Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ida Bois kotirouvan esikuva

Vierailija
30.11.2024 |

Tykkäsin kun Ivan Puopolon haastatteli Iidaa joka sanoi että nainen haluaa kotiin ei töihin se on raamatullista. Onko Ida esikuvaksi sinulle

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen Ida Voisin novellien kotielämää. Lapset hänen mukaansa erittäin fiksuja ja rakkaita. Mies paras ystävä ja aamukuvauksessa mies lukee Raamattua pöydässä ja lapset sovussa kouluun menossa. Munat ja karjalanpiirakat tuoksuvat.  Teetä keittää. Pienet pallerot herää. Ihana aamu idylli.

Uudessa videossa ihania kevätkuvia. Piha vihreä jo heillä ja  daaliatja sinivuokot kukkii. Ilmapalloja ja saippuakuplia ja juoksevia pieniä ja rakastava pari. Idan videon mukaan näin heillä. 

Meillä aamulla vipinää. Mies ei lue Raamattua eikä munat tuoksu. Juon kahvia ja kamala tohina vaikka olen kotivaimo toistaiseksi. Oma vika tietysti. Ollaan aamuäreitä. On meilläkin ihan kivaa usein. Muttei aina. Kotivaimous toi meillä paljon huolia kun mies jäi ilman työtä vuodeksi ja sai sydän oireita. Tasan ei käy.

Vierailija
62/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että onnelliset ja vaikeat vaiheet vaihtelee. Meillä on perusonnellisia vaikka olen töissä. Eilen sitten äkkiä menetimme tavaraa varastopalossa kun joku hitsasi sisätiloissa. Saa syytteen .menetimme noin 20te. Tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Minulla oli kaikki hyvin kunnes olin kuukausia jalan takia kotona.

Vierailija
64/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sta Ida  Bois on malli sellaiselle perheelle jossa on mahdollisuus antaa äidin olla kotona. 

Vierailija
65/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida antaa lutuisan kuvan. Radio Deissä oli vuosi sitten hyvä ohjelma missä Ida puolusti kotivaimouttaan raamatullisena oikeana mallina ja toinen nainen taas oli normaali. Tämä kävi töissä ja lapsikin oli kuollut. Keskustelu oli kiinnostava vaikka vastaukset oli erillisiä eikä oikeaa vastakkain keskustelua ollu.0Ifa on myöhemmin korjaillut kommenttejaan kun toinen perusteli hyvin työuraa. Löytyy radio Dei.

Vierailija
66/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpo vaimo Raamatussa tekee bisneksiä.

Vierailija
67/72 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja

Vierailija
68/72 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että jaksat puhua meistä

Vierailija
69/72 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos iidayaas uudesta videosta. Olen kanssasi samaa mieltä ettei naisten antama julistus kirkossa ole ok raamatulliseti. Naisen pitää kotona kysyä mieheltään. Me emme puhu seurakunnassa. Viittaan Raamatun täydelliseen naisen vaietumiseen.Autossa kotiin mies selostaa minulle saarnan ja kotona saan kysyä. Naisten antamassa saarna opetuksessa on höttöä tunnetta ja maailmaa ja mirhen aivot ovat jo erilaiset ja isommat. Meidän aivot on kotiin ja lasten hoitoon. Kiitos vielä kerran  muut jo 2.

Löysin kotipaikkani videoistasi.

Vierailija
70/72 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos iidayaas uudesta videosta. Olen kanssasi samaa mieltä ettei naisten antama julistus kirkossa ole ok raamatulliseti. Naisen pitää kotona kysyä mieheltään. Me emme puhu seurakunnassa. Viittaan Raamatun täydelliseen naisen vaietumiseen.Autossa kotiin mies selostaa minulle saarnan ja kotona saan kysyä. Naisten antamassa saarna opetuksessa on höttöä tunnetta ja maailmaa ja mirhen aivot ovat jo erilaiset ja isommat. Meidän aivot on kotiin ja lasten hoitoon. Kiitos vielä kerran  muut jo 2.

Löysin kotipaikkani videoistasi.

Meillä sama juttu. Eikä mies edes halua seksiä joten siltäkin osin on helppoa.

Vierailija
71/72 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.esillä on ollut seksiä ja 14 lasta. Ja jo 22 lastenlasta . Olemme 56v. Menimme naimisiin 18v. Oli 9lssta jo 25v. Osa lapsista asuu ulkomailla. Olen kuitenkin ollut töissä 15v miehen takia kun ei ole mahdollisuus töihin.  Eli en pidä siitä että jumalallisen oikeaksi laitetaan joku. Perheet erilaisia.

Vierailija
72/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostorouvilla vain on mahdollisuus tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän