Olen niin hajalla kun olen 36 vuotias eikä koskaan ole ollut naisystävää
Eikä mitään kokemusta naisista.
Valittaakkaan en saisi koska se on vain mun omaa syytä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Ap: lla on vielä toivoa, hän on nuori. Itse olen 62v akka, en koskaan ole seurustellut. En ole kokenut rakkautta, en mitään läheisyyttä miehiltä. Olen jämäpala, jota kukaan ei ole huolinut. Käynyt töissä,hoitanut iäkkäät vanhemmat, maksanut asuntovelkaa. Muu elämä on jäänyt elämättä.
Sama juttu. Koska olen ruma ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun vaikea tutustua yleensäkin ihmisiin? Jos sinulla on nepsy-haastetta? Jos niin on, käy juttelemassa ensin lääkärille, jos sitä kautta saisit apua ja sitten ohjausta.
Tuota nepsyjuttua tuputetaan nykyään kaikille jos elämässä ei asiat mene niin kuin haluaisi.
No jos yli 30 vuotiaana ei osaa kunnolla toimia ihmisten kanssa, niin eikö silloin ole jotain vikaa?
Voi olla myös introvertti ihminen. Introvertit kokevat sosiaaliset suhteet haastavina.
Introvertti ei ole synonyymi sosiaalisesti rajoittuneelle, estyneelle tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Turha siitä biologiasta on jankata, se on osa meitä.
Lukekaa evoluutiopsykologiaa ja Markus j Rantalan tutkimusta aiheeseen liittyen.
Mitä voit miehenä tehdä? Ole paras mahdollinen itsesi ja sitten vain joko tulet valituksi vallitsevissa olosuhteissa tai et tule. Naisen saaminen ei muutenkaan ole se päämäärä, vaan päämääränä on omat tavoitteet ja kunnianhimot.
Aloittajalle: tietäisitpä, minkälaisia naiset ovat. Eletyn elämän jälkeen ja lukuisten eri naisten voin sanoa että kaikki naiset ovat aivan samanlaisia. Sama logiikka tottelee joka ikistä. Ei ole olemassa sellaista ihanaa naapurintyttöä joka on pullantuoksuinen ja kiltti. Kyllä, tietyissä olosuhteissa on. Tämä olosuhde on silloin kun naaraalla ja sinulla on ensihuuma ja jopa rakkaus kemikaalicoctailia aivoissa. Mutta se muuttuu. Ihmislajin ihastumis ja rakastumisvaihe kestää n 3-5 vuotta max ja tämän biologinen tarkoitus on astuttaa naaras eli lisääntyä.
Pullaa tulee leivottua säännöllisesti ja 36 vuotta yhdessä saman miehen kanssa. Olen yhä rakastunut mieheeni vaikka lapset on muuttaneet jo omilleen. Tykkään evoluutiobiologiasta ja olen samaa mieltä tuosta, että miehellä pitää olla tavoitteita ja kunnianhimoa. Se on se, joka sitten houkuttaa niitä naisia. Onko Markus Rantala sanonut, että pitkät liitot ovat mahdottomuus, vai oletko vain tulkinnut noin, koska olet katkera oman liittosi loppumisesta?
"Taisit ymmärtää tahallaan väärin. Joskus ihmiset saavat jotain ihme energiaa omasta surkeudestaan, eivätkä sen takia ole ymmärtävinään mitään, mikä voisi olosuhteita parantaa. Tarkoitin sitä, että kun kehität itseäsi, saat itsetuntoa, jonka toiset ihmiset aistivat positiivisena. En tarkoittanut, että kerää miljoona, mainosta sitä ja houkuttele instababet ympärillesi."
Aika villiä olettaa, että kokisin itseni jotenkin surkeaksi tai että ylipäätään olisi itsetunto-ongelmia. Tiedostan asiat, joiden takia en kiinnosta ihmisiä. En ole erityisen puhelias ja olen kasvoiltani ruma, nämä ovat faktoja. Ei minulla ole ongelmia katsoa ihmisiä silmiin tai koe mitään erityistä alemmuuden tunnetta kenenkään seurassa. Olen oma itseni ja se ei tunnu kiinnostavan suurinta osaa ihmisistä edes sen vertaa, että kysyisivät mitä tein lomallani tmv. tough luck.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein samassa veneessä. Olen päässäni pohtinut asian puhki ja en keksi muuta kuin:
-olen niin ruma, ettei kukaan kiinnostu. Minua tuijotetaan sama missä liikun ja ihmiset monesti vaikuttavat huvittuneilta, kun kohtaavat minut.
-olen hiljainen mutten ujo, harva pitää tuppisuusta, pitäisi olla supliikki ja kupliva seurapiirihenkilö
-en ole erityisen menestynyt, joten sekään ei ole kompensoimassa muita puitteita
Vielä joskus lukiossa jaksoi elätellä toivoa että jonkun kohtaa ja että X vuosien päästä ollaan yhteisessä kodissa jne. Eipä ole toteutunut, vaikka muutamille olen aloitteita tehnyt. Kai sitä voi ruveta vetämään velhon tamineita ylle.
Kokeilepa seuraavaa: lue kirja Vuosi herrasmiehenä ja ala huomioida kaikkia ihmisiä paremmin. Kaupan kassaa ei tarvi suudella kädelle (ainakaan työaikana), mutta häntä voi tervehtiä ja kiittää kauniisti. Samoin voi toivottaa hyvää päivän tai vaikka joulukuun jatkoa ihmisille kun ollaan eroamassa vaikka ihan lyhyenkin keskustelun jälkeen. Ovea uskaltaa vieläkin pitää auki naisille ja miehille. Se, joka tuosta pillastuu, on moukka.
Monilla hyvillä miehillä elämä menee sinkkuna siksi, ettei ole kotona opittu kauniita peruskäytöstapoja. Kirjahyllyssä ei ole ollut Käytöksen kultaista kirjaa. Sen puutteen voi korjata lainaamalla sen kirjastosta tai ostamalla divarista ja lukemalla sen. Mikään supliikkityyppi tai turhan höpöttäjä ei tarvi olla. Kohteliaalla käytöksellä pötkii pitkälle. Kannattaa pitää se oma mieli valoisana vaikka kissavideoita katsomalla. Synkistelyllä nyt ei ainakaan saa tuntemattoman kanssa keskustelukontaktia. Olkaa kohteliaita kaikille tasapuolisesti, eikä vain pelkälle potentiaaliselle kumppanille!
En syytä nyt vain miehiä epäkohteliaisuudesta ja jöröydestä. Ihan samanlaisia on myös naisissa. Kuitenkin aivan samalla tavalla nainenkin muuttuu kiinnostavammaksi kun hän huomioi muut käytöksessään ja huomioi kaikki, eikä potentiaalista kumppania. Asia on niin, että ikää tulee ja ulkomuoto voi siinä rupsahtaa. Ne kohteliaat ja huomaavaiset käytöstavat eivät yleensä ihmiseltä häviä mihinkään ennen kuin dementikkona. Dementikot eivät taida olla enää haku päällä ja vaikka ovatkin, ovat sairaita eli heidän kanssaan ei kannata mitään, mistä voi joutua käräjille, kannata tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elät vanhaksi, niin sulla voi käydä flaksi mummojen kanssa, kun kilpakosijat on jo mullan alla.
Kilpakosijoistahan tää kaikki on kiinni. Vähennä kilpailua, niin omat mahkut paranee
Tässä monen viha homoseksuaaleja kohtaan on käsittämätöntä. Itse kiittäisin melkein kädestä pitäen jokaista, joka ei osallistu suuren enemmistön parinhakumarkkinoille, koska siinä omat mahdollisuudet kasvavat.
"Kokeilepa seuraavaa: lue kirja Vuosi herrasmiehenä..."
Joo, ei kyllä kyse ole käytöstavoistakaan, mutta hieno olkiukko.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi ulkonäöltään ihan OK, mutta sosiaaliset taidot ovat tasoa: vastaat tarjoilijan "hyvää ruokahalua" toivotukseen "kiitos samoin" ja kaveripiirit 404, voi tämä olla kohtalo. 99% naisista haluaa ns. henkilökohtaisen naisten naurattajan, joka pystyy puhumaan non-stoppina vaikka koko yön.
Kuule: kyky kuunnella toista on tärkeä sosiaalinen taito. Se ei ole, että puhuu suu vaahdossa koko ajan tai latelee joitain käsittämättömiä juttuja tuntitolkulla seuraamatta yhtään, että kuinka toinen reagoi. Avainsana on vuoropuhelu. Suomalaisilla voi tosin tulla pitkiä taukoja keskustelussa verrattuna muiden maiden ihmisiin, mutta kuitenkin yleensä jollain tavalla vastataan. Keskustellessa voi aina kysyä toiselta vielä enemmän jos aihe ei ole itselle tuttu. Kannattaa seurata toista, milloin vastaus on riittävä, ettei uuvuttama toista luennoimalla aiheesta pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 34-vuotias nainen, eikä mitään kokemusta vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se jättää tietynlaisen sosiaalisen leiman, kun muut perustavat perheitä tai ovat ainakin seurustelleet.
Vanhemmista toinen on hyvännäköinen ja toinen varustettu hyvillä sosiaalisilla lahjoilla. Itse on perinyt sen hyvännäköisen sosiaaliset lahjat ja sen sosiaalisesti lahjakkaan ulkonäön.
Olen yrittänyt olla miettimättä asiaa ja panostaa esim. matkusteluun, mutta huomaa sen, että aina on se sama pikkuisen tyhjä fiilis ja ne reissutkin mielellään jakaisi jonkun kanssa. Mutta eipä sitä kaikkea aina saa.
Voin lähteä kyllä kanssasi treffeille, jos olet kaino kirjastonhoitajatar-tyyppinen fiksu, asiallinen, rauhallinen, ujohko ja silmälasipäinen neitonen. Kuten Mr. Beanin tyttöystävä Irma Cobb on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lento Helsingistä Düsseldorfiin, siitä skytrainilla juna-asemalle ja junalla Köln-Ehrenfeldin asemalle. (RE1 tai RE9)
Siitä tallustat sitten osoitteeseen Hornstraße 1 ja kysyt apua ongelmaasi.
Et voi menettää enää mitään, joten ole mies ja toteuta.
Älä viitsi ehdottaa prostituoituja, kun toinen kaipaa kumppania.
Tuo kaveri ei tule ikinä saamaan naista, jos ei pian saa pildeä.
Vinkki sinulle: naiset ovat ihmisiä, eivät ruumiinosia.
Ymmärrän, ettet ymmärrä.
Ei muuta sitä silti miksikään, että ovat ihmisiä, boiden ruuminosaa halutaan. Ei mua kiinnostais naiset ihmisinä ollenkaan, jos näillä ei ois just niitä ruumiillisia ominaisuuksia mitä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elät vanhaksi, niin sulla voi käydä flaksi mummojen kanssa, kun kilpakosijat on jo mullan alla.
Kilpakosijoistahan tää kaikki on kiinni. Vähennä kilpailua, niin omat mahkut paranee
Tässä monen viha homoseksuaaleja kohtaan on käsittämätöntä. Itse kiittäisin melkein kädestä pitäen jokaista, joka ei osallistu suuren enemmistön parinhakumarkkinoille, koska siinä omat mahdollisuudet kasvavat.
Vihdoinkin joku joka tajuaa homman, aina yksi kilpailija vähemmän parantaa omia mahkuja. Mä taas melkein kiittäisin sua kädestä pitäen, olet viisas mies kun tajuat homman jujun
Noh, minä olen 38-vuotias nainen enkä ole koskaan edes seurustellut. Tosin ei kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi ulkonäöltään ihan OK, mutta sosiaaliset taidot ovat tasoa: vastaat tarjoilijan "hyvää ruokahalua" toivotukseen "kiitos samoin" ja kaveripiirit 404, voi tämä olla kohtalo. 99% naisista haluaa ns. henkilökohtaisen naisten naurattajan, joka pystyy puhumaan non-stoppina vaikka koko yön.
Mutta eikö olekin kumma, että suurimmalla osalla meistä on kotona kuitenkin sellainen perinteinen jäärä, joka ei paljoa puhu? Eli joku niissä puhumattomissa suomimiehissä sitten kuitenkin viehättää...
Meillä ainakin puhutaan ja mieheni ei ole mikään jäärä, vaikka onkin suomalainen. Hän suhtautuu minuun tasavertaisena ihmisenä, eikä kuten kodinkoneeseen. Vähemmällä hän pääsisi jos vaikka hankkisi tekoälytyttöystävän. Paras puoli hänessä on se, että hänen kanssaan ei ole ikinä tylsää eli hän ei ole ukkoontunut ja hänelle voi ex tempore ehdottaa vaikka kävelylle menoa kun on kaunis sää jne eli hän ei ole ajatuksiltaan jäykkä.
Ajatuksiltaan jäykkä menee sekaisin kun päivän suunniteltu lukujärjestys ei menekään halutulla tavalla. Toinen hyvä puoli hänessä äkkiseltään on se, ettei hän ole vielä kertaakaan kääntänyt minulle selkäänsä tai paennut jonnekin edes psyykkisesti jos on ollut sairautta tai muita ongelmia. Nytkin hän on rahan vähyyden vuoksi leikkaamaan minulta hiukseni, eikä kitise etteivät miehet muka sellaista osaisi. Osalla miehiä ottaa itsetunnolle tehdä naisten tekemäksi miellettyä hommaa. Meillä rahan vähyyden vuoksi tuli puolivahingossa yhteinen uusi harrastus, josta hän saa kyllä kiitosta vähintään kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä olen 38-vuotias nainen enkä ole koskaan edes seurustellut. Tosin ei kiinnostakaan.
Voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun vaikea tutustua yleensäkin ihmisiin? Jos sinulla on nepsy-haastetta? Jos niin on, käy juttelemassa ensin lääkärille, jos sitä kautta saisit apua ja sitten ohjausta.
Tuota nepsyjuttua tuputetaan nykyään kaikille jos elämässä ei asiat mene niin kuin haluaisi.
No jos yli 30 vuotiaana ei osaa kunnolla toimia ihmisten kanssa, niin eikö silloin ole jotain vikaa?
Voi olla myös introvertti ihminen. Introvertit kokevat sosiaaliset suhteet haastavina.
Sekoitat nyt ujot ja introvertit keskenään. Olen intovertti ja en ole tippaakaan ujo. En vain jaksa ihmisten kanssa intensiivistä yhdessäoloa 24/7 ilman mahdollisuutta toipua henkisesti vaikka lukemalla tai harrastamalla minua kiinnostavia asioita välillä.
No, oletko nössö, aloittaja?
Jos sinua ei kunnioita kukaan ei miehet eikä naiset, niin eivät naiset sinulle lämpene. Naiset ovat paradoksi: sanovat yhtä ja tekevät toista. Fakta on se että on olemassa asioita jotka herättävät naaraan seksuaalisen halun ja nämä asiat eivät ole mitään ydinfysiikkaa
Auktoriteetti, itsevarmuus, vaikutusvalta, anteeksi pyytelemättömyys, kyky johtaa, zero intetest mitä sinusta ajatellaan, jne jne jne
Naiset haluavat eniten miehiä joita he itse pelkäävät. Kyse on kunnioituksesta. Kun kadulla vastaasi kävelee kaksi ja puoli metriä pitkä huumeparoni, joka kävelee uhmakkaasti ja hänellä on ase, suurin osa vastaan tulevista pelkää tai vähintäänkin on varuillaan.
Näin se vaan toimii. Kyse on miesten arvohierarkiastakin ja siitä että naiset ottavat omansa sieltä hierarkian yläpäästä.
Kysyessäsi asiaa naisilta itseltään kuulet aina ummet ja lammet ties mistä, mutta guess what? Jokainen näkee itse miten maailma toimii. Älkää kiinnittäkö siihen huomiota mitä naiset sanovat vaan miten he toimivat. Ja se taas on pysynyt jo vuosituhansien ajan samana.
Joten parasta mitä voit tehdä itsellesi ja muille on hankkia p*****t.
Vierailija kirjoitti:
Miehet suotta tekee itselleen ongelmistaan ylittämättömiä esteitä. Eivät varmaan tajua, että elämän on tarkoitus olla uuden oppimista joka ikinen päivä.
Todellakin vielä aikuisena on mahdollista päästä perille itsestään ja oppia uusia käytös- ja ajatusmalleja.
Nepsyaikuisten ryhmissä tapaa muita, joilla on samoja haasteita. Jo se helpottaa, että huomaa olevansa yksi monista eikä yksin maailmassa. Ei meidän pidä eikä tarvitse olla toistemne kopioita!
Ap on armoton itselleen ja se on huono juttu. Miten voisi rakastaa ketään, jos ei rakasta itseäänkään?
Eli hanki se itsetunto tutustumalla itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi ei ole parhaasta päästä etkä hallitse tunteitasikaan. Se näkyy. Se karkottaa. Naiset on erittäin älykkäitä olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi ei ole parhaasta päästä etkä hallitse tunteitasikaan. Se näkyy. Se karkottaa. Naiset on erittäin älykkäitä olentoja.
Sinä loukkaat vanhempiani olettamalla, että he eivät ole opettaneet käytöstapoja kotona. Taitaa nyt olla vika siellä päässä, sori.
Turha siitä biologiasta on jankata, se on osa meitä.
Lukekaa evoluutiopsykologiaa ja Markus j Rantalan tutkimusta aiheeseen liittyen.
Mitä voit miehenä tehdä? Ole paras mahdollinen itsesi ja sitten vain joko tulet valituksi vallitsevissa olosuhteissa tai et tule. Naisen saaminen ei muutenkaan ole se päämäärä, vaan päämääränä on omat tavoitteet ja kunnianhimot.
Aloittajalle: tietäisitpä, minkälaisia naiset ovat. Eletyn elämän jälkeen ja lukuisten eri naisten voin sanoa että kaikki naiset ovat aivan samanlaisia. Sama logiikka tottelee joka ikistä. Ei ole olemassa sellaista ihanaa naapurintyttöä joka on pullantuoksuinen ja kiltti. Kyllä, tietyissä olosuhteissa on. Tämä olosuhde on silloin kun naaraalla ja sinulla on ensihuuma ja jopa rakkaus kemikaalicoctailia aivoissa. Mutta se muuttuu. Ihmislajin ihastumis ja rakastumisvaihe kestää n 3-5 vuotta max ja tämän biologinen tarkoitus on astuttaa naaras eli lisääntyä. Jälkeläisiä sitten tulee jos tulee. Kun huuma hiipuu, kaikki alkaa alusta.
Näin oli minullakin, kun "rakas vaimoni" oli yhtäkkiä täysin kuollut minulle ja vaihtoi miestä. Mutta se toimii niin. Se on normaalia.
Naiset, ei niihin kannata keskittyä eikä niiden takia olla kurjana. Naiset on mitä on. Antaa niiden olla. Oikea mies keskittyy itseensä.