Tulin ghoustatuksi ja se sattuu
Tapailemani mies ei vaan enää ottanut yhteyttä. Tapasimme sitä ennen kun oli mahdollista, miehellä oli omia menoja ja lapset, joten kovin usein ei aina pystytty näkemään. Loppuaikoina olin aktiivisempi, ehdottelin tekemisiä ja tapaamisia enemmän kuin hän. Hänellä oli aina jotain muuta. Hän kuitenkin lupaili että keksitään jotain yhdessä ja kertoi odottavansa näkemistäni. Ajattelin antaa hänelle tilaa ja tehdä seuraava siirto. En laittanut viestiä. Hänestä ei ole kuulunut mitään useaan viikkoon. Oon niin rikki, itkettää. Miksi pitää toimia näin. Tunsimme toisemme jo ennen kuin aloimme tapailla enkä olisi ikinä uskonut että hän voi toimia näin. Miksi ei voi suoraan sanoa jos ei kiinnosta. Ollaan kuitenkin aikuisia ihmisiä. Tuntuu todella pahalta. Miten osaisin päästä tästä eteenpäin, tuntuu että pyöritän tätä vain mielessäni. Haluaisin päätöksen.. Sydän on rikki.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Aika rumaa hakea vielä sääliä kun ensin "tapailee" varattua perheellistä miestä. Sitten ruikuttaa jälkikäteen kun hän on toiminut sinua kohtaan väärin. Niin makaa kuin petaa.
Mistä teitä ameeboita oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että juttu kuivui kasaan. Et kuitenkaan kerro aloituksessa mitään sellaista, mistä voisi ajatella miehen tehneen jotakin väärin. Jos molempia ei kiinnosta tavata, sitten tapaamista ei synny, ja se kertoo kaiken tarvittavan.
Eikö se nyt ollut ihan selvää: mies ei kertonut ettei kiinnosta vaikka oli antanut ymmärtää muuta eikä vain enää ottanut yhteyttä.
Ei kenelläkään ole velvollisuutta ottaa sinuun yhteyttä tai kertoa, ettei seuraasi kaivata enää. On ihan normaalia, että ihmissuhteet katkeavat tällaiseen yleiseen kiinnostuksen puutteeseen, eikä siinä ketään vastaan ole rikottu.
Ei ole normaalia normaaleissa piireissä. En tiedä, missä luolassa elät.
Itse en voi ottaa yhteyttä koska olen nainen.
Ap
Tiedän miltä tuntuu, mullakin on kokemus eronneesta miehestä jolla lapsia (itsellä myös mutta täysikäisiä). Oli olevinaan tosi ihastunut, oltiin nähty useaan otteeseen ja sovittiin treffit. No, treffiaika lähestyi eikä miehestä kuulunut mitään. Kysyin sitten että eikö meidän pitänyt nähdä niin silloin mies sanoi että kiinnostus yhtäkkiä meni.
Mun mielestä tuokin on ghostausta? Sanoin että olisin arvostanut todella jos olisi sanonut suoraan itse enkä olisi joutunut kyselemään perään. Oma ihastus onneksi kuoli saman tien siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene ,inceli, takaisin sinne mistä tulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta kuulosta niinkään ghostaamiselta kuin siltä, että tapailu vaan jää, koska kiinnostusta ei ole tarpeeksi. Samalla lailla voi käydä kaverisuhteiden kanssa. Yhteydenpito harventuu ja lopulta loppuu.
Mitä ghoustaus on? Olen ymmärtänyt että se on juuri tätä, jätetään vaan toinen ottamatta yhteyttä. No oli mitä tahansa niin onko miehen toiminta oikein ja reilua? Ihan kuin en olisi ollut hänelle mitään. On tosi vaikea ymmärtää miksi näin toimii. Jätetään asia vain kellumaan.. Ap
Jos asia vaivaa sinua, niin mikset lähetä hänelle viestiä ja kysy, kiinnostaako häntä vielä vai oliko tämä tässä. Ja että kysyt, koska haluat tietää, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi naiseus estää yhteydenoton?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei ollut mun kirjoittama kommentti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että juttu kuivui kasaan. Et kuitenkaan kerro aloituksessa mitään sellaista, mistä voisi ajatella miehen tehneen jotakin väärin. Jos molempia ei kiinnosta tavata, sitten tapaamista ei synny, ja se kertoo kaiken tarvittavan.
Eikö se nyt ollut ihan selvää: mies ei kertonut ettei kiinnosta vaikka oli antanut ymmärtää muuta eikä vain enää ottanut yhteyttä.
Ei kenelläkään ole velvollisuutta ottaa sinuun yhteyttä tai kertoa, ettei seuraasi kaivata enää. On ihan normaalia, että ihmissuhteet katkeavat tällaiseen yleiseen kiinnostuksen puutteeseen, eikä siinä ketään vastaan ole rikottu.
Ei ole normaalia normaaleissa piireissä. En tiedä, missä luolassa elät.
Ehkä romanttisissa suhteissa on ollut tapana ilmoittaa, että olemme liian erilaisia, emme sovi yhteen jne. Mutta esim. ystävyyssuhteita ei yleensä ole lopetettu ilmoituksella, vaan ne ovat vain hiipuneet.
Onko ghostaukselle suomenkielistä sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen oikeasti sattuu, vaikka samalla ghostaisi koko suvun ja sukulaisten aviopuolisot. Vaimoni naispuolinen sukulainen ghostasi kerralla koko porukan vähääkään kertomatta syytä. Kielsi äitiäänkin sanomasta hänestä mitään.
Eniten se sattui vaimoni siskoon, joka oli ollut hänen kanssaan hyvä ystävä, toiseksi eniten minuun, joka myös olin paljon tekemisissä hänen kanssaan ja pidin häntä hyvänä ystävänä.
Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta joukkoghostaamisesta? Minkälaisia syitä voi olla? Kynis.mies
Villi veikkaus että sille naiselle alkoi kehittyä tunteita sinua kohtaan, samanlainen villi veikkaus että sinulla myös häntä kohtaan.
Ghostaamisesta pitäisi tehdä rangaistavaa, vähintään sakot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi epänormaalia ettei sitä pysty toiselle kertomaan. Mielestäni siinä leikitään toi
Edelleen: et sinäkään laittanut viestiä, joten olet itse toiminut yhtä väärin/oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen oikeasti sattuu, vaikka samalla ghostaisi koko suvun ja sukulaisten aviopuolisot. Vaimoni naispuolinen sukulainen ghostasi kerralla koko porukan vähääkään kertomatta syytä. Kielsi äitiäänkin sanomasta hänestä mitään.
Eniten se sattui vaimoni siskoon, joka oli ollut hänen kanssaan hyvä ystävä, toiseksi eniten minuun, joka myös olin paljon tekemisissä hänen kanssaan ja pidin häntä hyvänä ystävänä.
Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta joukkoghostaamisesta? Minkälaisia syitä voi olla? Kynis.mies
Villi veikkaus että sille naiselle alkoi kehittyä tunteita sinua kohtaan, samanlainen villi veikkaus että sinulla myös häntä kohtaan.
Panepa numeroilla 1 - 100, miten todennäköisenä pidät 'villiä veikkaustasi'. 1 = erittäin epätodennäköinen, 100 = liki varma. Kynis.mies
Kyl sä pärjäät, aina. 💜 Mulle tuli mieleen kun joku yrittäjä selitti videolla että turpiin on tullut niin hemmetisti, aivan käsittämättömän paljon, mutta joka ikinen kerta yritti uudestaan kun oli nuollut haavansa. Lopulta se sitten kannatti, kaikki ne unettomat yöt. Muistelen tuota välillä omassa elämässäni kun vaikeuksia on ollut yhdelle ihmiselle kyllä paljon. Loppuun saakka, niin kauan kuin henki pihisee, yritetään. En luovuta ikinä mitä tahansa tapahtuu. Älä luovu sinäkään unelmistasi, usko että selviydyt, ole rohkea ja yritä peloista huolimatta. Nyt on aika surra mutta vielä se helpottaa.