Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin hajalla kun olen 36 vuotias eikä koskaan ole ollut naisystävää

Vierailija
30.11.2024 |

Eikä mitään kokemusta naisista.

Valittaakkaan en saisi koska se on vain mun omaa syytä. 

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laajentaa hakua match.com ja tinderissä ulkomaalaisiin naisiin ja etnisesti erilaisiin kuin itse. Siellä eivät ole niin nirsoja, vaan normaali kunnollinen ukkeli kelpaa. Saat parisuhteen ja saat naista säännöllisesti, kunhan pidät naisen tyytyväisenä.

Vierailija
102/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein 34-vuotias nainen, eikä mitään kokemusta vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se jättää tietynlaisen sosiaalisen leiman, kun muut perustavat perheitä tai ovat ainakin seurustelleet. 

Vanhemmista toinen on hyvännäköinen ja toinen varustettu hyvillä sosiaalisilla lahjoilla. Itse on perinyt sen hyvännäköisen sosiaaliset lahjat ja sen sosiaalisesti lahjakkaan ulkonäön. 

Olen yrittänyt olla miettimättä asiaa ja panostaa esim. matkusteluun, mutta huomaa sen, että aina on se sama pikkuisen tyhjä fiilis ja ne reissutkin mielellään jakaisi jonkun kanssa. Mutta eipä sitä kaikkea aina saa. 

Vaikutat fiksulta ja hauskalta. Joskus käy kateeksi lesboja. Vaikka ei kai heilläkään ole helppoa, kun muut ovat heteroja sitten.

Naisena on kiva, kun on naispuolisia kavereita ainakin lapsena, nuorena ja mummona. Ruuhkavuosissa naiset katoavat kotiin hoitamaan lapsia, ja kaivautuvat esiin taas kun lapset lähtevät. 90-vuotiaana kaikki ovat jo yksinasuvia leskiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lla on vielä toivoa, hän on nuori. Itse olen 62v akka, en koskaan ole seurustellut. En ole kokenut rakkautta, en mitään läheisyyttä miehiltä. Olen jämäpala, jota kukaan ei ole huolinut. Käynyt töissä,hoitanut iäkkäät vanhemmat, maksanut asuntovelkaa. Muu elämä on jäänyt elämättä. 

Sama juttu. Koska olen ruma ja pitkä.

Ihan suotta rakennatte pelkuruudellenne suojamuureja ulkonäöstä ja muusta täysin toissijaisesta.

Ihmisiin tutustuu olemalla niiden kanssa vuorovaikutuksessa. Kun tapaa ihmisiä, tapaa myös kiinnostavaa sukupuolta olevia. Kun on ihmisten seurassa, hioo käytöstään ja oppii kuuntelemaan.  Se on oppimisprosessi, ei taikatemppu.

Mene baariin jos tykkäät juoda. Mene seurakuntaan tai hyväntekeväisyysjärjestöön, tanssikursseille tai  vesijumppaan, jos et tykkää juoda. Käy ilmaiskonserteissa ja tapahtumissa, ala vapaaehtoiseksi. TAPAA IHMISIÄ JA ALTISTU VUOROVAIKUTUKSELLE.

Ketään ei kotoa käydä kutsumassa parisuhteeseen, eikä kukaan halua tuntea olevansa pelkkä sukuelin.  

Vierailija
104/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla naisillakaan ole kumppania. Tai nuorena oli pari todella huonoa joillakin. Pieni maa ja kaikille ei vain ollut sopivaa.

Jos olet ruma nainen, niin olet näkymätön miehille. Miehet eivät laske naisiin kuuluviksi rumia naisia. Ruma nainen kelpaa kertapanoksi tai vakipanoksi, ja ruman naisen pitäisi olla tästä vielä onnellinen. Parisuhteeseen huolii juopot, narkit, luonnehöiriöiset- kaikki, jotka yrittävät hyötyä- ja tästäkin ruman naisen pitäisi olla onnellinen- kun kelpaa, ja mies alentuu huolimaan ruman naisen.

Vakipanoksi kelpaa ruma nainen? Se menee juuri toisinpäin. Vakipanossa riittää ok ulkonäkö, mutta kumppaniksi halutaan nainen, jolla on myös korvien väli kunnossa.

Vierailija
105/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lla on vielä toivoa, hän on nuori. Itse olen 62v akka, en koskaan ole seurustellut. En ole kokenut rakkautta, en mitään läheisyyttä miehiltä. Olen jämäpala, jota kukaan ei ole huolinut. Käynyt töissä,hoitanut iäkkäät vanhemmat, maksanut asuntovelkaa. Muu elämä on jäänyt elämättä. 

Sama juttu. Koska olen ruma ja pitkä.

Ihan suotta rakennatte pelkuruudellenne suojamuureja ulkonäöstä ja muusta täysin toissijaisesta.

Ihmisiin tutustuu olemalla niiden kanssa vuorovaikutuksessa. Kun tapaa ihmisiä, tapaa myös kiinnostavaa sukupuolta olevia. Kun on ihmisten seurassa, hioo käytöstään ja oppii kuuntelemaan.  Se on oppimisprosessi, ei taikatemppu.

Mene baariin jos tykkäät juoda. Mene seurakuntaan tai hyväntekeväisyysjärjestöön, tanssikursseille tai  vesijumppaan, j

Empatia on hieno taito. Että otetaan osaan toisen tilateeseen eikä aleta päsmäröidä. Ja älykäs ymmärtää, että pelkkä parisuhteessa oleminen ei tee sinusta parempaa tai pätevää neuvomaan muita.

Kerrohan, miten itse päädyit nykyiseen suhteeseen. Vesijumpassako? 

Vierailija
106/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko jostain seurakunnasta löytyä konservatiivisia naisia. Niissä on usein enemmän naisia kuin miehiä.

Miksi pitäisi olla konservatiivinen nainen?

Vierailija
107/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Empatia on hieno taito. Että otetaan osaan toisen tilateeseen eikä aleta päsmäröidä. Ja älykäs ymmärtää, että pelkkä parisuhteessa oleminen ei tee sinusta parempaa tai pätevää neuvomaan muita.

Kerrohan, miten itse päädyit nykyiseen suhteeseen. Vesijumpassako? "

Nämä jotka ehdottavat näitä ainaisia tanssikursseja jne. eivät ymmärrä sitä, että jos olet ollut ulkonäkösi ja sosiaalisen kömpelyytesi takia ulkopuolinen läpi elämän, tulet olemaan sitä noissa ryhmissä ihan yhtälailla. Yrität avata keskustelua jonkun kanssa ja saat korkeintaan sanan vastauksia, yritä siinä sitten, kun toista ei selkeästi kiinnosta edes pintapuolinen tutustuminen. Ja sitten kun tänne kirjoittaa, ettei noissa natsaa, tullaan sanomaan että hölmö, eihän noissa mitään seuraa etsitä vaan siellä ollaan harrastamassa! Ja oletetaan, että syy miksi ei natsannut on se, että asianomainen meni suunnilleen tarjoamaan sormusta ensimmäiselle jonka näki. 

Vierailija
108/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä joten olet yksi joukossa. Suomi naiset ovat maailman nirsoimpia joten miehett ei ole naisten mielestä niin komeita että naisen kannattaa seurustella miehen kanssa.

Miten se tekee nirsoksi jos naiset kelpuuttaa miehiä joita ei kiinnosta esim. kotityöt lainkaan. 

Vierailija
109/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko jostain seurakunnasta löytyä konservatiivisia naisia. Niissä on usein enemmän naisia kuin miehiä.

Konservatiiviset naiset hyväksyvät sen, että mies lähestyy heitä. Eivät ole heti tekemässä metoo-ilmoitusta patriarkaalisesta sorrosta jos joku kutsuu heidät treffeille.

Vierailija
110/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että arvostaisi miehessä kokemattomuutta? Jos johonkin ihmiseen ihastuu, niin ei varmaan ole niin väliä muulla kuin että se on ihana ihminen. No ei ainakaan noin vähäpätöisellä jutulla. 

Vierailija
111/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelisi on menetetty...ala vaan ryyppäämään

Vierailija
112/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla naisillakaan ole kumppania. Tai nuorena oli pari todella huonoa joillakin. Pieni maa ja kaikille ei vain ollut sopivaa.

Jos olet ruma nainen, niin olet näkymätön miehille. Miehet eivät laske naisiin kuuluviksi rumia naisia. Ruma nainen kelpaa kertapanoksi tai vakipanoksi, ja ruman naisen pitäisi olla tästä vielä onnellinen. Parisuhteeseen huolii juopot, narkit, luonnehöiriöiset- kaikki, jotka yrittävät hyötyä- ja tästäkin ruman naisen pitäisi olla onnellinen- kun kelpaa, ja mies alentuu huolimaan ruman naisen.

Vakipanoksi kelpaa ruma nainen? Se menee juuri toisinpäin. Vakipanossa riittää ok ulkonäkö, mutta kumppaniksi halutaan nainen, jolla on myös korvien väli kunnossa.

Panolle on joka asiassa matalampi vaatimustaso. Alkoholi laskee sitä vielä. 

En nyt sanoisi, että kaikilla suhteessa olevilla ihmisillä on korvienväli yhtään sen parempi kuin sinkuilla. En todellakaan sanoisi. Myöskään niillä, jotka löytävät nopeasti uuden suhteen eron jälkeen ei välttämättä ole kyse älystä ja ihanasta luonteesta. 

Vierailija
113/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 41.

En ole tietysti tyytyväinen tilanteeseen, mutta kai se on kuitenkin paras sitten.

Ihan voi katsoa vaikka pari jaksoa Avaraa Luontoa ja todeta, että ei se vaan kaikille natsaa, turha sitä vastaan on taistella.

Vierailija
114/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa baareissa niin tapaat naisia. En keksii parempaa tapaa tavatta naisia niin minä olen saanut naisia baareista.

Vierailija
115/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siitä biologiasta on jankata, se on osa meitä.

Lukekaa evoluutiopsykologiaa ja Markus j Rantalan tutkimusta aiheeseen liittyen.

Mitä voit miehenä tehdä? Ole paras mahdollinen itsesi ja sitten vain joko tulet valituksi vallitsevissa olosuhteissa tai et tule. Naisen saaminen ei muutenkaan ole se päämäärä, vaan päämääränä on omat tavoitteet ja kunnianhimot. 

Aloittajalle: tietäisitpä, minkälaisia naiset ovat. Eletyn elämän jälkeen ja lukuisten eri naisten voin sanoa että kaikki naiset ovat aivan samanlaisia. Sama logiikka tottelee joka ikistä. Ei ole olemassa sellaista ihanaa naapurintyttöä joka on pullantuoksuinen ja kiltti. Kyllä, tietyissä olosuhteissa on. Tämä olosuhde on silloin kun naaraalla ja sinulla on ensihuuma ja jopa rakkaus kemikaalicoctailia aivoissa. Mutta se muuttuu. Ihmislajin ihastumis ja rakastumisvaihe kestää n 3-5 vuotta max ja tämän biologinen tarkoitus on astuttaa naaras eli lisääntyä.

Et voi sanoa vain oman kokemuksesi perusteella, että kaikki naiset olisivat tuollaisia. Tiedät vallan hyvin, että myös toisilleen uskollisia pareja on olemassa. Entä miten selität vapaaehtoisesti lapsettomat naiset tai vaikka sen miksi ensihuuma ja rakkaus ei ole loppunut minun ja mieheni suhteessa vaan päinvastoin syventynyt, vaikka olemme olleet yhdessä paljon pitempään kuin pelkän 3-5 vuoden ihastumis- ja rakastumisvaiheen? Ei kaikki ole ihan noin mustavalkoista mitä selität. Olet valinnut vääränlaisia naisia. Ikävä että sinulle kävi noin, mutta et vain ole löytänyt sitä oikeaa, joka haluaisi sitoutua kanssasi loppuelämäksi. 

Vierailija
116/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laajentaa hakua match.com ja tinderissä ulkomaalaisiin naisiin ja etnisesti erilaisiin kuin itse. Siellä eivät ole niin nirsoja, vaan normaali kunnollinen ukkeli kelpaa. Saat parisuhteen ja saat naista säännöllisesti, kunhan pidät naisen tyytyväisenä.

Kyllä jaksaa ällöttää tuo ilmaisu "saada naista", ikään kuin "nainen" olisi joku tavara eikä ihminen. 

Vierailija
117/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että arvostaisi miehessä kokemattomuutta? Jos johonkin ihmiseen ihastuu, niin ei varmaan ole niin väliä muulla kuin että se on ihana ihminen. No ei ainakaan noin vähäpätöisellä jutulla. 

Voi konservatiivinen nainen myös olla kokenut. Saat asian kuulostamaan siltä, että neitsyys/inceliys saa aikaan konservatiivisuuden.

Vierailija
118/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiiviset naiset hyväksyvät sen, että mies lähestyy heitä. Eivät ole heti tekemässä metoo-ilmoitusta patriarkaalisesta sorrosta jos joku kutsuu heidät treffeille.

Missä kiven alla oikein elät?

Vierailija
119/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jaksaa ällöttää tuo ilmaisu "saada naista", ikään kuin "nainen" olisi joku tavara eikä ihminen. 

Siinä on taas yksi feminismin tuote, kaikesta loukkautuja, ikisinkku. Normaalissa päässä saada naista on hieno asia, seksiä parin välillä, jossa tuotetaan mielihyvää toiselle.

Vierailija
120/129 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lento Helsingistä Düsseldorfiin, siitä skytrainilla juna-asemalle ja junalla Köln-Ehrenfeldin asemalle. (RE1 tai RE9)

Siitä tallustat sitten osoitteeseen Hornstraße 1 ja kysyt apua ongelmaasi.

Et voi menettää enää mitään, joten ole mies ja toteuta.

Voi menettää terveytensä: saada apinaruton jolta kondomi ei suojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi