Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ida Bois kotirouvan esikuva

Vierailija
30.11.2024 |

Tykkäsin kun Ivan Puopolon haastatteli Iidaa joka sanoi että nainen haluaa kotiin ei töihin se on raamatullista. Onko Ida esikuvaksi sinulle

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäiti on hyvä

Kyllä jos miehellä on niin hyvä palkka että maksaa minulle verotettavan palkan kotitöistä että minunkin eläke kertyy vanhoille äidille. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
42/49 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiäiti on hyvä

Kyllä jos miehellä on niin hyvä palkka että maksaa minulle verotettavan palkan kotitöistä että minunkin eläke kertyy vanhoille äidille. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Juuri näin... en halua nöyrtyä keräämään keneltäkään rahaa huulipunaan, vaatteisiin ym...siispä olen töissä  ja om oma tilipussi ja eläkekertymä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää menneessä jota ei ole edes elänyt. Kannattaa kyseisen henkilön tutkituttaa pääkoppansa.

Vierailija
44/49 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida ottaa kantaa politiikkaan. Hänestä tulee uusiräsänen. 

Vierailija
45/49 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Idan kalvinismisivut jotka selittänyt kotiäitiyden. 

Vierailija
46/49 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuskalvinismia minäkin edustan. Jumala ennaltavalitdi taivaaseen. Muut ei.

Vierailija
47/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida vetoaa siihen että ennen äidit oli kotona. Kuten hän nyt. Mutta ennenvanhaan äidit esim maatiloilla ei leikkineet koko ajan ja somistaneet kotia vaan tekivät raskaita töitä vaikka olivat kotona. Mattila karja jne. Joku Luthersääriön kotiäiti soittaa Bachia lapsille ha pitää kotikoulu. On siinäkin työtä. Mutta kotona olo vaatii miehen

Jolla on halua hoitaa ja johtaa kaikkea

Joka haluaa suoda vaimolle tämän helpotuksen olla tekemättä työtä eikä jäkätä siitä

Jolla ennrnkaikkea on vakaa pysyvä työ kissa saa rahaa

Jolla on hyvä kunto 

Kotiäitiys on rikkaiden.

Vierailija
48/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä annetaan joskus ylimakea kuva. Kun jäin kotiin Onni alkoi. Rakastavia rakkaus kuvia. Lapsista kuvia. Kuvauksia onnenhetkistä. Mutta voihan ne olla totta. Mutta kello on I on se onnen kätkeköön. Sanoo Raamattu 

Vierailija
49/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kotiäitiaikanani oli vähemmän idylliä. Tietysti sain nukkua myöhään ja kahvitella ja käydä jalkahoidossa.  Kaveri hoiti jalat ja minä hoidin hänen lastaan. Tuli siinä kyllä viiniä litkittyä. Laitoin kodin ennen miehen tuloa kuntoon. Tosin tein vapaaehtoistyötä tukemalla kahta mamuäitiä. Raha oli tiukalla ja mies ei ei jaksanut kun muisteli mitä oli kahden tuloilla elää. 

Oli kamala duuni hakea töitä. Pääsin kuitenkin eräälle kurssille josta työllistyin vähitellen. Kotona oloa ei arvostettu työnantajan taholta. Nyt on raskaampaa minulle mutta välit miehen kanssa ok. Kun hän ei ole niin tiukoilla. Hän opiskeli jopa 5 KL

Lapset on 17 ja 12v. Kuopiossa asumme.