Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa itseni kanssa yhdestä asiasta. Katsotaan, miten käy. Liittyy sinuun.
Onko tämä hyvä vai huono asia?
En tiedä. Riippuu hänestä.
Parantuisitko nopeammin jos pussaisin sua esim. niskasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva asia on tasapainossa elämässäni.
Tämän päivän jälkeen on kun lähden täältä.
Sitten ei ainakaan ole. Itken loppuikäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin surullinen, en vaan enää jaksa tätä... pelkään että hajoan palasiksi. Anteeksi, mutta tämä ei riitä enää minulle.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Toivotonta.
Ei ole. Miksi ajattelet nyt noin?
Vierailija kirjoitti:
Haluan alkaa elämään, näin se ei onnistu, tämän päivän jälkeen kaikki tapahtuu tai on tapahtumatta irl.
Miksi et toimi?
Vierailija kirjoitti:
Haluan alkaa elämään, näin se ei onnistu, tämän päivän jälkeen kaikki tapahtuu tai on tapahtumatta irl.
Tsemppiä! Mitä meinasit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauha sopii myös. Laita mulle wa.
Voisin laittaa, jos olis sun numero.
- L
Ok, no sitten meni huti, mun kaipaamalla on ainakin ollut mun numero.
Njoo.... Ehkä yhdestä ryhmästä mihin olen unohtunut, niin kauas en lähde :)
Pitäiskin poistua muutamasta turhasta wa-ryhmästä.
- L
Jäänee siis selvittämättä oliko oikea osuma vai ei.
Kaivattuni ei ole niissä ryhmissä. Joten huti oli.
- L
Juu en ole kaivatun kanssa ollut muutamaan vuoteen samoissa ryhmissä. Toki aiemmin hänellä ollut mun numero. Mutta tietysti löytää somesta, jos kiinnostusta asian selvittämiseen on.
Vierailija kirjoitti:
Olepa sitten kiinnsotunut paskasta, jolla ei itselle ole mitään merkitystä, kuten henkinenpolku ja spiritualismi.
Ei kannata vaivaantunua siitä mikä muita kiinnostaa. Anna jokaiselle rauha elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänään tapahtuu?
Todennäköisesti ei mitään. olisikin erittäin positiivinen yllätys, jos jotakin harmaudesta poikkeavaa tapahtuisi.
Kaikella on tässä maailmassa on aikansa ja paikkansa. Tänään on se päivä, tai on olematta. Jos haluat meidät, mikään ei estä sitä eikä meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepa sitten kiinnsotunut paskasta, jolla ei itselle ole mitään merkitystä, kuten henkinenpolku ja spiritualismi.
Ei kannata vaivaantunua siitä mikä muita kiinnostaa. Anna jokaiselle rauha elää.
Toki, kunhan ei puututa minunkaan valintoihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitanpa mennä tupakalle. Siinä kun savuja vetelen ja sydänrenkaita ilmaan puhaltelen, mietiskelen syntyjä syviä.Siinä samalla, ehkä katoaa harhatkin sinun täällä olosta savuna ilmaan. Mutta ikävä, se ei katoa mihinkään.
Voisitko lopettaa tupakoinnin (kokonaan). Ei varmaankaan tarvitse perustella. Sydämiä voi piirrellä muutenkin.
Voisitteko jo lopettaa muiden määräilyn. Kuulostatte typeriltä. En kiinnostu määräilijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en puutu enkä sinun mielipiteisiisi. Olemme erilaisia ja se on ok.
Vierailija kirjoitti:
💖
Mun sisko tykkäsi käyttää tätä tähtisydäntä.
Toivoin mutkattomia ja välittömiä välejä, kun kysyit mitä oikein haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en puutu enkä sinun mielipiteisiisi. Olemme erilaisia ja se on ok.
Kyllä. On ok olla eri mieltä. Sitä en vain käsitä ketä varten minua on yritetty muokata erilaiseksi kuin olen. Lopputulemana versio, josta en edes itse pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva asia on tasapainossa elämässäni.
Tämän päivän jälkeen on kun lähden täältä.
Sitten ei ainakaan ole. Itken loppuikäni.
Niin teen minäkin, ja teen sen avoimesti ja ylpeästi. Minun tulevaisuudessani on paikka sinulle, mutta se ei ole täällä kirjoittamassa, ellemme tee sitä sohvalta vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin mutkattomia ja välittömiä välejä, kun kysyit mitä oikein haluan.
Sen voin sinulle yrittää tarjota. Mielestäni ihminen toimii alitajuntansa mukaan. Sydämmeni on puhdas kaikesta.
Milloinkohan saan rakastaa? Nyt tuntuu että pitää vain kaunaa kantaa. Kukaan viehko ja ujo nainen ei rakasta mua 😢