Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörrömatot

22.02.2007 |

Ei nyt ihan lastentarvike taida mattto olla, mutta lapsiperheeseen sellaista tarvittaisiin... eli siis olen miettinyt olohuoneeseen ns. pörrömattoa.

Kierretty on isku, asko ja mattokulma, muut liikkeet odottavat vasta vuoroaan. Eli siis:

- onko vm-carpetin tessa/riff/tms. niin hyvä kuin puhutaan? vm-carpetilla on se pörröisempi malli (fluffy?) joka olisi vielä parempi, luulen ma.

- entä sitten nämä belgialaiset pörröt, joita myydään ainakin iskussa ja mattokulmassa: onko niistä mihinkään? Mattokulma kyllä vaikuttaa ihan laadukkaalta paikalta, joten ei kai ne ihan huonoja mattoja voi olla?

- entä sitten villapörröt, lähteekö niistä iänkaiken karvaa ja nukkaa?

Mielipiteitä, näkökantoja ja puolustus- ja kannustuspuheita eri merkeistä ja malleista kaivataan! Minua vähän häiritsee näissä pörrömatoissa muodikkuus, mutta kaikkea ei kai voi saada.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä on ollut reilun vuoden vm-carpetin tessa luonnonvalkoisena, ihan ok. Reunoista lähtee vähän hapsuja joskus, ei kuitenkaan paljon. Niitähän ei ole kantattu ollenkaa.

-Toinen on Hobby Hallin Saaga. Kerää pölyä vähän enemmmän tai ainakin näkyy, kun on punainen, mutta en ole ostosta kuitenkaa katunut kun ottaa edullisen hinnan huomioon. Sehän maksaa alle satasen. Kumpaakaan en ole pessyt, että sitä en tiedä miten ne pesussa käyttäytyy.

Vierailija
2/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juurikin hetki sitten Tessa(?)-maton, aivan ihana ruskea... tarkoitus oli laittaa se olohuoneeseemme mutta koska olikin liian pieni sinne niin päätyi lastenhuoneeseen - tuo kivasti väriä valko/vaaleanpunaiseen huoneeseen :) Mutta siis mielestäni matto on oikein kiva ja hyvä - toki sellainen pidempikarvainen (tai mitä lie ovatkaan lankoja) olisi pehmeämpi ja muhkeampi mutta tuo vaikuttaa todella hyvältä.

Olohuoneeseen tilasin sitten HobbyHallista isomman Saana-(ryijy)maton (nyt ei näkynyt sivuilla, höh), ja siihenkin olen tyytyväinen. Tosin laatu ei vastaa WM-Carpetin tasoa, mutta eipä vastannut hintakaan :O) Muuta vikaa matossa ei ole, on pehmoinen ja kaunis mutta langanpätkiä ainakin vielä irtoilee päivittäin... eli laatu maksaa.

Villamatoista minulla on vain huonoja kokemuksia - tosin laadullisesti/hinnallisesti ovatkin olleet keskitasoa.

Olisihan niitä aivan ihania mattoja tarjolla niin WM-Carpetilla kuin muuallakin mutta kun hintakin on 400-600 euroa niin siinä vaiheessa tuli meikäläisen kipukynnys vastaan - raskiipahan tuollaisen edullisemman version vaihtaakin nopeammin ;O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on VM Carpetin joku matto olohuoneessa, mallia en nyt muista. Taitaa olla ihan keinokuitua.

Yhtään nukkaa ei ole irti lähtenyt, on tosi helppo ollut imuroida puhtaaksi. Ei pölyä. Meillä poika 1 v 9 kk ja koira, joten mattoa imuroidaan tosi usein. Väri on sellainen kaksisävyinen ruskea, minusta tosi kaunis.

Vierailija
4/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette ostanut Tessa-maton ja minkä hintainen? Itse etsin ruskeaa koko n.140x200cm, mutta olen löytänyt vain niitä 200-400e mattoja. Olisiko Tessa hiukan edullisempi?

Vierailija
5/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tessa mattoa alle 200¿ saa, korkeitaan kakkoslaatua. Niitä saa Lappajärven Mattotalosta.

Kakkos laatu maksaa siellä muistaakseni n. 50¿ neliö.

Vierailija
6/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettiin muutama kuukausi sitten Kodin Anttilasta. Oli esittely ja matot 20 % alennuksessa. Koko taitaa olla 160x230 ja hintaa matolla oli alennuksen jälkeen noin 200 euroa.