Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla muilla on hyvä hampaat

Vierailija
21.07.2024 |

Olenkohan ainoa viisikymppinen hampaaton?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet menettänyt hampaasi? Minulta puuttuu vain kaksi.

Vierailija
2/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet menettänyt hampaasi? Minulta puuttuu vain kaksi.

Sairauksien takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia sairauksia on toki muillakin. Onhan sinulla sopiva hammasproteesi? Sairauksien vuoksi hampaattomaksi joutunut saa kyllä tukea tarvitessaan.

Vierailija
4/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavia sairauksia on toki muillakin. Onhan sinulla sopiva hammasproteesi? Sairauksien vuoksi hampaattomaksi joutunut saa kyllä tukea tarvitessaan.

Saan sen joskus syksyllä.  Nyt on proteesien tekijä lomalla ja hänellä oli ruuhkaa. Vasta syyskuulle sain aikoja.

Vierailija
5/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole hyvät hampaat jos katsot vaikka kadulla tai kaupassa vastaantulevia

Vierailija
6/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minä, 60v eukko, saan osaproteesit, parodontiitti tuhosi hampaani.  Viikon päästä otetaan 4 hammasta pois. Se ei ole maailmanloppu. Todennäköisesti saan kokoproteesin tulevina vuosina. Parempi saada proteesit, kuin kärsiä jatkuvista tulehduksista. Eikä tarvitse ravata hammaslääkärissä jatkuvasti. Nykyään proteesit ovat luonnolliset, kukaan ei huomaa eroa omiin hampaisiin.

Vierailija
7/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös hammas ongelma, mureee pois vähitellen, pari hammaslääkäri onkin poistanut. En vielä halua ottaa tekareita.

Vierailija
8/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaikilla ole hyvät hampaat. Itse asiassa suomalaisilla on rumat hampaat, jos verrataan Amerikkalaisten valkaistuihin, täydellisiin hampaisiin. Pääasia, että hampaat ovat terveet ja puhtaat. Se riittää. 

Vierailija
9/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Minä, 60v eukko, saan osaproteesit, parodontiitti tuhosi hampaani.  Viikon päästä otetaan 4 hammasta pois. Se ei ole maailmanloppu. Todennäköisesti saan kokoproteesin tulevina vuosina. Parempi saada proteesit, kuin kärsiä jatkuvista tulehduksista. Eikä tarvitse ravata hammaslääkärissä jatkuvasti. Nykyään proteesit ovat luonnolliset, kukaan ei huomaa eroa omiin hampaisiin.

Ei mua proteesien ottaminen haittaa. Ainoastaan haittaa se, että menee tämä kesä ilman hampaita. 

Vierailija
10/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 51v nainen. Minulla on tekohampaat, kun parodontiitti tuhosi hampaani. Lapsuudenkodissa ei opetettu hoitamaan hampaita. Koulussa ei kiinnitetty huomiota hampaiden kuntoon, hoito oli huonoa, tulehdukset jylläsivät, kunnes työterveyslääkäri määräsi minut kunnon hammaslääkärille. Hampaat otettiin pois. Kukaan ei ole koskaan huomannut, että minulla on proteesit. Proteesit ovat kuin omat hampaat, ei kipuja, tulehduksia. Hygienian hoitokin on helppoa, kun saat hampaat käteesi ja pystyt pesemään ne kunnolla, sekä laittamaan puhdistusaineeseen . 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme