Politiikka
Hei AV jäsenet.
Olen tässä seuraillut useamman vuosikymmenen tätä suomen menoa varsinkin politiikkaa ja tuntuu että kaikki puolueet vaan ajaa omaa tai max puolueensa etua ei äänestäjien eikä varsinkaan sitä että meidän pitäisi yhdistyä kansakuntana eikä olla vastakkain. Olen kuitenkin miettinyt että en varmaankaan edes tulisi samaan kannatusta mutta haluaisin yrittää ja haluaisin luoda puolueen joka ei vain ole rikkaiden,köyhien,töissäkäyvien tai työttömien puolella vaan kaikkien puolella. Kaikkia ei voi miellyttää se on vaan fakta mutta haluaisin antaa esimerkkiä siinä että eduskuntaan mennään ajamaan kansan etua eikä omaa/puolueen ja se miten näin voisi toimia olisi se että ihmisiä ja heidän huolia ja ratkaisuja kuunneltaisiin, minä en ole sen parempi kuin kukaan muukaan mutta ei kukaan ole minua huonompikaan. Ja tässä tulee kanssa se että viisampia pitää voida kuunnella kun kyse on suomen kansasta ja miten pääsisimme eteenpäin tästä. Haluaisin kuulla teidän ihmisten mielipiteitä asiasta ja korostan tässä että en halua enkä aijo asettua mihinkään puolueeseen ehdolle kun mikään niistä ei vastaa sitä mitä toivoisin vaan luoda uuden puolueen joka ei ole mitään ääripäätä ja vastakkain asettelua vaan yhdistämistä! Kiitos puheenvuorosta.