MIksi tämmöistä TIS-SONTAA näytetään Suomen TV:ssä?
Ei ole pakko katsoa.
Juu- ei ole, mutta alaikäiset ja muut yksinkertaiset tiiraa silmät suurina.
Temptation Island on surullinen esimerkki siitä, miten ihmisten epävarmuuksista, parisuhdeongelmista ja konflikteista tehdään viihdettä. On vaikea ymmärtää, miksi toisten tunne-elämän romahduksia pitäisi pitää viihdyttävänä ajanvietteenä.
Lopputulos on kiusallista – ja se normalisoi ajatusta, että toisten rajojen rikkominen ja tunteilla leikkiminen ovat vain osa hauskanpitoa.
Kaikkea ei tarvitse kuvata, dramatisoida ja myydä viihteenä. Temptation Islandista jää käteen lähinnä kysymys: miksi tätä oikeastaan pitäisi näyttää kaikelle kansalle ja katsoa?
Kommentit (11)
Ylekin on sortunut tähän tirkistely/ reality "kulttuuriin".
TV-yhtiöt rahastaa näiden ohjelmaan valitttujen yksinkertaisten poloisten kustannuksella - ja toiset typerykset katsoo. Voi, voi.
Katsoisin ohjelmaa, jos sen nimi olisi Temptation Island Suomi - Suomen Iloisimmat Tytöt.
Mukavampi elämä kun ei vain ei itse välitä ja jättää katsomatta. Maailmassa on niin paljon muutakin, joka kannattaa oman elämän omistava ihminen jättää väliin tositv:n lisäksi, kuten sometähtien ja julkkisten seuraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Elämme "lopun aikoja".
Ylöstempaus lähenee
Tänne voi lähettää palautetta:
Banijay Finland Oy
Siltasaarenkatu 16, 00530 Helsinki, 7 & 6 kerros
Käyntiosoite: Säästöpankinranta 2a, 00530 Helsinki
7. kerros
+358 (0)44 987 5910
contact@banijay.fi
En ole vuosiin pitänyt antennia telkkarissa ja peruin Ruudut ym. Olen todennut että levyiltä näkyvät parhaimmat elokuvat.
Miksi lisäsit otsikkoon täytesanan? P
Itse katselen mieluummin TISsejä. ( o Y o )
Olen samaa mieltä.