Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ainuttakaan tykkäystä Tinderissä?! Olen nainen ja itse annan tykkäyksiä useille miehille.

Vierailija
30.11.2024 |

Olen päälle 40 vuotias, lapset jo vanhempia. Olen hoikka, vaalea, kauniiksikin sanottu. Ei ole tatuointeja eikä mitään ulkonäössä mikä nyt voisi ketään ärsyttää. En tupakoi taikka juo. En vaadi mieheltä mitään, siis en luetellut sinne mitään listaa miehistä mitä pitäisi olla ja mitä ei. En hae nuorempia miehiä. Asun kaupungissa jossa kyllä miehiä riittää kun niitä näkyy tulevan hakuun kymmeniä päivässä tästä ihan lähistöltäkin. Mutta kukaan ei siis ilmeisesti tykkää minun pärstästäni. Laitoin 4 eri kuvaakin eri paikoista otettuna ja ovat uusia. Rintoja en esittele niissä enkä ole huulet töröllään enkä käytä meikkiä paksuja kerroksia. Siinäkö syy vaiko missä?! Kolmatta päivää täysin hiljaista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh

Tässä sulle tykkäys 👍

Vierailija
2/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh

Tässä sulle tykkäys 👍

Kiitos! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista, sillä kuulostaa hyvältä. M45

Vierailija
4/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää nyt jotain uutta. Maailman rumintakin ihmistä on joskus kehuttu kauniiksi, eikä hoikkuus tee automaattisesti kauniiksi. Todennäköisesti olet vain ruma ja / tai huono ottamaan kuvia

Vierailija
5/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko siinä olla joku häiriö taikka vika? Kun latasin tuon sovelluksen niin se meni ekalla kerralla jumiin ja jouduin uudestaan aloittaa, kirjautua sinne ja todistaa että kuka olen. ap

Vierailija
6/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt vähän aikaa, kun 3 päivää ei ole pitkä aika. Tykkäyksiä tulee tuolla ap:n setillä vielä varmasti, vaikka nuoret siellä etusijalla onkin.

Vierailija
7/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita facebook datingiä. Ei maksa mitään, näet suoraan kuka on tykännyt susta ja vastapuoli jos tykkäät hänestä.

Vierailija
8/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä huo raamasta.

Vierailija
9/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita facebook datingiä. Ei maksa mitään, näet suoraan kuka on tykännyt susta ja vastapuoli jos tykkäät hänestä.

Kerrotko enemmän millanen tuo on?

Vierailija
10/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻🧡 hyväilee peräaukkoa ou jee!🥳

Vierailija
11/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siinä olla joku häiriö taikka vika? Kun latasin tuon sovelluksen niin se meni ekalla kerralla jumiin ja jouduin uudestaan aloittaa, kirjautua sinne ja todistaa että kuka olen. ap

Voi olla. Mulla toi meni joskus jumiin, niin matchin tullessa profiilit aina katosivat heti. Tuli siis ilmoitus matchista, mutta ne ei menneet listalle ollenkaan. Vaikea kuvitella, että sulle ei tulisi muka yhtään tykkäystä, kun niitä saa kuvattomallakin profiililla satoja puolessa tunnissa.

Vierailija
12/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii ihan samalla periaatteella kun tinder mutta ilmainen kaikin tavoin. Eikä sun facebook -kaverit näe että olet siellä, kun profiilia tehdessä niin valitset. Facebookin hakuun kirjoitat "dating" niin se näkyy siinä. Tulet sinne niin löydät minut ehkä sieltä ja voimme roihahtaa liekkeihin.

Vierailija
13/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii ihan samalla periaatteella kun tinder mutta ilmainen kaikin tavoin. Eikä sun facebook -kaverit näe että olet siellä, kun profiilia tehdessä niin valitset. Facebookin hakuun kirjoitat "dating" niin se näkyy siinä. Tulet sinne niin löydät minut ehkä sieltä ja voimme roihahtaa liekkeihin.

Kiitos tiedoista! ap

Vierailija
14/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kaupunki. Tykkäisin heti!

Vierailija
15/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedoista! ap

Ei kestä muru :D

Vierailija
16/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt tulee tyhmä kysymys. Katsoin noita mun  asetuksia sieltä niin siellä näkyy että 55% valmis? Siis sen mun kuvan ympärillä rinkula ja toi luku. Pitäskö sen näyttää sataa? En näistä nyt tajua mitään kun en ole seuraa joutunut hakea lähes ollenkaan. Pitkä parisuhde takana.  ap

Vierailija
17/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kaupungissa eli nainen, joka haaveili suurista asioista. Hän oli kaunis omalla tavallaan, mutta ei erityisen huomiota herättävä. Hänellä oli vakaa työ ja tavallinen elämä, mutta sydämessään hän halusi enemmän jotain, mikä saisi hänet tuntemaan olonsa erityiseksi.

Nainen kävi treffeillä silloin tällöin, mutta tavalliset miehet, joita hän tapasi, eivät koskaan herättäneet hänessä kipinää. Rakennusmiehet, opettajat, sairaanhoitajat he kaikki olivat mukavia, mutta heidän yksinkertaiset elämänsä eivät vetäneet häntä puoleensa. Hän unelmoi miehestä, joka olisi menestynyt, karismaattinen ja itsevarma joku, joka veisi hänet ulkomaille lomille, omistaisi upean talon ja olisi muiden ihailema.

Aina treffien jälkeen nainen huokaisi ja mietti: "Onko tämä nyt muka paras, mitä voin saada?" Hän uskoi ansaitsevansa enemmän, vaikka hänen oma elämänsä oli hyvin keskinkertainen. Hänen mielessään hän ei ollut tavallinen nainen hän oli erityinen, joku, jonka kohdalle täydellisen miehen kuuluisi osua.

Vuosien kuluessa nainen huomasi, että hänen unelmansa eivät käyneet toteen. Ne menestyneet miehet, joita hän ihaillen katseli, eivät katsoneet häneen päin he valitsivat nuorempia, kauniimpia tai yhtä lailla menestyneitä naisia. Tavalliset miehet, jotka kerran yrittivät tehdä vaikutuksen häneen, olivat löytäneet kumppaneita, jotka arvostivat heidän lämpöään ja vakauttaan.

Nainen jäi yksin, mutta ei halunnut myöntää tehneensä virheitä. Hän selitti itselleen, että miehet eivät vain ymmärtäneet hänen arvoaan. Silti yksinäisinä iltoina hän pohti, olisiko hänen pitänyt antaa mahdollisuus niille tavallisille miehille, jotka olivat joskus yrittäneet voittaa hänen sydämensä. Nyt he tuntuivat kaukaisemmilta kuin koskaan aivan kuin unelmat, joita hän oli kerran jahdannut.

Vierailija
18/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on valetta ap koko kirjoitus. Tuollaselle naiselle pitäisi tulla sata osumaa päivässä joten varmasti on nirso nainen ja antaa pakit just niille tavis miehille heti. Savuton ja alkoton normaali painoinen nainen viedään hetkessä koska sinkkumiehiä on suomessakin yli 600 000. Nyt et kerro kaikkea eli kelle annat niitä pakkeja ja varmaan naaman perusteella.

Vierailija
19/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä riittää vai. No eli annat siis kaikille rumille pakit koska 99% miehistä on rumia. Ei nainen halua luonteeseen tutustua joten eli mies on ruma vaikka kymmeniä miehiä riittää kirjoituksesi perusteella.

Vierailija
20/25 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä riittää vai. No eli annat siis kaikille rumille pakit koska 99% miehistä on rumia. Ei nainen halua luonteeseen tutustua joten eli mies on ruma vaikka kymmeniä miehiä riittää kirjoituksesi perusteella.

Olen antanut ainakin jo sata tykkäystä... Ja etsin ihan tavallista ns. tallaajaa. Jos näen että viina maistuu liikaa taikka mies esittelee vain lihaksiaan niin ruksia tulee. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi