Olemme olleet miehen kanssa naimisissa jo 5 vuotta, mutten ole koskaan tavannut hänen perhettään (käy vierailemassa yksin)
Miehen perhe ei ole koskaan käynyt meillä, saati osallistunut yhteisiin juhliin (häät, lapsen kastejuhla). Olen oudoksunut tuota miehelle, mutta hän aina vakuuttelee "sitten tapaat kun on oikea aika...". Milloinkohan on oikea aika?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ettet ole varatun kanssa yhdessä?
Kenelle hän on varattu? Perheelleen?
Nykyisessa avioliittolaissa kaksinnaiminen on este.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla kaksi vaimoa. Se ensimmäinen perhe ja sinun kanssa se toinen. Hyvin outoa ettei ole esitellyt perhettään, vaikka 5 vuotta on kulunut.
Noh vain yhden kanssa voi olla naimisissa. Eli aloittajan.
Ihan tavan suomalainen mies on, ja muuten normaali.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet ole varatun kanssa yhdessä?
Naimisissa varatun kanssa? Se kuulostaa jo erikoiselta.
Ei olisi ensimmäinen. Itseasiassa näitä on enemmän kuin uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisissa.
Minulla muuten on kaveri, jonka nousukasvaimo häpeää vanhempiaan niin paljon, ettei halua miehensä vierailevan vanhemmillaan. Miten voi akateemiselle tyhjäntoimittajalle duunaaritausta olla niin traumaattinen asia?
Oletpas kateellinen tuolle haukkumallesi vaimolle. Rumaa kieltä käytät.
Ei meistä kukaan ole voinut vanhempiaan valita, joten ei ole millään tasolla lapsen syy, että millaiset vanhemmat on. Tuo vanhempien häpeäminen (jolta tämäkin kuulostaa) kertoo enemmän häpeäjästä kuin vanhemmista.
Oletko varma, että olette virallisesti naimisissa?
Niinkuin muut sanoivat: Todennäköisesti hänellä on toinen perhe.
Vierailija kirjoitti: Oletko varma, että olette virallisesti naimisissa?
Niinkuin muut sanoivat: Todennäköisesti hänellä on toinen perhe.
Ja että vierailee siellä toisen perheen luona kun väittää vierailevansa vanhempien luona
Vierailija kirjoitti:
Onnekas olet. Minä olisin hyvin tyytyväinen jos ei tarvisi ikinä tavata vaimon perhettä.
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisissa.
Minulla muuten on kaveri, jonka nousukasvaimo häpeää vanhempiaan niin paljon, ettei halua miehensä vierailevan vanhemmillaan. Miten voi akateemiselle tyhjäntoimittajalle duunaaritausta olla niin traumaattinen asia?
Oletpas kateellinen tuolle haukkumallesi vaimolle. Rumaa kieltä käytät.
Minulla on samanlainen asiantuntijan työpaikka, parempi palkka ja enenmmän itsetehtyä omaisuutta kuin hänellä, joten mistä pitäisi olla kateellinen? Siitä, että häpeää duunarivanhempiaan?
Vierailija kirjoitti:
Puolison perhe pitää nähdä ennen häitä. Outo mies sulla.
Miksi pitäisi nähdä? En esitellyt perhettäni ennen häitä, kun asuttiin eri maissa. Olin tosi vähän perheeni kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti: Oletko varma, että olette virallisesti naimisissa? Niinkuin muut sanoivat: Todennäköisesti hänellä on toinen perhe.
Ai että ap:lle olisi järjestetty jotkin huijaushäät vai? Kuulostaa kyllä tosi epätodennäköiseltä, mutta eikös se siviilisääty näy väestötietojärjestelmästä ja sen voi sieltä varmistaa. Samoin esim. veroilmoituksessa näkyy aviopuolison tiedot.
Mua kiinnostaa tässä kovasti se, onko mies jättänyt kutsumatta perheensä mihinkään ja kertomatta asioista, vai onko kutsuttu mutta perhe ei ole tullut koskaan. Monet kommentoijat ovat olettaneet, että tilanne on miehen aiheuttama, mutta onko?
Joka tapauksessa keskustelun paikka. Tuollaiselle olisi paras olla jokin hyvä syy.
Vanhemmat pitää nähdä siksi että näkee perheen dynamiikkaa.
Molemmista sukupuolista tulee omiensa kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ap:lle olisi järjestetty jotkin huijaushäät vai? Kuulostaa kyllä tosi epätodennäköiseltä, mutta eikös se siviilisääty näy väestötietojärjestelmästä ja sen voi sieltä varmistaa. Samoin esim. veroilmoituksessa näkyy aviopuolison tiedot.
Mua kiinnostaa tässä kovasti se, onko mies jättänyt kutsumatta perheensä mihinkään ja kertomatta asioista, vai onko kutsuttu mutta perhe ei ole tullut koskaan. Monet kommentoijat ovat olettaneet, että tilanne on miehen aiheuttama, mutta onko?
Joka tapauksessa keskustelun paikka. Tuollaiselle olisi paras olla jokin hyvä syy..
Näkyykö siellä merkintä, että nimenomaan on AVIOpuoliso? Ettei pelkästään puoliso?
Oon kuullut ennenkin vastaavia tapauksia, ettei ole tavannut omaa perhettään koskaan ja aina on käynyt ilmi, että miehellä on toinen perhe ja lapsia.
Joko toinen vaimo ja perhe, josta ei ole kertonut tai pelkää, että perhe kertoo Ap:lle jotain mitä ei halua Ap:n tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat pitää nähdä siksi että näkee perheen dynamiikkaa.
Molemmista sukupuolista tulee omiensa kaltaisia.
Ei välttämättä. Ensinnäkään vanhemmat harvoin ovat kuin samasta puusta veistettyjä. Eikä minusta tullut ainakaan äitini kaltaista, uskovaista konservatiivia. Eikä isäni kaltaista vieraissavirkistyvää, tuhlailevaa uraohjusta. Eikä vaimokaan juuri muistuta vanhempiaan.
Koskaan ei ole oikea aika jos se ei ole tähänkään asti onnistunut. Itse en olisi koskaan mennyt naimisiin enkä lisääntynyt miehen kanssa jonka perhettä en ole tavannut. Olet aika naivi jos uskot että miehen perhe on ainoa asia jota hän piilottelee.
Todennäköisesti mies häpeää jotain perheessään, esim. päihde- tai mielenterveysongelmaa. Toinen vaihtoehto on, että mies tietää, että hänen perheensä ei hyväksyisi sinua. Joka tapauksessa minusta olisi ikävää, että mies ei voisi suoraan kertoa tästä.
Sama juttu, ja mies hokee että edellistenkin naisten kanssa tullut ongelmia siskonsa ym kanssa. Mies ei tietääkseni ole naimisissa toisen kanssa, koska olen yhdessä täyttänyt tietojaan jonnekin järjestelmiin mihin ne merkitään ym. On esitellyt minut vain siskon miehelle, tosin sekin niin että ei ensin kertonut kuka olen jne.
Mies kyllä on muuten salailevan oloinen ihmistyyppi.
Tulee ekana mieleen, että onko vanhemmat alkoholisteja?