Mistä johtuu, että naiset hakevat suurimman osan avioeroista?
Onko omakohtaisia kokemuksia?
Muuttuuko mieli miesten suhteen keski-iässä johonkin suuntaan, vai mitä tapahtuu?
Pärjääkö nainen ilman miestä paremmin kuin toisin päin? Miksi näin?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa aikaiseksi. Sitäkään.
Jep. Suomessa naiset synnyttää ja kasvattaa heikkotasoisia miehiä.
Ovat siis huonoja äitejä.
Parempia vanhempia kuin patalaiskat vätysisät.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan aikaan parisuhde ja avioliitto rakennettiin muiden perhe perustusten varaan ja seksi tuli vasta sitten. Nyt ensin pannaan ja sen päälle rakennetaan parisuhde.
Vanhaan aikaan syntyi paljon keskisia. Jopa ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä naisten epärealistisista odotuksista sekä tyytymättömyydestä elämää kohtaan.
Mitä nainen haluaa? Kukapa sen tietäisi, jos ei edes nainen itse.
Mitä nainen haluaa? Olla onnellinen. Mikä sen ymmärtämisessä on niin helvetin vaikeaa?
N25
Niinpä, onni on hetkellistä, mutta rakkaus ikuista.
Onneton ei kauan jaksa rakastaa hänet onnettomaksi tekevää miestä.
Olen eronnut 2 x. Ekaa miestä en edes halunnut, mutta -uskokaa tai älkää- minut painostettiin naimisiin 22-vuotiaana.
Erosin 3 vuotta myöhemmin yritettyäni itsemurhaa kahdesti.
Toinen liitto kesti 26 vuotta ja päättyi eroon miehen löydettyä venäläisen sutturan.
Suttura katseli miestä kaksi vuotta ja otti eron. Nyt mies on kolmatta kertaa naimisissa.
Mä oon hareastanut parin vuoden seurustelusuhteita, mutta koen etten saa niistä mitään, mikä tekisi elämän paremmaksi. Munaa toki, joko löysää tai liiankin hanakkaa, vaan kun se ei tosiaan naisen tarpeita täytä.
Miehillä ei paukut riitä älykkään naisen älyn tyydyttämiseen, joten hiipuu halu seksiinkin. Älkää olko niin vtun tylsiä, miehet. Älkää pitäkö naista itsestäänselvyytenä, sillä sitä hän ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä akka yritti hakea eroa. Suljin sen kellariin, missä se on nytkin lukkojen takana.
Äitis vai
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut 2 x. Ekaa miestä en edes halunnut, mutta -uskokaa tai älkää- minut painostettiin naimisiin 22-vuotiaana.
Erosin 3 vuotta myöhemmin yritettyäni itsemurhaa kahdesti.
Toinen liitto kesti 26 vuotta ja päättyi eroon miehen löydettyä venäläisen sutturan.
Suttura katseli miestä kaksi vuotta ja otti eron. Nyt mies on kolmatta kertaa naimisissa.
Mä oon hareastanut parin vuoden seurustelusuhteita, mutta koen etten saa niistä mitään, mikä tekisi elämän paremmaksi. Munaa toki, joko löysää tai liiankin hanakkaa, vaan kun se ei tosiaan naisen tarpeita täytä.
Miehillä ei paukut riitä älykkään naisen älyn tyydyttämiseen, joten hiipuu halu seksiinkin. Älkää olko niin vtun tylsiä, miehet. Älkää pitäkö naista itsestäänselvyytenä, sillä sitä hän ei todellakaan ole.
Minkä ikäinen olet nykyään? Oletko yhtä viehättävä kuin silloin 22-vuotiaana?
Nainen pärjää myös yksin ja saa helpommin uuden suhteen kuin mies.
Meillä akka yritti hakea eroa. Suljin sen kellariin, missä se on nytkin lukkojen takana.