olen tavannut upean mutta VARATUN ihmisen. mitä teen?
On nyt tavattu muutaman kerran, mutta hän on tahollaan naimisissa ja lapsiakin on. Selvä ihastus on molemminpuolista ja ollaan juteltu kaikesta, vietetty aikaa yhdessä, mutta mitään sellaista ei olla tehty, mikä rikkoisi rajat. Nyt mietin että mitä teen, perhettä enkä mitään muutakaan en halua rikkoa, mutta tämä ihminen tuntuu vaan niin hyvältä. Itse ajattelin niin, että hän tekee omat valintansa, enkä siihen puutu. Mutta olisko täältä jotain neuvoa tai näkökulmaa asiaan?
Kommentit (69)
Aika huonosti on asiat jos ei vapaata ihmistä löydä, saa...
Anna mennä vaan. Kerran täällä eletään ja jokainen on vastuussa vain omasta onnestaan.
Et sinä AP ole vastuussa toisten tekemisistä, ei millään filosofialla. Pidät huolen omista asioista ja se toinen vastaa omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet jo varattuja joten ne napataan aviovuoteesta! Lyöt kiilaa parisuhteeseen ja nappaat 😎
Ajattelin että aloittaja on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen miehelle selviää tuo teidän homma veikkaan, että hän ei sitä ystävyyttä kelpuuta. Ei voi olla varma, etteikö tunteet syttyisi enemmän ja pysyykö teidän juttu ystävyytenä.
Ei kaikki naiset ole hullun mustasukkaisia ja pidä miestä nyrkin välissä. Itselläni on ystävänä mies jolle voin soittaa aina, kun tulee paha paikka. Saatamme puhua tuntikausia jaminä saatan itkeä ja mies lohduttaa minua parhaansa mukaan. Kuulen tosinaan kuinka avovaimonsa käy jotain juttelemassa miehelle ja eikä siinä mitäänsotaa synny. Mustasukkaisuus on sairasta, koska itselle hyviä ihmisiä on vaan niin vähän.
Mutta mies on mustasukkainen vaimostaan johon aloittaja on ihastunut. Siis kun puhuit mustasukkaisista naisista.
Ei muuta kuin fuck that bitch, mutta jätä se siihen. Jos se ei petä sinun kanssasi niin sitten se etsii jonkun toisen. Mutta varsinaiseen parisuhteeseen älä ala, nainen pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä voi muutakaan sanoa, kuin että unohda koko homma. Älä vie enää hommaa pidemmälle äläkä ehdota uusia tapahtumisia, vaikka mieli tekisi. Itse samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, sähläsin varatun naisen kanssa 6kk. Olen rakastunut häneen, hänelläkin tunteita, mutta ei hän kuitenkaan halua erota miehestään. Ja ymmärrän kyllä, heillä lapsiakin. Meidän homma meni liian pitkälle. Olisi vain pitänyt alusta asti pysyä erossa, mutta tilanne vei pahemman kerran mukanaan.
Ehkä joskus meistä voi tulla vielä jotain, jos eroavat. Mutta nyt täytyy vaan koittaa unohtaa.
Urpå
Mä oon myös huomannut että työpaikalla korkeassa asemassa oleva upea mies on jo jonkin aikaa kiinnittänyt minuun huomiota. Hyvin ujosti, mikä ei ole hänelle kai ominaista, mutta vähitellen rohkeammin. En ollenkaan laittaudu töihin joten olen hämilläni, tosin hän on ohimennen nähnyt minut työn ulkopuolella hittikunnossa, mutta vain kerran ja siitä on aikaa. Minua lähinnä pelottaa. Olen turvallisessa parisuhteessa ja jos annan tuolle miehelle edes pikkusormen, niin se on menoa ja vauhdilla. Niinpä yritän kyyristyä vaan pienemmäksi, mutta ei tunnu auttavan..
Jos tämä henkilö olisi varattu ilman lapsia, tilanne olisi ihan toinen. Mutta lasten ollessa kuvioissa mukana, sun pitää varautua jouluun ja muihin juhlspyhiin, synttäreihin, mahdolliseen vuoroviikkosysteemiin, lomiin, eli lasten läsnäoloon suhteessanne. Jos tulet heidän kanssaan hyvin toimeen, tilanne saattaa olla parhaimmillaan siedettävä, mutta jos lapset (ymmärrettävästi) reagoivat vanhempien eroon voimakkaasti, eivätkä hyväksy sua, voi olla aikamoinen helvetti edessäsi. Puolisosi ei ole koskaan todella sun, vaan sen entisen perheensä kuitenkin hyvin paljon myös. Ehkä se tuleva ex-puolisokin tarvitsee apua ja tukea. Voi olla vaikka mikä tilanne edessä. Joten mieti sataan kertaan, lähdetkö tällaiseen elämään.
Paljonko teillä on ikää?Jos kovin nuoria olette.
Niin lopettaisin.Mutta jos ikää miettisin.
Ei voi montakertaa olla mahdollisuuksia.
Elä menee nopeasti ohi.
Etsit vapaan. Varattu on varattu.
Lapset vihaisi sua loppuelämäs, sitäkö haluat? Pettäjä, olet jo pettänyt tunnetasolla. Moukkamaista, hyi!
Kysy hänen vaimoltaan ja lapsiltaan. He tuntevat miehen, me täällä ei tunneta.
Vaimo osaa varmasti neuvoa.
Ukkomiehet ovat helpoin saalis. Jätä rauhaan!
Jos olet itse sinkku voit tehdä mitä lystää. Miehen oma valinta, kuinka toimii suhteissaan ja mitä tekee. Mutta mieti nyt kahdesti haluatko uusperhettä, harvemmin ne pidemmän päälle onnellisesti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet jo varattuja joten ne napataan aviovuoteesta! Lyöt kiilaa parisuhteeseen ja nappaat 😎
Ajattelin että aloittaja on mies.
Mies tai nainen niin parisuhteesta se kumppani napataan.
Ikää on 40 about molemmilla. Ja yksi lapsi on itselläkin, että ei ne mahdollisesti mukana tulevat lapset nyt mikään taakka automaattisesti olisi. Mutta uusperheestä ei ole kokemusta, että saattaa mennä huonostikin.
Mutta kuten täälläkin tullut esille, niin ehkä ystävänä voisi olla hyvä jatkaa ja yrittää olla välttämättä liikoja siitä valtavasta vetovoimasta.
Nää on niin nähty