Onko yleistä, että nainen on seksin suhteen se aloitteellisempi osapuoli?
Itsellä ei ainakaan kolmen parisuhteen otannalla ole aloitteellista naista osunut kohdalle. Olisi kiva välillä olla "vietävänä" ja tuntea olevansa kunnolla haluttu. Siis tyyliin "Nyt mies sitä munaa tänne ja heti." Meillä naisen saa kyllä innostumaan, mutta niin kauaa en ole ainakaan malttanut odottaa, että nainen "ottaisi" minut.
Kertokaa, jos teillä on aloitteellinen nainen ja miten se ilmenee?
Kommentit (15)
Olen ollut hyvinkin aloitteellinen. Enää en viitsi, kun tiedän jo etukäteen tulevani torjutuksi (huono hetki, väsyttää, "eikö sulla muu ole mielessä") ja tulee vain paha mieli itselle.
-N46
Ja hahahahaa, aloitteellinen nainen :)
Päivän paras läppä!
Naisethan vaan odottaa, että heidät vietellään ja/tai otetaan.
Nainen on aloitteellinen ja halukas ottamaan miehen kun mies on sen arvoinen. Olen saanut nauttia halukkaasta ja vaativasta naisesta koko ikäni. Ei toki poista sitä seikkaa ettenkö olisi halunnut pitää itseäni sen arvoisena miehenä ja tehnyt sen eteen.
Itselläni ei ole kokemusta haluttomista naisista.
Vaimo oli aloitteellinen vain silloin, kun halusi raskaaksi, muuten ei anna seksiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aloitteellinen ja halukas ottamaan miehen kun mies on sen arvoinen. Olen saanut nauttia halukkaasta ja vaativasta naisesta koko ikäni. Ei toki poista sitä seikkaa ettenkö olisi halunnut pitää itseäni sen arvoisena miehenä ja tehnyt sen eteen.
Itselläni ei ole kokemusta haluttomista naisista.
Eikä kokemusta naisista yleensäkään. Lisäksi halukas nainen on märkä. Sun vaimosi taasen on kuiva kun Saharan autiomaa.
Jos uskaltaisit olla vaimollesi rehellinen, niin olisikohan se vielä halukas. Tähän liittyy vahvasti Jelly Jortikka ja sun perseesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hyvinkin aloitteellinen. Enää en viitsi, kun tiedän jo etukäteen tulevani torjutuksi (huono hetki, väsyttää, "eikö sulla muu ole mielessä") ja tulee vain paha mieli itselle.
-N46
Suurin osa miehistä kokee tuota jatkuvasti, lisänä vielä pelko, että nainen vielä loukkaantuu esim. miehen vonkaamisesta tai sen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N46
Suurin osa miehistä kokee tuota jatkuvasti, lisänä vielä pelko, että nainen vielä loukkaantuu esim. miehen vonkaamisesta tai sen puutteesta.
Minulla on ollut exiä (miehiä), jotka eivät koskaan seksiin minun aloitteestani suostuneet. Ihan tavallista miesten vallankäyttöä, jolla yritetään murtaa naisen seksuaalinen itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N46
Suurin osa miehistä kokee tuota jatkuvasti, lisänä vielä pelko, että nainen vielä loukkaantuu esim. miehen vonkaamisesta tai sen puutteesta.Minulla on ollut exiä (miehiä), jotka eivät koskaan seksiin minun aloitteestani suostuneet. Ihan tavallista miesten vallankäyttöä, jolla yritetään murtaa naisen seksuaalinen itsetunto.
Ihanko oikeasti on noin tyhmiä miehiä, että varta vasten eivät halua halukasta naista. Itse taas halusin vahvistaa vaimon itsetuntoa ja seksihaluja lupaamalla, että olen aina valmis milloin tahansa seksiin kun hän haluaa. Pitänyt siitä myös kiinni. Tästä nauttinut nyt kohta 50 vuotta ja naitu kaikki vuodet, varsinkin ekat kymmenet säännöllisesti kuin kanit. Olen saanut pillua niin paljon kuin olen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N46
Suurin osa miehistä kokee tuota jatkuvasti, lisänä vielä pelko, että nainen vielä loukkaantuu esim. miehen vonkaamisesta tai sen puutteesta.Minulla on ollut exiä (miehiä), jotka eivät koskaan seksiin minun aloitteestani suostuneet. Ihan tavallista miesten vallankäyttöä, jolla yritetään murtaa naisen seksuaalinen itsetunto.
Ihanko oikeasti on noin tyhmiä miehiä, että varta vasten eivät halua halukasta naista. Itse taas halusin vahvistaa vaimon itsetuntoa ja seksihaluja lupaamalla, että olen aina valmis milloin tahansa
Ou jee Pate, Anna meille melaa!
Tosin vaimon pitää ilmottaa asiasta kuusi tuntia ennen h-hetkeä, että Paavo saa seipäänsä pystyyn. Ja huolehtia liukkarin riittävyydestä. Sitä teillä meneekin saman verran kun hifkin futiskannattajalla kaljaa viikossa.
Milloin viimeeksi olen muuten nähnyt kiimaa valuvan pillun? 2010-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo oli aloitteellinen vain silloin, kun halusi raskaaksi, muuten ei anna seksiä ollenkaan.
Mulla sama, mutta onneksi rakastajatar on aloitteellinen
Nainen on aktiivinen osapuoli torppaamaan ja vesittämään kaiken seksiin liittyvän.
Olen aloitteellinen seksiin, mutta itse seksissä haluan tulla otetuksi. Minulle se aloite meinaa siis sitä, että minä viettelen miehen ottamaan minut. Ei sitä, että mies vaan makaisi palveltavana kun minä hyppään satulaan ja hoidan hommat.
Tuskin on yleistä että nainen on aktiivimpi. Mutta meillä näin on. Syynä on kylläkin se, että minun aikaisemmat aloitteet on liian monta kertaa torpattu ja olen jättänyt ne väliin. Siispä vaimoni tekee ehdotukset kerran viikossa. Itse en ole kieltäytynyt vaikkei aina kiinnostakaan juuri sillä hetkellä.
Nuorena ja seurusteluaikana vaimo ei ollut aloitteellinen . Eikä myöskään keski- iällä mutta nyt yli 60v onkin hyvin aloitteellinen . Naisia ei oikein mies voi ymmärtää. Mutta hyvä näinkin.