Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin hajalla kun olen 36 vuotias eikä koskaan ole ollut naisystävää

Vierailija
30.11.2024 |

Eikä mitään kokemusta naisista.

Valittaakkaan en saisi koska se on vain mun omaa syytä. 

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on hyvä, ainakin jos haluat lapsia. Ikäisilläsi naisilla biologinen kello tikittää, ja kovaa. Älä vain viivyttele enää. 

Vierailija
62/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun vaikea tutustua yleensäkin ihmisiin? Jos sinulla on nepsy-haastetta? Jos niin on, käy juttelemassa ensin lääkärille, jos sitä kautta saisit apua ja sitten ohjausta.

Tuota nepsyjuttua tuputetaan nykyään kaikille jos elämässä ei asiat mene niin kuin haluaisi.

No jos yli 30 vuotiaana ei osaa kunnolla toimia ihmisten kanssa, niin eikö silloin ole jotain vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein samassa veneessä. Olen päässäni pohtinut asian puhki ja en keksi muuta kuin:

-olen niin ruma, ettei kukaan kiinnostu. Minua tuijotetaan sama missä liikun ja ihmiset monesti vaikuttavat huvittuneilta, kun kohtaavat minut.

-olen hiljainen mutten ujo, harva pitää tuppisuusta, pitäisi olla supliikki ja kupliva seurapiirihenkilö

-en ole erityisen menestynyt, joten sekään ei ole kompensoimassa muita puitteita

Vielä joskus lukiossa jaksoi elätellä toivoa että jonkun kohtaa ja että X vuosien päästä ollaan yhteisessä kodissa jne. Eipä ole toteutunut, vaikka muutamille olen aloitteita tehnyt. Kai sitä voi ruveta vetämään velhon tamineita ylle.

Keskity itseesi hetkeksi. Tarkoitan tällä sitä "menestymistä", joka on vähän typerä termi. Mutta yritä edetä omalla alallasi, mikä se lieneekään, tai kehitä jotain mielekästä sivubisnestä, jotain joka haastaa ja motivoi sinua. Jostain syystä naiset haistaa sellaiset miehet, joissa on potentiaalia. Kehitä siis sitä omaa potentiaaliasi ja huomaa, kuinka leidit alkaa sivusilmällä vilkuilemaan. Sitten vaan juttusille. 

Vierailija
64/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile. Löysin vaimoni vasta 37-vuotiaana.

Niin siksi kaikki löytävät jonkun, kun sinäkin löysit? Minä en ainakaan löytänyt ketään. Enää ei kannata, kun päätyy vain omaishoitajaksi. 

Vierailija
65/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun vaikea tutustua yleensäkin ihmisiin? Jos sinulla on nepsy-haastetta? Jos niin on, käy juttelemassa ensin lääkärille, jos sitä kautta saisit apua ja sitten ohjausta.

Tuota nepsyjuttua tuputetaan nykyään kaikille jos elämässä ei asiat mene niin kuin haluaisi.

No jos yli 30 vuotiaana ei osaa kunnolla toimia ihmisten kanssa, niin eikö silloin ole jotain vikaa?

Hyvät sosiaaliset taidot voi oppia vain siten, että on runsaasti kokemusta sosiaalisista tilanteista. Jos niistä ei ole kokemusta, niin sitten ei osaa toimia ihmisten kanssa.

Vierailija
66/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ulkonäöltään ihan OK, mutta sosiaaliset taidot ovat tasoa: vastaat tarjoilijan "hyvää ruokahalua" toivotukseen "kiitos samoin" ja kaveripiirit 404, voi tämä olla kohtalo. 99% naisista haluaa ns. henkilökohtaisen naisten naurattajan, joka pystyy puhumaan non-stoppina vaikka koko yön. 

Mutta eikö olekin kumma, että suurimmalla osalla meistä on kotona kuitenkin sellainen perinteinen jäärä, joka ei paljoa puhu? Eli joku niissä puhumattomissa suomimiehissä sitten kuitenkin viehättää...

Vierailija
67/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jostain syystä naiset haistaa sellaiset miehet, joissa on potentiaalia."

Se on jännä, melkein kuin olisivat materian perässä. En sitten tiedä. Ai niin, sitähän selitetään biologialla, yrittävät vain alitajuisesti turvata mahdollisten lasten tulevaisuuden, kyse ei ole statuksesta tai rahasta.

Vierailija
68/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ulkonäöltään ihan OK, mutta sosiaaliset taidot ovat tasoa: vastaat tarjoilijan "hyvää ruokahalua" toivotukseen "kiitos samoin" ja kaveripiirit 404, voi tämä olla kohtalo. 99% naisista haluaa ns. henkilökohtaisen naisten naurattajan, joka pystyy puhumaan non-stoppina vaikka koko yön. 

Mutta eikö olekin kumma, että suurimmalla osalla meistä on kotona kuitenkin sellainen perinteinen jäärä, joka ei paljoa puhu? Eli joku niissä puhumattomissa suomimiehissä sitten kuitenkin viehättää...

Jos ei muuta ole saanut, kuin jäärän. Joten jäärä tai sitten olla ilman. Harva kai lihavaakaan kumppania haluaisi, mutta jotkut ottavat kun toinen vaihtoehto on olla ilman. 

Vierailija
69/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit vaikka tutustua lestapiireihin, sieltä sitten vaimon nuoren itsellesi ja vielä ehdit tehdä seitsemän kersaakin 

Vierailija
70/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskity itseesi hetkeksi. Tarkoitan tällä sitä "menestymistä", joka on vähän typerä termi. Mutta yritä edetä omalla alallasi, mikä se lieneekään, tai kehitä jotain mielekästä sivubisnestä, jotain joka haastaa ja motivoi sinua. Jostain syystä naiset haistaa sellaiset miehet, joissa on potentiaalia. Kehitä siis sitä omaa potentiaaliasi ja huomaa, kuinka leidit alkaa sivusilmällä vilkuilemaan. Sitten vaan juttusille. "

Jos en riitä ihmisenä, vaan minun pitää kerätä mainetta ja mammonaa ympärilleni, potentiaalia, jotta minusta tulee kiinnostava, kuinka aitoa se "rakkaus" on?  Rakastaako se ihminen sitä materiaa ja statusta jonka olen kasannut vai minua? 

Vierailija
71/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Jostain syystä naiset haistaa sellaiset miehet, joissa on potentiaalia."

Se on jännä, melkein kuin olisivat materian perässä. En sitten tiedä. Ai niin, sitähän selitetään biologialla, yrittävät vain alitajuisesti turvata mahdollisten lasten tulevaisuuden, kyse ei ole statuksesta tai rahasta.

Se onkin jännä. Ja sekin on jännä, että miehillä on usein kova tarve kehittää sitä omaa pontentiaaliaan, ihan kuin olisivat materian perässä. Ai niin, sitähän selitetään biologialla, yrittävät vain alitajuisesti saada mahdollisimman hyvän äidin jälkeläisilleen ja turvaamaan näiden eloonjäämisen. 

Vierailija
72/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muuta ole saanut, kuin jäärän. Joten jäärä tai sitten olla ilman. Harva kai lihavaakaan kumppania haluaisi, mutta jotkut ottavat kun toinen vaihtoehto on olla ilman. 

Jaa, olen itse aika tyytyväinen tähän omaan jäärääni :) Hän tienaa hyvin ja pitää huolen perheestään. En oikein tiedä, mitä sellaisella seurapiiriperhosella tekisin, kuuntelisin sen loputtomia vitsejä?

Vierailija
73/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 34-vuotias nainen, eikä mitään kokemusta vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se jättää tietynlaisen sosiaalisen leiman, kun muut perustavat perheitä tai ovat ainakin seurustelleet. 

Vanhemmista toinen on hyvännäköinen ja toinen varustettu hyvillä sosiaalisilla lahjoilla. Itse on perinyt sen hyvännäköisen sosiaaliset lahjat ja sen sosiaalisesti lahjakkaan ulkonäön. 

Olen yrittänyt olla miettimättä asiaa ja panostaa esim. matkusteluun, mutta huomaa sen, että aina on se sama pikkuisen tyhjä fiilis ja ne reissutkin mielellään jakaisi jonkun kanssa. Mutta eipä sitä kaikkea aina saa. 

Vierailija
74/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku on sinun unelmakumppani, ei tarkoita etteikö se kumppani olisi tyytynyt sinuun. 

Vierailija
75/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla naisillakaan ole kumppania. Tai nuorena oli pari todella huonoa joillakin. Pieni maa ja kaikille ei vain ollut sopivaa.

Jos olet ruma nainen, niin olet näkymätön miehille. Miehet eivät laske naisiin kuuluviksi rumia naisia. Ruma nainen kelpaa kertapanoksi tai vakipanoksi, ja ruman naisen pitäisi olla tästä vielä onnellinen. Parisuhteeseen huolii juopot, narkit, luonnehöiriöiset- kaikki, jotka yrittävät hyötyä- ja tästäkin ruman naisen pitäisi olla onnellinen- kun kelpaa, ja mies alentuu huolimaan ruman naisen.

Vierailija
76/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös introvertti ihminen. Introvertit kokevat sosiaaliset suhteet haastavina.

Vierailija
77/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla naisillakaan ole kumppania. Tai nuorena oli pari todella huonoa joillakin. Pieni maa ja kaikille ei vain ollut sopivaa.

Jos olet ruma nainen, niin olet näkymätön miehille. Miehet eivät laske naisiin kuuluviksi rumia naisia. Ruma nainen kelpaa kertapanoksi tai vakipanoksi, ja ruman naisen pitäisi olla tästä vielä onnellinen. Parisuhteeseen huolii juopot, narkit, luonnehöiriöiset- kaikki, jotka yrittävät hyötyä- ja tästäkin ruman naisen pitäisi olla onnellinen- kun kelpaa, ja mies alentuu huolimaan ruman naisen.

Tuossakin on se erotus, että ruma mies ei monesti saa edes niitä kertapanoja. 

Vierailija
78/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keskity itseesi hetkeksi. Tarkoitan tällä sitä "menestymistä", joka on vähän typerä termi. Mutta yritä edetä omalla alallasi, mikä se lieneekään, tai kehitä jotain mielekästä sivubisnestä, jotain joka haastaa ja motivoi sinua. Jostain syystä naiset haistaa sellaiset miehet, joissa on potentiaalia. Kehitä siis sitä omaa potentiaaliasi ja huomaa, kuinka leidit alkaa sivusilmällä vilkuilemaan. Sitten vaan juttusille. "

Jos en riitä ihmisenä, vaan minun pitää kerätä mainetta ja mammonaa ympärilleni, potentiaalia, jotta minusta tulee kiinnostava, kuinka aitoa se "rakkaus" on?  Rakastaako se ihminen sitä materiaa ja statusta jonka olen kasannut vai minua? 

Taisit ymmärtää tahallaan väärin. Joskus ihmiset saavat jotain ihme energiaa omasta surkeudestaan, eivätkä sen takia ole ymmärtävinään mitään, mikä voisi olosuhteita parantaa. Tarkoitin sitä, että kun kehität itseäsi, saat itsetuntoa, jonka toiset ihmiset aistivat positiivisena. En tarkoittanut, että kerää miljoona, mainosta sitä ja houkuttele instababet ympärillesi. 

Vierailija
79/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein 34-vuotias nainen, eikä mitään kokemusta vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se jättää tietynlaisen sosiaalisen leiman, kun muut perustavat perheitä tai ovat ainakin seurustelleet. 

Vanhemmista toinen on hyvännäköinen ja toinen varustettu hyvillä sosiaalisilla lahjoilla. Itse on perinyt sen hyvännäköisen sosiaaliset lahjat ja sen sosiaalisesti lahjakkaan ulkonäön. 

Olen yrittänyt olla miettimättä asiaa ja panostaa esim. matkusteluun, mutta huomaa sen, että aina on se sama pikkuisen tyhjä fiilis ja ne reissutkin mielellään jakaisi jonkun kanssa. Mutta eipä sitä kaikkea aina saa. 

Miksi et ole tinderissä? Naisena saisit sieltä satoja matcheja viikossa, joista pystyt valikoimaan sen kaikkein parhaan komistuksen.

Vierailija
80/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari vuotta ap:ta vanhempi ja samassa tilanteessa. Ap ei ole kertonut taustojaan tai mahdollisia syitä mutta itsellä ainakin on nepsy-diagnoosi ja vaikka sitä ei ajattele ja sen kanssa oppinut jotenkin olemaan niin kyllä se vaan näkyy esim sosiaalisissa tilanteissa kun puuroutuu täysin eikä saa minkäänlaista aloitetta aikaiseksi tai jos saa se on sellainen jolle ei oikein lämmetä. Sosiaalisten tilanteiden harjoittelukaan ei ole parantanut tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi