Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minulla oikein tekee enää?

Vierailija
30.11.2024 |

Olen pelkkä ylijäämämies. Psyykkisesti ja fyysisesti sairas, vammainen, työkyvytön, määräaikaisella tk-eläkkeellä, yksinäinen, pienituloinen jne.

Minulla ei ole harrastuksia kun ei ole varaa, minulla ei ole kavereita kun ei ole varaa käydä missään ylimääräisessä, naisia en voi lähestyä koska ei ole varaa tapailla kuin ehkä kävelymatkan päässä olevaa ja siltikin ei onnistuisi koska ei varaa käydä hänen kanssaan missään. Enkä ahdistuneisuuden ja sosiaalisten pelkojen takia edes uskalla yrittää eikä siinä ole järkeä muutenkaan.

En pystynyt edes armeijaa psyykkisten ongelmien takia käymään eli olen sotilaallisessakin tilanteessa hyödytön kun ahdistuneena vain kääntäisin piipun itseeni.

Minusta ei ole mitään hyötyä täällä. En edes ymmärrä miksi olen näin pitkään täällä edes viitsinyt kitua on lähemmäs 40 olen. Saisi edes rohkeutta toteuttaa viimeinen teko mutta ei riitä siihenkään voimavarat. Jään tänne vain kitumaan vailla mitään iloa mihinkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan yrittää kuolinsiivota paikat niin ei jää niille ketä nyt jaksaa kiinnostaa niin juuri siivottavaa. ap

Älä siivoa. Lähde etsimään ystävää ja hymyä. Lohtua. Valonsädettä.

Olen väsynyt etten pysty ja en tunnista ystävää enkä tiedä mikä se on kun sellaista ei ole ollut. En tiedä mitä lohtu on, lähinnä muistan vaan että sanottu "höpö höpö ja ota itseä niskasta kiinni" Valo en kuin kattolampuissa. ap

Tuo "ota itseäsi..." on typeryksen lause. Moni meistä on joutunut ja joutuu niitä kuulemaan. Ei niistä kannata välittää. Kannattaisi vielä etsiä maailmasta niitä ihmisiä, jotka antavat jotakin muuta. Kyllä me aina joskus kohtaamme toisiamme, me poltetut.

Anteeksi, piti lukea polJetut

Vierailija
22/24 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan yrittää kuolinsiivota paikat niin ei jää niille ketä nyt jaksaa kiinnostaa niin juuri siivottavaa. ap

Älä siivoa. Lähde etsimään ystävää ja hymyä. Lohtua. Valonsädettä.

Olen väsynyt etten pysty ja en tunnista ystävää enkä tiedä mikä se on kun sellaista ei ole ollut. En tiedä mitä lohtu on, lähinnä muistan vaan että sanottu "höpö höpö ja ota itseä niskasta kiinni" Valo en kuin kattolampuissa. ap

Tuo "ota itseäsi..." on typeryksen lause. Moni meistä on joutunut ja joutuu niitä kuulemaan. Ei niistä kannata välittää. Kannattaisi vielä etsiä maailmasta niitä ihmisiä, jotka antavat jotakin muuta. Kyllä me aina joskus kohtaamme toisiamme, me poltetut.

Niin mistä vaan löytäisi näillä voimilla ja varoilla mitä on, kaltaiset ymmärtäisi toisiaan. Ja tuo poltettukin kuvaa minua yhtälailla kuin poljettukin kun kyllähän siinä sisimmästä on palanut aika paljon pois ja jäljellä olevia poljettu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siivoaminen niin paha juttu olisi, jos siivoaisit itseäsi varten. Saisit siistin ja kauniin kodin, missä viihtyisiä ja olisi sinulle iloa. Opettele tekemään maukasta ruokaa edullisista ruoka-aineista.

Löytyisikö jotain kiinnostuksen kohteita. Tykkäätkö lukea tai kuunnella äänikirjoja. Kirjastolla on joku ilmainen äänikirjajuttu. Entä pasianssin peluu tai sudokujen tekeminen. Entä vertaistukiryhmässä käyminen. Keksi itse lisää, jos nämä ei kiinnosta. Olisi hyvä saada mieli piristymään. Kannattaisi yrittää. Olet nuori vielä. Tsemppiä!

Vierailija
24/24 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä kuinka monella täällä on mitään varsinaisen suurta merkitystä. Kukaan muista minun olemassaoloa 100v päästä. Tässä elämässä mä kuitenkin yritän olla hyvä ihminen muille, mutta negatiivisia ihmisiä olen karsinut jo pois. Tarkoitan ilkeitä ihmisiä, en niitä joilla on hankalaa selvitä. Mä myös sanon random kohteliaisuuksia ihmisille, joskus myös saan niitä. Tässä yks päivä alkoholisoituneen miehen näköinen tuli juttelemaan minulle ja mun äidille kaupassa että marabout on alennuksessa, ei kannata maksaa fazerista. Siinä sitten juteltiin hetki muutakin hän sanoi lopuksi että oli mukava kun joku jutteli hänelle, yleensä kun ihmiset ei edes tervehdi häntä. Noista jutuista voi ehkä löytää sen oman merkityksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi