsunkokoinen mässätessään paskaruokaa, löydätkö enää edes hänen pillunreikäänsä sieltä läskien seasta ?

Vierailija
8/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki naiset ahdistuvat jos mies kontrolloida jotenkin naista kun ihan jokainen nainen  kontrolloida miestä jopa syömisestä lähtien?

Vierailija
9/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vaiko nainen tai kenties molempia ?

Vierailija
10/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsyttää tyttöystäväni ja tämä ärsytys on sen verran voimakasta että tulee todennäköisesti johtamaan eroon. Aina on pakko syödä kaikkialla ideologisesti ja aivan pakko paasata muille kuinka syö huonosti mutta itse ei koskaan suostu syömään normaalia ruokaa kun se ideologinen ruoka on tärkeintä. Hauskinta vielä on kuinka se väittää sen hänen ruuan olevan niin paljon parempaa ja terveellistä mutta joutuu vähän väliä syömään lääkkeitä ja lisäravinteita kun ei saa niitä riittävästi ruuasta ja tulee terveys ongelmia

Vierailija
11/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen syö sitä mitä haluaa. Sama pätee juomiseenkin ja muihin päihteisiin. Itse päätät, onko se ihminen sinua varten.

Vierailija
12/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voimme auttaa?

Vierailija
13/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvää savustettua sianpotkaa. Söin juuri yhden ns. minipotkan.

Vierailija
14/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvää savustettua sianpotkaa. Söin juuri yhden ns. minipotkan.

Varmaan näytät ulkoisestikin sianpotkalta, ettet vaan ollut se sian näköinen yhdessä paikassa, menin etäämmälle, löyhkäsit sialta.

Vierailija
15/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuiko miehen ruokavalio ollennaisesti jossain vaiheessa vai miten ihmeessä päädyit yhteen sellaisen miehen kanssa, jolla on noin erilainen elämäntyyli kuin sinulla? 

Vierailija
16/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ärsyttää tyttöystäväni ja tämä ärsytys on sen verran voimakasta että tulee todennäköisesti johtamaan eroon. Aina on pakko syödä kaikkialla ideologisesti ja aivan pakko paasata muille kuinka syö huonosti mutta itse ei koskaan suostu syömään normaalia ruokaa kun se ideologinen ruoka on tärkeintä. Hauskinta vielä on kuinka se väittää sen hänen ruuan olevan niin paljon parempaa ja terveellistä mutta joutuu vähän väliä syömään lääkkeitä ja lisäravinteita kun ei saa niitä riittävästi ruuasta ja tulee terveys ongelmia

Tuollaista en kyl katselisi paria viikkoa pidempään. En näe mitään hauskaa tuossa, kuuluu samaan kategoriaan kuin jehovat, joilla on vain yksi teema. Tyhmiä ovat.

Vierailija
17/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin häiritsee, niin miksi aloit seurustella hänen kanssaan? 

Vierailija
18/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se helvetinmoinen käkätys alkaa ja yritetään muuttaa seurustelukumppania. Ala seurustella sellaisen kanssa, jota ei ei tarvitse muuttaa ja jonka elämäntapoija ei tarvitse kritisoida. 

Vierailija
19/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
20/25 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, varmasti  pas ka haisee ihan kuolemalle ja hän piereskeleekin paljon... Eikö hän tiedä, että tuo ruokavalio on suoraan yhteydessä suolistosyöpään? Tuskin olet lihattomuutta vaatimassakaan, vaan kohtuullisuutta.