Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tavannut upean mutta VARATUN ihmisen. mitä teen?

Vierailija
29.11.2024 |

On nyt tavattu muutaman kerran, mutta hän on tahollaan naimisissa ja lapsiakin on. Selvä ihastus on molemminpuolista ja ollaan juteltu kaikesta, vietetty aikaa yhdessä, mutta mitään sellaista ei olla tehty, mikä rikkoisi rajat. Nyt mietin että mitä teen, perhettä enkä mitään muutakaan en halua rikkoa, mutta tämä ihminen tuntuu vaan niin hyvältä. Itse ajattelin niin, että hän tekee omat valintansa, enkä siihen puutu. Mutta olisko täältä jotain neuvoa tai näkökulmaa asiaan?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista kaikille. Ajattelin itse, että ystävä voin olla, jos sellainen sopii, mutta pidemmälle en mene. Miksi juttelussa tai yhteisessä tekemisessä olisi mitään väärää?

AP

Koska sä olet ihastunut, niin kyse ei ole ystävyydestä.

Vierailija
22/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet jo varattuja joten ne napataan aviovuoteesta! Lyöt kiilaa parisuhteeseen ja nappaat 😎

Mies on helppo ottaa mutta jos pettää kerran, pettää toisenkin kerran. 

Ap on lapsellinen trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jos kyse on molemminpuoleisesta sielunkumppanuudesta. Kun epävarmuus syttyy, ei kuitenkaan enää pysty täydellä tunteella panemaan nyxää 

Vierailija
24/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti ihmiset eroaa. Nekin, joiden ei ikinä uskonut päätyvän siihen ja se voi tapahtua yllättävänkin nopeasti. Itse siis antaisin mennä virran mukana, enkä ajattelisi niin syvällisesti. 

Vierailija
25/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet jo varattuja joten ne napataan aviovuoteesta! Lyöt kiilaa parisuhteeseen ja nappaat 😎

Pettäjän voi parantaa. Naiset antaa pettämisen anteeksi.

Vierailija
26/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa vielä: en tarvitse parisuhdetta tämän ihmisen kanssa, vaikka kuinka ihanalta tuntuukin. Siis sillä hinnalla millä tästä olisi maksettava. Uusperhe ja lapset sopisivat minulle kyllä, mutta ei että minun vuokseni olisi rikottu suhde.

Jos saisin tämän ihmisen pitää edes ystävänä, olisi se kun lottovoitto tässä maailmassa missä hyviä ihmisiä tuntuu olevan aivan liian vähän. Tai ainakaan ne ei osu omalle kohdalle.

Vierailija
27/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin aikanani ukkomieheen ja en halunnut olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Kuulin 2 vuotta myöhemmin, että hän oli yllättäen eronnut ja seurusteli uuden naisen kanssa. Meni 6kk ja törmäsimme kaupassa. Silloin en enää pidätellyt, koska mieskin oli jäänyt ajattelemaan aikanaan minua, mutta luuli kylmän käytökseni olevan minun puoleltani muuta.  Nyt on oltu 23 vuotta yhdessä ja kaikki tuntuu oikealta. Entinen vaimokin, jonka kanssa oli naimisissa kun nähtiin ekan kerran, on onnellisesti uudesti naimisissa ja olemme hyviä ystäviä kaikki. 

Vierailija
28/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppuun vaan kunnon prässillä 👍

Vierailija
29/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisen miehelle selviää tuo teidän homma veikkaan, että hän ei sitä ystävyyttä kelpuuta. Ei voi olla varma, etteikö tunteet syttyisi enemmän ja pysyykö teidän juttu ystävyytenä.

Vierailija
30/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vihannes,a

Vierailija
31/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Jos ihastus tuntuu molemminpuoliselta, mikä estää häntä tai sinua ihastumasta toisiin ihmisiin, vaikka hän eroaisi ja menisi sinun kanssasi naimisiin? Jos hän on nyt naimisissa ja on ihastunut sinuun, ja sinä häneen, vaikka tiedät että hän on naimisissa ja hänellä on lapsia, vaikka te menisitte naimisiin, hän jatkaa ihastumista toisiin naisiin ja sinäkin varmasti ihastut toisiin miehiin. Tällainen on aivan järkyttävää. Katso. Pois. On muitakin hyviä ja mukavalta tuntuvia miehiä. SINKKUJA.

Vierailija
32/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kyselet, oikeasti. Tiedät, mikä on väärin. Tiedät seuraukset. Tiedät houkutuksen. Ei täällä kukaan päästä sinua omasta vastuustasi. Itse joudut vastustamaan houkutusta ja suuntaamaan muualle tai itse otat vastuun teostasi ja seurauksista.

Vierailija
33/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisen miehelle selviää tuo teidän homma veikkaan, että hän ei sitä ystävyyttä kelpuuta. Ei voi olla varma, etteikö tunteet syttyisi enemmän ja pysyykö teidän juttu ystävyytenä.

Ei kaikki naiset ole hullun mustasukkaisia ja pidä miestä nyrkin välissä. Itselläni on ystävänä mies jolle voin soittaa aina, kun tulee paha paikka. Saatamme puhua tuntikausia jaminä saatan itkeä ja mies lohduttaa minua parhaansa mukaan. Kuulen tosinaan kuinka avovaimonsa käy jotain juttelemassa miehelle ja eikä siinä mitäänsotaa synny. Mustasukkaisuus on sairasta, koska itselle  hyviä ihmisiä on vaan niin vähän. 

Vierailija
34/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty niin monet vastaavat... ja sit se uusi suhde latistuu siinä missä ne aiemmatkin.  Tulee vaan turhan monta särkynyttä ihmistä näissä.... 😥

Vierailija
35/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole hullun mustasukkaisia ja pidä miestä nyrkin välissä. Itselläni on ystävänä mies jolle voin soittaa aina, kun tulee paha paikka. Saatamme puhua tuntikausia jaminä saatan itkeä ja mies lohduttaa minua parhaansa mukaan. Kuulen tosinaan kuinka avovaimonsa käy jotain juttelemassa miehelle ja eikä siinä mitäänsotaa synny. Mustasukkaisuus on sairasta, koska itselle  hyviä ihmisiä on vaan niin vähän. 

Ja tarkennan vielä, että mitään seksuaalista välillämme ei ole, ei flirttiä tai mitään. Mies puhuu kauniisti avovaimostaan ja asian aiheet on aina sellaisia, että niistä ei voisi kukaan päätellä mitään vikittelyä. 

Vierailija
36/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista kaikille. Ajattelin itse, että ystävä voin olla, jos sellainen sopii, mutta pidemmälle en mene. Miksi juttelussa tai yhteisessä tekemisessä olisi mitään väärää?

AP

Kysypä miehen vaimolta onko hänelle OK, että tapailette usein ja vietätte paljon aikaa yhdessä? Kysy samalla myös missä mies on kertonut vaimolle olleensa silloin olette tapailleet.

Vierailija
37/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee hieman rivien välistä, niin eikö me kaikki haluta löytää se oikea? Ja jos se sattuu kohdalle, niin minkä sille voi oli sitten varattu tai ei. Meillä kaikilla on vain yksi elämä. Miten tuntuu, että moni kommentoija kommentoi vain siltä kannalta, että joku sosiaalinen normisto sanoo, ettei voi varattuun ihastua. Mutta kun tai jos se sattuu omalle kohdalle, niin olisko maailma siinä vaiheessa niin mustavalkoinen? Niinpä, sitä minäkin. :-)

Vierailija
38/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä vaan. 

Ei se sinun vastuulla ole toisten eroamiset.

Et tee mitään väärää.

Olen itse touhuillut paljonkin varattujen naisten kanssa, enkä koe että jotakin väärin tekisin. Enhän minä varattu ole vaan vastapuoli. 

Vierailija
39/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla varma, mutta mistä tässä elämässä voi muutenkaan olla varma?

Vierailija
40/69 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjän voi parantaa. Naiset antaa pettämisen anteeksi.

Kenenkään ei tarvitse tai kuulu antaa mitään pettämistä anteeksi. Mutta tässä tapauksessa AP ei nyt ole tehnyt miehen kanssa vielä mitään "pettämistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan