Haluatko saada vielä lapsen?
Kommentit (22)
Kyllä jos esim pumppanen suostuu äidiksi
Haluaisin, mutten saa. Varmaan monella myös tää.
Ap ajattele hieman isommin kun teet kyselyjä.
Haluaisin mutt akun ikä alkaa nelosella ja rinnalla ei ole kumppania niin olen pikkuhiljaa alkanut sisäistämään ja hyväksymään, että unelma ja haave omasta lapsesta (aiemmin lapsista) saattaa jäädä toteutumatta, koska koen ja tunenn, että haluiaisin jakaa tämän haaveen ja unelman jonkun kanssa yhdessä, ihan vain, koska se saattaisi olla ainakin lähtökohtaiesti parempi lapsellekinm kuin se, että saisin hänet yksin. - Tiedän kyllä erinomaisen hyvin, että moni lapsi on voinut elää ja varttua oikein hyvin elei jopa paremmin yhden vanhemman kanssa kuin osa heistä joiden rinnallla on ainakin periaatteessa ollut kaksi.
Olen neljä lasta saanut ja kasvattanut aikuisiksi. Eiköhän se mun osalta riitä
Vastasin kyllä, mutta tarkoitin siis KISSOJA 🥰 niitä ei voi olla liikaa. Toivon voivani adoptoida vielä useita loppuelämäni aikana.
Viisi riittää ja jos nyt tulisi vielä lapsi niin olisin 70 v kun se olisi teini. Siinä sitä saisi sitten kävelysauvaa heristellä angstiselle nuorelle.
Esikoinen täyttää parin viikon päästä vuoden, ja ainokaiseksi jää. Vauvavuosi ollut niin raskas etten uskalla lähteä tähän uudestaan, pelkään mielenterveyteni puolesta.
Minulla on jo tarpeeksi lapsia. Valitettavasti rakkaus lapsiin ei riitä ainoastaan, vaikka haluaisi vielä yhden. Mut jos sellainen " vahinko" kävisi mitä tuskin käy, niin selvä on että lapsen pitäisin.
Kolmas sätkii mahassa. Sit ei enempää kiitos
En halua, enkä ole koskaan halunnut. Siksi lapsi luku on ja pysyy nollassa.
Kunpa pystyisi perumaan ne kaikki olemassa olevat....
Haluaisin, vielä iltatähden. Esikoisen sain 26v ja toisen 27v. Jätimme ehkäisyn pois, ollessani 30v. Mutta nyt seitsämän vuoden yrityksen jälkeen, kun ei ole tärppi käynyt..täytyy hyväksyä tosiasiat. Meillä on kaksi tervettä lasta, yksityiselle emme lähde hoitoihin ja alkaahan sitä ikääkin olla.
Oon 45v ja kolme lasta olen saanut. Iältään ovat nyt 10-17v. Kolmea toivoin ja niin myös sain. Kuopuksen syntyessä tunsin, että nyt perhe on koossa. Hänen kasvaessa tuli vaihe, jolloin mietin että mitä jos vielä neljäs. Järki meni tunteen edelle ja nyt ollut jo pitkään tunne, että lapsiluku on täynnä. Voimavarani eivät enää muutama vuosi sittenkään olisi enää riittäneet neljänteen lapseen.
En enää.