Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin ghoustatuksi ja se sattuu

Vierailija
29.11.2024 |

Tapailemani mies ei vaan enää ottanut yhteyttä. Tapasimme sitä ennen kun oli mahdollista, miehellä oli omia menoja ja lapset, joten kovin usein ei aina pystytty näkemään. Loppuaikoina olin aktiivisempi, ehdottelin tekemisiä ja tapaamisia enemmän kuin hän. Hänellä oli aina jotain muuta. Hän kuitenkin lupaili että keksitään jotain yhdessä ja kertoi odottavansa näkemistäni. Ajattelin antaa hänelle tilaa ja tehdä seuraava siirto. En laittanut viestiä. Hänestä ei ole kuulunut mitään useaan viikkoon. Oon niin rikki, itkettää. Miksi pitää toimia näin. Tunsimme toisemme jo ennen kuin aloimme tapailla enkä olisi ikinä uskonut että hän voi toimia näin. Miksi ei voi suoraan sanoa jos ei kiinnosta. Ollaan kuitenkin aikuisia ihmisiä. Tuntuu todella pahalta. Miten osaisin päästä tästä eteenpäin, tuntuu että pyöritän tätä vain mielessäni. Haluaisin päätöksen.. Sydän on rikki. 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo minusta kuulosta niinkään ghostaamiselta kuin siltä, että tapailu vaan jää, koska kiinnostusta ei ole tarpeeksi. Samalla lailla voi käydä kaverisuhteiden kanssa. Yhteydenpito harventuu ja lopulta loppuu.

Mitä ghoustaus on? Olen ymmärtänyt että se on juuri tätä, jätetään vaan toinen ottamatta yhteyttä. No oli mitä tahansa niin onko miehen toiminta oikein ja reilua? Ihan kuin en olisi ollut hänelle mitään. On tosi vaikea ymmärtää miksi näin toimii. Jätetään asia vain kellumaan.. Ap

Minun mielestäni ghostaaminen on sitä, että on sovittu treffit, mutta sitten se toinen ei ilmaannu paikalle, ei laita viestiä, eikä vastaa mihinkään yhteydenottoon. Tekee ns. katoamistempun. Se, ettet saa toiselta viestiä pariin viikkoon, on nä

Riippuu varmaan ihmissuhteesta. Tietyissä suhteissa minä olen aina aloitteellinen, toisissa taas se toinen, kolmansissa menee aika tasan. Minulle erilaiset dynamiikat ovat aina olleet okei, mutta jos tarvitset toiselta sitä, että myös hän ehdottelee säännöllisesti yhteistä tekemistä, kyselee kuulumisia ja niin edelleen, eipä siinäkään mitään vikaa ole. Aina ei kaikkien kanssa natsaa.

Vierailija
22/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei koskaan petä. Olin 100% varma että ap saa toinen toistaan epäempaatisempia ja inhottavimpia vastauksia. 

Yksinäiset tietävät, että tuollainen sattuu ja paljon. Kun vihdoin uskaltaa ajatella, että yksinäiset päivät on ohi ja on tavannut jonkun ja käy noin.. ja kun noin käy toistamiseen se on death by thoudand cuts.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että AP kärsii yksinäisyydestä?

Vierailija
24/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että unohdat koko miehen. Sillä ei selvästikään ole tunteita sua kohtaan ja sä taas haluaisit enemmän. Ette ole samalla aaltopituudella ja satutat vain itseäsi jos jatkat sen tapailemista. 

En jatka tapailemista enkä ota yhteyttä muutenkaan. Kerran satutettu hänen taholtaan ja toista kertaa ei tule. Ap

Vierailija
25/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tällaanen uhriutuminen ole jo pois muodista? kun pelaa pelejä, tulee pelatuksi. itse jätiti ottamatta yhteyttä. ja kun toinen tekee samoin, olet goustattu ja misogyynin uhri. vai mitä?

Vierailija
26/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että unohdat koko miehen. Sillä ei selvästikään ole tunteita sua kohtaan ja sä taas haluaisit enemmän. Ette ole samalla aaltopituudella ja satutat vain itseäsi jos jatkat sen tapailemista. 

En jatka tapailemista enkä ota yhteyttä muutenkaan. Kerran satutettu hänen taholtaan ja toista kertaa ei tule. Ap

👍

Vierailija
27/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av ei koskaan petä. Olin 100% varma että ap saa toinen toistaan epäempaatisempia ja inhottavimpia vastauksia. 

Yksinäiset tietävät, että tuollainen sattuu ja paljon. Kun vihdoin uskaltaa ajatella, että yksinäiset päivät on ohi ja on tavannut jonkun ja käy noin.. ja kun noin käy toistamiseen se on death by thoudand cuts.

Osasit pukea tunteitani sanoiksi. Kiitos. Ap 

Vierailija
28/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös tällaanen uhriutuminen ole jo pois muodista? kun pelaa pelejä, tulee pelatuksi. itse jätiti ottamatta yhteyttä. ja kun toinen tekee samoin, olet goustattu ja misogyynin uhri. vai mitä?

Mene, inceli, takaisin sinne mistä tulit.

Vierailija
29/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että juttu kuivui kasaan. Et kuitenkaan kerro aloituksessa mitään sellaista, mistä voisi ajatella miehen tehneen jotakin väärin. Jos molempia ei kiinnosta tavata, sitten tapaamista ei synny, ja se kertoo kaiken tarvittavan.

Vierailija
30/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista viesteistä ja myötätunnosta. Ehkä tämä tästä ajan kanssa.. Mutta varmasti on jatkossa vaikeampi taas uskaltaa uuteen suhteeseen ja luottaa... Ap

Vierailija
31/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että juttu kuivui kasaan. Et kuitenkaan kerro aloituksessa mitään sellaista, mistä voisi ajatella miehen tehneen jotakin väärin. Jos molempia ei kiinnosta tavata, sitten tapaamista ei synny, ja se kertoo kaiken tarvittavan.

Eikö se nyt ollut ihan selvää: mies ei kertonut ettei kiinnosta vaikka oli antanut ymmärtää muuta eikä vain enää ottanut yhteyttä. 

Vierailija
32/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ollut ihan selvää: mies ei kertonut ettei kiinnosta vaikka oli antanut ymmärtää muuta eikä vain enää ottanut yhteyttä. 

Ei kenelläkään ole velvollisuutta ottaa sinuun yhteyttä tai kertoa, ettei seuraasi kaivata enää. On ihan normaalia, että ihmissuhteet katkeavat tällaiseen yleiseen kiinnostuksen puutteeseen, eikä siinä ketään vastaan ole rikottu.

Vierailija
33/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi oo ghostausta

Suhde vaan kuoli.luonnillosesti

Vierailija
34/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on varattu ja hänellä on lapsia, et tietenkään ole mikään ykkönen miehen elämässä. Miksi aloitat tuommoisia suhteita. Miehet käyttää seksuaalisesti vaan helposti hyvälseen. Lopettaa sitten, kun ei enää kiinnosta, ulkonäkö ei miellytä tai kiihota tarpeeksi. 

Vierailija
35/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sitoutumiskyvyttomat sitoutuvat lapsiinsa liikaa. Eika heista ole mihinkaan niin kauan kuin lapset ovat pienia. Joskus se yksinaisyys sitten koittaa.

Vierailija
36/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumaa hakea vielä sääliä kun ensin "tapailee" varattua perheellistä miestä. Sitten ruikuttaa jälkikäteen kun hän on toiminut sinua kohtaan väärin. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
37/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole velvollisuutta ottaa sinuun yhteyttä tai kertoa, ettei seuraasi kaivata enää. On ihan normaalia, että ihmissuhteet katkeavat tällaiseen yleiseen kiinnostuksen puutteeseen, eikä siinä ketään vastaan ole rikottu.

Minusta on tosi epänormaalia ettei sitä pysty toiselle kertomaan. Mielestäni siinä leikitään toisen tunteilla silloin. Tässä tapauksessa ainakin minun. Ap

Vierailija
38/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rumaa hakea vielä sääliä kun ensin "tapailee" varattua perheellistä miestä. Sitten ruikuttaa jälkikäteen kun hän on toiminut sinua kohtaan väärin. Niin makaa kuin petaa.

Mies ei ollut varattu vaan eronnut ja sinkku. Ap

Vierailija
39/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaaminen on sitä ettei vastaa viestiin. Jos kumpikaan ei laita viestiä tai ota muuten yhteyttä niin se on vain saamattomuutta.

Vierailija
40/56 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen oikeasti sattuu, vaikka samalla ghostaisi koko suvun ja sukulaisten aviopuolisot. Vaimoni naispuolinen sukulainen ghostasi kerralla koko porukan vähääkään kertomatta syytä. Kielsi äitiäänkin sanomasta hänestä mitään.

Eniten se sattui vaimoni siskoon, joka oli ollut hänen kanssaan hyvä ystävä, toiseksi eniten minuun, joka myös olin paljon tekemisissä hänen kanssaan ja pidin häntä hyvänä ystävänä.

Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta joukkoghostaamisesta? Minkälaisia syitä voi olla?  Kynis.mies