Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua tota vinkumista tatuoinneista.

Vierailija
30.11.2024 |

Esimerkiksi minua hoiti tatuoitu kirurgi ja leikkaus sujui ongelmitta. En ymmärrä heitä jotka väittävät, että tatuoinnit vaikuttavat jotenkin ammattitaitoon. Pitäskö käydä vaikka terapiassa jos noin ahdistaa?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs

Vierailija
2/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketkä muut valittavat kuin kukkahatut jotka eivät näe nenäänsä pidemmälle ja elävät jossain pienessä kuplassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaikuta ammattitaitoon, mutta rumia on etenkin naisella.

Vierailija
4/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovat vain yököttäviä. ei missään tapauksessa yleisillä paikoilla saisi olla.

Vierailija
5/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työhö ottaja kansain välisesä suur virmassa. En ota yhtää tatuoitua työhö. Että nii. Kannattiko ottaa tatuointia?

Vierailija
6/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työhö ottaja kansain välisesä suur virmassa. En ota yhtää tatuoitua työhö. Että nii. Kannattiko ottaa tatuointia?

Voi että. Olis pitänyt harkita paremmin.

Vierailija
7/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki ihmisellä päässä kotona jos tulee muka pahoinvoivaksi jos näkee kokilla tai tarjoilijalla tatuointeja eikä sitten voi syödä sitä ruokaa. Tuollainen ihminen sitten kuvittelee olevansa ns. normaali. No ei kyllä ole vaan terapiaa tuollainen tarvitsee.

Ei tatuoinneista tarvitse tykätä, mutta normaali ihminen ei jaksa niistä välittää eikä tee mitään oletuksia ihmisistä niiden perusteella. Ei ole normaalia skitsota toisten tatuointien vuoksi, huoritella, haukkua mielenvikaiseksi jne. Aika harvassa taitaa olla ne tatuoidut jotka haukkuu tatuoimattomia, mutta sen sijaan tatuoituja haukkuvia tatuoimattomia kyllä riittää. 

Vierailija
8/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sun teksti vakuuttaakin meidät siitä, että olet ylipäätään missään töissä. :D

Vierailija
9/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole, jos olisit tietäisit että ammattitaito on ykkönen ei ulkonäkö. Ja tietäisit myös että sinunkin pomolla on tatuointeja 

Vierailija
10/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinniin ja tämäkin on pelkästään "kannattiko ottaa tatuointia" -kysymys, eikä ollenkaan "kannattaako olla ahdasmielinen mlkku" kysymys

Vierailija
11/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttavat ammattitaitoon? 

Vierailija
12/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sun teksti vakuuttaakin meidät siitä, että olet ylipäätään missään töissä. :D

Olen opiskellu Oksfordissa ja Cembridgissä. Suomi vähä päässy unohtuun.

Vierailija
13/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pilaaminen tuherruksilla on varma merkki mt-ongelmista.

Vierailija
14/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa edes kirjoittaa. :D

Vierailija
15/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ihoansa sotkea?

Vierailija
16/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työhö ottaja kansain välisesä suur virmassa. En ota yhtää tatuointi foopikkoa työhö. Että nii. Kannattiko ottaa tatuointia?

Vierailija
17/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydätkö työnhakijoita riisumaan kuinka paljon vai jopa kokonaan, että voit olla varma asiasta?

Vierailija
18/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDD

Vierailija
19/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Suomen kielen unohtumisen vuoksi et osaa kirjoittaa oikein englanninkielisiä paikkakuntia? :D 

Vierailija
20/105 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ihoansa sotkea?

Ei se ole sotkemista. Se on makuasia. Se että uskovaiset kristityt ei tykkää, on pelkkää plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan