Onko Ida Bois kotirouvan esikuva
Tykkäsin kun Ivan Puopolon haastatteli Iidaa joka sanoi että nainen haluaa kotiin ei töihin se on raamatullista. Onko Ida esikuvaksi sinulle
Kommentit (49)
Kaikki suomimiehet haluavat tätä, mutta eivät halua kustantaa tätä. Naisen pitäisi olla alistuva ja hoitaa kaikki kotityötä ja lapset, mutta silti käydä töissä ja maksaa puolet.
Mitä nainen tässä diilissä saa?
Idan mukaan alistuva on raamatullinen.
Lauri on ihana mies. Tykkään pitkästä parrasta
Bois on äitien esikuva. Nyt taasihana logi. Mitä Jumala loikaan valituilleen.
Idan avioliittokommenteissa on jonkun juttu mitä alistuminen on. Nainen päättää joulukortit ja juomarahat. Mies päättää lasten määrän ja kasvatuksen. Asuinpaikan ja vaimon kotonaolon. Mies päättää koska soitellaan lääkäri ja miten vaimon terv eyshoidetaan. Mies on johtaja.
Ei, ei ole minun esikuva. Olin vähän aikaa kotona kun oli pieni lapsi, mutta se ei ollut minun juttu, kaipasin todellakin töihin aikuisten pariin. Joillekin riittää oman kodin pienet ympyrät, mutta kaikille se ei ole elämäntehtävä. Hyvä, jos voi valita itselleen sopivan tavan elää.
Vierailija kirjoitti:
Idan avioliittokommenteissa on jonkun juttu mitä alistuminen on. Nainen päättää joulukortit ja juomarahat. Mies päättää lasten määrän ja kasvatuksen. Asuinpaikan ja vaimon kotonaolon. Mies päättää koska soitellaan lääkäri ja miten vaimon terv eyshoidetaan. Mies on johtaja.
Alistuu = Sysää kaiken vastuun miehelleen.
Kyllä minäkin kotona viihdyn mutta en kaipaa tänne mitään siittelevää raivohullua ukkoa manageroimaan minua. Eli ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistuu = Sysää kaiken vastuun miehelleen.
Paras järjestely on kun ei mene kimppaan miehen kanssa vaan molemmat kantavat vastuun itsestään ja omista "tarpeistaan". Nainen hankkiutuu raskaaksi sitten joskus jos siltä tuntuu, jos ei niin sitten ei. Miehellä taas ei ole mitään tekoa lasten kanssa tai manageroimaan naista tai lapsia.
vapaassa maassa saa valita miten elää. nuorena tuo voi tuntua romattiselta, vanhana käpynä sitte ajattelee että vi.ttu kun olin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomimiehet haluavat tätä, mutta eivät halua kustantaa tätä. Naisen pitäisi olla alistuva ja hoitaa kaikki kotityötä ja lapset, mutta silti käydä töissä ja maksaa puolet.
Mitä nainen tässä diilissä saa?
Arvokkaan kokemuksen siitä millaisia hirviöitä miehet ovat :D
Ida Bois jyrähtää: Feminismi petti naiset!
Minä tarvitsen rahaa elämiseen enkä olisi halunnut elää sitä elintasoa, mitä miehen palkalla oltaisiin saatu aikaan. Se olisi tarkoittanut asumista jossain hatarassa talossa, jossa ei ole mitään muita mukavuuksia kuin sähkö. Jos joku tykkää asua noin alkeellisissa oloissa, niin kiva, mutta minä en.
Miehenä sanon että nämä raamatulliset valitut kotivaimot vaativat mieheltä kaiken. Suojelun, tavarat ja ruoan ja matkat, rakkauden, rahat, tuen, sotimisen tarvittaessa, kaiken. Sitten ollaan "alistuvina' kiitollisuudesta kun annan kaiken. Ei ihme ettei miehen sydän kestää. Näin mies tekee 90 pros ja nainen 10 pros perheen hyväksi. Ei talous voi olla yhden vastuulla.
Jos perheellä on oma firma kotonaan niin kyllä sE vaimo siinä auttaa.
Kotivaimous on myös Pakotie. Jos on epäonnistunut.
Ainakin meillä oli minun pakko mennä töihin. Ei voi viisastella. Jos kotiäitiys on hurskaampaa mitä ditte