Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! 15v pojan toistuvat rytmihäiriöt. Pelottaa!

Vierailija
26.06.2023 |

Saa niitä liikkuessa ja levätessä. Rasitus ekg on otettu, samoin tavallinen. Ja ultra. Kaikki ok. Edes lääkärit ei tiedä mistä ne tulee. Ahdistaa niin paljon. Itken kun olen yksin. Pelottaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ottanut koronarokotuksen?

Vierailija
2/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ottanut koronarokotuksen?

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla alkoi rytmihäiriöt ap 17-vuotiaana. Vielä 50v olen hengissä. Tsemppiä ap.

Vierailija
4/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Miten menee kotona ja kavereiden kanssa?

Vierailija
5/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliumin, magnesium, ubikinonin tai vastaavan puute? Stressiä elämässä?

Vierailija
6/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi teininä, nyt ikää 60. Mun kahdella lapsella on myös ja kummallakin beetasalpaajat käytössä ollut teinistä asti.

Vierailija
7/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö parituntia ennen sitä? Venytteleekö käsivarsia? Istuuko kumarassa? Nopea rasitus esim painon nosto.

Mulla tulee helposti noissa tilanteissa.

Vierailija
8/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee stressistä. Sydäntä tutkittiin jokunen vuosi sitten, eikä syytä löydetty. Ei jäänyt jäljelle kuin stressi.

Vierailija
9/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne rytmihäiriöt on siis todettu? Koska kyllähän siellä lääkäri on jotain tuohon sanonut ja jotain jatkosuunnitelmaa hoidon/seurannan suhteen tehnyt.

Vierailija
10/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaranka jos on kovin jumissa, niin sekin voi aiheuttaa rytmihäiriöitä.

Vierailija
11/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuiko ottamaan korona piikit? Niistä tullut lapsille ja nuorille paljon näitä. Katso lääkärien laatimat ohjeet esim MKR Suomi sivuilta, millä saa rokote haittoja poistettua jos pystyt yhdistää oireet mahdollisiin rokotteisiin.

Tsemppiä ja pojalle pikaista paranemista!

Tämä hörhölääkäri mainostaa omaa sivustoaan joka paikassa.

Onneksi ei tartte asioida sen vastaanotolla.

Vierailija
12/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne rytmihäiriöt on siis todettu? Koska kyllähän siellä lääkäri on jotain tuohon sanonut ja jotain jatkosuunnitelmaa hoidon/seurannan suhteen tehnyt.

Ei niitä oo saatu kiinni. Eli ei ole lääkärissä tullut sellaista. Alkoi äkillisesti treeneissä pari viikkoa sitten. Treenien jälkeen kotona tuli uusi. Lääkärissä ei mitään. Lähes päivittäin noita tulee. Välillä montakin.

Jos jostain kokee nyt stressiä niin tästä.

Vierailija
13/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä oo saatu kiinni. Eli ei ole lääkärissä tullut sellaista. Alkoi äkillisesti treeneissä pari viikkoa sitten. Treenien jälkeen kotona tuli uusi. Lääkärissä ei mitään. Lähes päivittäin noita tulee. Välillä montakin.

En tiedä asiasta, mutta itse hakeutuisin teinä erikoislääkärille yksityiselle.

Vierailija
14/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kannattaa juoda tavallisen veden sijaan kivennäisvettä, varsinkin jos urheilee.

Vierailija
15/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen erikoislääkäri ja kuvannus? Onko diagnoosia saatu, jonkinlaista. Mitä syitä rytmäreille on. Joillekin omega- ja kalaöljy voi aiheuttaa, stressi, kofeiini, levon puute, lihasjumit selässä, entä hermosto tms. Onko allergiaa. Onko hyvä niskaa tukeva tyyny? Käyttääkö nuuskaa, tupakkaa tai alkoholia tms. Onko netissä vaihtoehtoja syille, mitä elimistön kohtaa pitäisi tutkia. Tulehdusta? Entä verisuonet, kaulasuonet, nikamat.

Vierailija
16/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheutti anemia rytmihäiriöitä. Toivottavasti kaikki on hyvin!

N26

Vierailija
17/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt helteillä urheillessa alkanut, tulisi mieleen nestehukka ja suolojen puute. Juomavetee n voi lisätä hyppysellisen suolaa.

Niin kuin joillain muillakin täällä, minullakin alkoi rytmihäiriöt teininä ja edelleen on. Ei ole todettu huonolaatuisiksi eikä mitään lääkkeitä ole.

Vierailija
18/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta aiheutti. Ensin muutama vuosi beetasalpaajalla, mutta tyroksiinin kanssa ei enää tarvittu muuta lääkettä.

Vierailija
19/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli nuorena urheilijana samanlaista. Diagnoosi vaaraton "sähkövika". Sain lääkäriltä ohjeita miten sain rytmihäiriön nopeammin loppumaan. Ne auttoivat ja muutenkin häiriöt väheni aikaa myöten. Joskus voi näin keski-ikäisenäkin vielä tulla, jos jännitän kovasti.

Vierailija
20/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuiko ottamaan korona piikit? Niistä tullut lapsille ja nuorille paljon näitä. Katso lääkärien laatimat ohjeet esim MKR Suomi sivuilta, millä saa rokote haittoja poistettua jos pystyt yhdistää oireet mahdollisiin rokotteisiin.

Tsemppiä ja pojalle pikaista paranemista!

Tämä hörhölääkäri mainostaa omaa sivustoaan joka paikassa.

Onneksi ei tartte asioida sen vastaanotolla.

Miten sinulla on pokkaa haukkua ammattitaitoisia lääkäreitä hörhöiksi? Saisit hävetä. Todellisia hörhöjä ja täysin vastuuttomia tyyppejä olivat ne poliitikot, jotka hehkuttivat niitä piikkejä. Sekä muuntelivat THL:n lausuntoja. Että siinä sulle se todellinen hörhöporukka.-

Miten sinulla on pokkaa mainostaa omia sivujasi, että siellä on "lääkärien laatimat ohjeet"?