Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Ikävöin niin, että sattuu. Sattuisitpa laittamaan viestiä. Vahingossa vaikka.
Tuulen viemää on tullut luettua pariin otteeseen, rhett myös, vaikka onkin eri kirjailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sitä seuraavaksi sijoittelisi? Olisi pienen asunnon verran löysää ja en oikein tiedä. Ihan vain juolahti mieleen ja päätin täällä kaipuuketjussa sitä ääneen pohtia.
Tykään rikkaista naikkosista
Eihän tuo mikään rikas ole? Ihan perussäästöt
Ei ois pitäny. Taaskaan. En koskaan opi.
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuulen viemää on tullut luettua pariin otteeseen, rhett myös, vaikka onkin eri kirjailija.
Ne jatko-osat on aivan ala-arvoisia eikä se rakkaustarina ole edes kovin kiinnostava ylipäätään. Historiankirjana Tuulen viemää on loistava teos
Älä ole mun lähellä ja olet mun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sitä seuraavaksi sijoittelisi? Olisi pienen asunnon verran löysää ja en oikein tiedä. Ihan vain juolahti mieleen ja päätin täällä kaipuuketjussa sitä ääneen pohtia.
Sijoita vaikka rakkauteen.
Kasvaa korkoa hienosti suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Tony Kakon ääni saa aina niin hyvälle tuulelle. Lauluääni johon on valettu mukaan helisevät hopeakellot ja taivaankaaren avaruus jykevillä juurilla varustettuna.
Oho?
Vierailija kirjoitti:
Älä ole mun lähellä ja olet mun lähellä.
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt mitä?
Antaa itsestään yhtään mitään. Oon vaan yleinen pilkan aihe.
Ihastuksestani tiedän onneksi sen, että on rauhan kannattaja eikä mikään psyko sotahullu.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon kohtaanto-ongelma. Mä tykkään niistä, jotka ei tykkää musta, mutta en niistä, jotka tykkää musta.
Sitä se elämä on...pettymyksiä ja turhia toiveita. Unelmoit prinsessasta ja ympärillä kurnuttaa sammakkolauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoita Unisefiin.
Mikä se on? Unicefin tiedän, mutta Unisef on uusi
Ei taida olla kovin tuttu kumpikaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tony Kakon ääni saa aina niin hyvälle tuulelle. Lauluääni johon on valettu mukaan helisevät hopeakellot ja taivaankaaren avaruus jykevillä juurilla varustettuna.
Oho
.
Ei hajuakaan kuka ko. hlö.
Ei ainakaan multa nää kehut.
Ei myöskään kirjakommentit.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho?
Oho mitä? Etkö pidä hänen lauluäänestään? Maailmassaon valtava määrä lahjakkaita laulajia ja heillä upeita ääniä, joten jokainen saa nauttia makunsa mukaisesta musiikista ja laulusoundista. Tonyn ääni nousi esiin, koska YouTube juuri heitti hänen joululaulutulkintojaan kuultavaksi. Yhtä hyvin olisin voinut kehua usean muun laulajan ääntä. Esim. Marco Hietalalla on upean metallinen klangi äänessään.
Puolitetaan siis pulputetaan