Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoin mutkattomia ja välittömiä välejä, kun kysyit mitä oikein haluan.
Sen voin sinulle yrittää tarjota. Mielestäni ihminen toimii alitajuntansa mukaan. Sydämmeni on puhdas kaikesta.
Ymmärryksensä ja halujensakin mukaan. Silkasta rehellisyydestä vain. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Parantuisitko nopeammin jos pussaisin sua esim. niskasta?
Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepa sitten kiinnsotunut paskasta, jolla ei itselle ole mitään merkitystä, kuten henkinenpolku ja spiritualismi.
Ei kannata vaivaantunua siitä mikä muita kiinnostaa. Anna jokaiselle rauha elää.
Toki, kunhan ei puututa minunkaan valintoihini.
Minä en puutu enkä sinun mielipiteisiisi. Olemme erilaisia ja se on ok.
Kyllä. On ok olla eri mieltä. Sitä en vain käsitä ketä varten minua on yritetty muokata erilaiseksi kuin olen. Lopputulemana versio, josta en edes itse pidä.
Sivu Tämä on hienosti sanottu.
Miksi te lupailette toisille asioita? En koskaan lupaa mitään mitä en aio pitää. Jos en ole varma niin sanon senkin rehellisesti.
Minä en parantuisi, kun nyt ei ollutkaan lemmenkipeys kyseessä.
Miksi kutsutaan miestä ilman vartaloa ja nenää?
Well, no body nose. .
Itsehän huutelen ennemmin tellervoa.😌
Voin luvata, että ilman sitoumiksia aiempaan sinut tapaan, ja ne tavatessamme taakse jää. On uusien aika.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua vuodesta toiseen. Montako vuotta vielä edessä kasvattavaa?
Loppuelämä ehkä. Minulla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepa sitten kiinnsotunut paskasta, jolla ei itselle ole mitään merkitystä, kuten henkinenpolku ja spiritualismi.
Ei kannata vaivaantunua siitä mikä muita kiinnostaa. Anna jokaiselle rauha elää.
Toki, kunhan ei puututa minunkaan valintoihini.
Minä en puutu enkä sinun mielipiteisiisi. Olemme erilaisia ja se on ok.
Kyllä. On ok olla eri mieltä. Sitä en vain käsitä ketä varten minua on yritetty muokata erilaiseksi kuin olen. Lopputulemana versio, josta en edes itse pidä.
Itsepähän muokkasit. Niin minäkin ja olen täysin tyytyväinen itseeni. Muista kantaa vastuusi itse kaikesta huoli
Olen vastustanut tätä muokkautumista kaikin voimin.
Kaikki yritykset joko häipyvät Suomesta tai kaatuvat kokonaan! Yksi kerrallaan!
Vierailija kirjoitti:
Toivoin mutkattomia ja välittömiä välejä, kun kysyit mitä oikein haluan.
Minä olen niin eriytynyt muista ihmisistä, ettei välit kehenkään perheen ulkopuolella ole minkäänlaiset. Olen omassa kuplassani vain lasteni kanssa. Vietän unettomia öitä yhden ihmisen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi, enkä usko kenenkään pääsevän enää lähelleni. Se mahdollisuus oli ja meni. Enkä niin oikein enää usko aikaakaan olevan millekään. Mun terveys romahtaa koko ajan pahemmaksi ja olisin vain karmea taakka. Puhutaan siis fyysisistä vaivoista, jotka estää liikkumisen, kun ei jaksa ajoittain edes päätään kannatella ja jos yrittää kävellä niin jalat alkaa täristä pettäen alta. En siis halua enää yhtään keneltäkään mitään. Tämä elämä oli tässä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kysynnän ja tarjonnan laki
Silloinhan kaikki on hyvin yksinkertaista. Elleivät kysyntä ja tarjonta kohtaa niin ollaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Janne muistaa tuon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tärkeä! Hyvä oivallus ja kiitos kun muistutit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Nevo. Kaipaan sinua.
Tuleeko tää siitä että Nevö evö?
Nevo on hänen nimensä.
Itsepähän muokkasit. Niin minäkin ja olen täysin tyytyväinen itseeni. Muista kantaa vastuusi itse kaikesta huolimatta.